středa 5. září 2012

Některé z mých tváří...

Znáte tu pohádku o cvrčkovi jak celé léto hudlal na housličky a pak na něj přišla zima? Tak asi tak to ted vypadá se mnou a povinnou kapitolkou diplomky, nic naplat i na cvrčka jednou dojde:)) Ale aby se mu tak špatně nežilo přece jen si na chvilku odskočí za zábavou.))

Ráda fotím. A to jako FAKT ráda. Ráda fotím lidi. Lidi nejsou vždycky k dispozici. Jitušník je k dispozici vždycky. A tak mám pro Vás dnes šílenou směsici tváří, anebo jedné tváře...jak jen chcete:))




Nezbývá než dodat: Vším čím jsem byl, byl jsem rád:))



(p.s. za fotku s knihou a se šňůrou perel děkuj mé milé Efce:))

11 komentářů:

  1. všetky tvoje tváre sú krásne tá s knihou a posledná naľavo sú naj :))

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to na všech, máš krásnou barvu vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no ted jsem bohužel vybledlá jako blázen, takže to budu muset napravit:))

      Vymazat
  3. Ta vykulená je pro mě nejkrásnějšííí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Jsi opravdu žena mnoha tváří :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Být takhle fotogenická, to je opravdu dar! Vypadáš dobře na všech těch fotkách, ale nejvíc se mi líbí obě dolní na prvním složeném obrázku, a pak ta vykulená. Dík výrazným lícním kostem jsi velmi zajímavý a krásný typ dívky a moc ti sluší i ty syté rtěnky. Když pámbu krásu naděloval, asi jsi šla do fronty víckrát, přiznej se! (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och no teda...já bych řekla, že jsem "hezká" jen na fotkách:D a to ještě jen na těch mých vlastních, které podrobím dostatečné cenzuře a úpravě:DDD když mě někdo jen tak blejskne tak je to povětšinou tragédie:DDD ale je pravda, že už jsem ve věku, kdy jsem s tím jak vypadám docela smířena a už se dokážu i pochválit, když je třeba (na rozdíl od pubertální sebekritiky, kterou si prošel asi každý:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...