pátek 28. září 2012

Hello autumn, bye bye summer.....

Miluju ty chvíle, když se léto pomalu přehoupne do podzimu, brouzdám se prvním spadaným listím ale ještě si vzpomínám na příjemný letní vánek a voňavé květiny....co jiného dokáže zachytit ony chvíle, líp než fotografie?
















 Taky rádi občas fotíte nějaká makra?:))





12 komentářů:

  1. Jedním slovem nádhera :-) Já se zrovna dneska tříhodinovou cestou autem kochala tou krásnou přírodou a říkala si, že bych to ani tak foťákem vystihnout neuměla, jak moc hezký to ve zkutečnosti je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš a mě to většinou vychází tak, že fotka je ve skutečnosti hezčí jak realita:D hlavně tedy kvůli úpravam v pc:D nicméně příroda (kromě maker) se špatně fotí pokud nemáš skutečně kvalitní fotoaparát...je to svébytná disciplína a např. krajinu se se svou technikou neobtěžuju fotit skoro vůbec...digitály nedokážou zachytit např. barevnost, pohled na kopce se slévá do plochého obrazu apod. takže vyfotit pěkně krajinu je kumšt:))

      Vymazat
    2. Prááávě... A tak se radši kochám :-D

      Vymazat
  2. Krásné! Zelený list a beruška jsou úplně nej :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :) A taky mám ráda podzimní barevné listí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky! Vůbec by mi nebylo proti myslí mít některé z nich ve velkém doma na zdi na čestném místě. Třeba do ložnice na zeď mi kamarád přímo na mou objednávku takhle fotil kamínkové oblázky pod malou vrstvou vody v řece a je to neokoukatelné. Máš dar vnímavého oka, pak už to opravdu chce jen dobrou techniku, ale ta je drahá. No, třeba jednou budeš mít i ten foťák podle svých představ. Jinak podzim mám taky moc ráda, vůbec mi nepřipadá smutný, naopak: slunné dny umí vyčarovat barev víc než kterékoli jiné roční období, a ty zamlžené jsou zase jak zasněné a pod závojem. No a tobě se to daří v rámci možností dobře vidět a pak to viděné zachytit na fotku. Super! Jen tak dál! (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, no škoda, že tu hezčí část podzimu už nejspíše máme za sebou:))) a věřím, že lepší foťák bude jedním z mých splněných snů:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...