neděle 16. září 2012

Vstávej semínko holala, bude z tebe fiala

No, jak se tak dívám na předpověď počasí, tak následující outfity, které jsme s mou milou Lusy nafotily, budou asi trošku s křížkem po funuse...pamatujete si, jak bylo krásně teploučko minulý týden? Jak jsme chodili bez punčocháčů...v tričku...ááách. A ted už taháme svetry..ale třeba se počasí ještě umoudří a ještě chvíli nějaké ty letní kousky unosíme:)

Dnešni outfit je naprosto jednoduchý, možná i předvídatelný (bílé triko + sukně), nicméně na horké dny ideální. Sukně je z krásně lehkého, na dotek i hebkého, materiálu. Botky jsem dostala na narozeniny od Efky a staly se mou záchranou na celé léto - když jsem si udělala puchýř z lodiček tak mne zachránily:) jsou krásně pohodlné a opravdu nechápu proč už si takové látkovky na léto nekupuju roky!:D Pro kabelku nemám příliš mnoho využití, neb při sobě povětšinou tahám milion věcí, ale na líné courání po okolí je ideální:) Náušnice jsou z nouze ctnost - jediné fialkové, které by mi ladily k sukni:)) 




Takže nějak takto (v různých obměnách) vypadala moje letní uniforma do velkých veder - bavlněný vršek, příjemná sukně a pohodlné boty (všichni víme co dokážou byť prošláplé a oblíbené lodičky v 30°). Kraťasům apod. příliš neholduji...příjdou mi málo ženské, mám raději sukně a šaty a nemám na ně nohy:D A nedovedu si představit nosit v létě riflové, uuuuf:))) Tudíž léto je pro mě dobou ženskosti:)))

10 komentářů:

  1. Úžasný, úžasný, po delší době jsem se dostala na tvůj blog, a to je fantazie, jen mi řekni prosím tě, proč takové letní oblečky přinášíš teď na podzim, když už (asi skoro všichni) klepeme šílenou kosu!!:-))
    Budu se od tebe muset nechat oháknout na příští jaro!:-)
    Doufám, že tě brzo spatřím na Skypu, ať proberem novinky:-)
    Pa, Káťule

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooooji:)) no minulý týden bylo tak krásné babí léto, že mě to zlákalo ješte k nafocení letních hader:DD takže tu budou ještě 3! příspěvky:DD holt hodit punčochy, svetřík:D :)) p.s. budu se těšit na pokec:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. ooo díky:))) vidíš a já je tak podceňovala:)

      Vymazat
  4. Jsi krásně sladěná, fialko :-) Taky v létě nosím strašně ráda sukně, ale vždycky jsem je pak s podzimem odložila a moc je nenosila, což hodlám letos radikálně změnit, takže uvidíme, jestli nezmrznu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo mluvíš mi z duše!! taky chci a taky mám obavu:D proto musím co nejdříve sehnat/vyhrabat:D nějaké podzimní kozačky, takový ten typ co se nedá nosit do sněhu, ale když je na podzim chladněji tak k sukni ideální...no myslím, že to ale zvládneš líp jak já - všimla jsem si jak ujíždíš na podkolenkách apod...což já sice taky, ale přece jen, chce to ještě pár kilo dolů nebo podkolenky na slona:DD ted mi prostě moc nelichotí:))

      Vymazat
    2. Kuš Ty! Ale postřeh máš dobrý, já podkolenky tuze ráda, už se jimi zase společně s punčochami a ponožkami zase pilně zásobím, tak doufám, že s nimi to odhodlání fakt splním :-D Jen nikdy nevím, jak to vykoumat právě s botama, protože v létě je to přece jen o mnoho jednodušší, prostě natáhnu klidně žabky i k šatům, ale v zimě se mi moc teplých a účelných bot nehodí :-/
      A mě úúúúplně připomnělo i má pubertální léta to navštěvování zimáku několikrát týdně a střídavé zamilování do půlky kádru :-D Musím se vážně smát, co jsem v těch telecích letech dokázala vyvádět za trapnosti :-D

      Vymazat
    3. noooo mi povídej a vždycky ty velké akce, když jsme si šly k někomu pro podpis:D celé opocené hrůzou a pak měli týden vánoce, že se nám někdo podepsal...ale je pravda, že mám pár docela hodnotných podpisů:)) až některý z kluků vyhraje stanley cup, tak je zpeněžím_DDD

      Vymazat
  5. Moc pěkně sladěné, asi až na tu kabelku, ale to může být můj problém, protože co se kabelek týče, jsem neskutečná konzerva a radši jich budu mít míň a kožené, než cokoli, na čem je na první pohled znát, že to asi kůže nebude (pokud je, pak omluva, možná ten dojem dělají ty kytičky na ní). Nicméně: k takovému oblečení bych klidně vzala bílou plátěnou tašku a vypadalo by to taky dobře, možná ještě líp. S tou kabelkou asi bude vždycky trošku potíž: jednak kvůli její velikosti a jednak kvůli barvám na ní použitým. Těžko se to bude slaďovat s něčím barevným, nejlíp by asi vynikla třeba k černému kostýmku s bílou halenkou. Nicméně: co se módy týče mě asi není nutné vnímat jako bernou minci, přece jen už mám nějaký ten rok (tzv. mládí v hájí, do penze daleko), takže se na oblečení určitě dívám trochu jiným okem, než mláďata. ;-) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj ta kabelka k tomu byla taková připlácnutá z nedostatku jiných...taky v budoucnu (až budu velká paní:D) tak plánuju investovat do kožené tašky...zatím dorvávám zásoby z mládí po různu nabyté:)) protože taky naprosto uctívám vše co je kožené od bot, přes tašky k páskům apod...tyhle věci prostě nikdy nevýjdou z módy nikdy...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...