pondělí 24. září 2012

Sun was shinin´....

Snad mne neukamenujete, ale mám pro Vás ješte poslední letní "ohoz" (když už se to nafotilo, žejo:))) nehledě na to, že stačí přihodit svetřík a teplejší punčošky/boty a hurá ještě chvíli užít sukně:))) Na sobě mám halenku ze sekáče, vintage tašku po mamce, sukni nejspíš z Halle, brýle půjčené od fotografky Lusy:) a lodičky z FaF. Kombinujete ještě letní kousky? nebo už jste rezignovali?:) 



Omlouvám se za nezvyklou nálož fotek, ale tato série se nejvíce vydařila a mě moc bavilo je upravovat (jinak kdyby někoho napadlo, napsat mi něco ve stylu, že jsem na ty hadříky tlustá - nemusíte, vím to a v tu chvíli mi to bylo jedno haha:)) Děkuji mé milé Lusy za tuto sérii a věřím, že brzy (pokud školní záběr dovolí) přinesu nějaké podzimní outfity:)) přeci jen ten dnešní byl až příliš nostalgicky letní:)


13 komentářů:

  1. Co by si nám to nemohla ukázat, alespoň nějaké optimisticky letní fotky, když už jinak je kabát skoro nutný.... Ta sukně je skvělá, stejně tak se mi líbí i kabelka :-) Jen o lodičkách z F&F nemůžu ani slyšet, ne že by to byla jejich chyba, ale nadšeně jsem si je vloni koupila s ledabylým vyzkoušením, ale nevydržím v nich ani pět minut pokud teda nechci, aby mi rozdrtily nohu :-D A to jsem na ně zkoušela ledacos, třeba je i šoupnout do mrazáku - hold si prostě budu muset koupit jiný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si na ně chvíli zvykala, ale naštestí jsem si zvykla do "příjemna" tudíž patří mezi oblíbené (ačkoli to tak původně rozhodně nevypadalo:))

      Vymazat
  2. už mě to ale fakt nebaví psát..... dokonalá .... jsi má krásná Kráska :* (vždy ti vše slušelo, sluší a jak jinak než že slušet bude)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale no tak, ty pochlebovači:))) díííky zlato.)))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. mělas je vyfotit tak, aby to vypadalo jako nožky laně! to je tvoje chyba!!!

      Vymazat
  4. Moc vydařená kombinace jednotlivých kousků. K tomu výrazná rtěnka - té se nevyhýbej, k tvému typu pasuje a sluší ti (co by za to jiné holky daly, aby v takové barvě nevypadaly jak od střelnice). Za mě teda JO, JO, JO! :-)) (m.)
    PS:
    Kdysi jsem měla lodičky (kožené, na uměliny to neplatí), které taky dřely jako mrchy a nedalo se v nich vydržet. Až mi pak kolegyně v práci poradila, abych je na místech, kde tlačí, nasákla lihem. U těchto šlo o celou špici a v práci jsme měli technický líh k množáku, tak jsem si je vzala do práce a do té špičky ten líh normálně nalila jako do sklenice a čekala, až to začne prokapávat špičkou ven a vylila to až pak. A pak pěkně tím lihem nacucané na nohy a celý den jsem je nesundala (výhodou byla práce, u které se víc času sedělo, ale mezi tím i chodilo, takže jsem netrpěla tolik). Zasekla jsem se jak sekyra do futra, že to vydržím, i kdybych měla pojít, protože možnosti jsou jen dvě: buď zvítězím já nebo boty. Lodičky byly nádherné, tmavomodré, nosit jsem je chtěla, tak jsem vydržela. Tuhle proceduru jsem s nimi zopakovala asi 2x nebo 3x a nakonec z nich byly ty nejpohodlnější lodičky, jaké jsem kdy měla. Dalo se v nich i sprintem běžet z kopce, a to měly podpatek kolem 6-7cm. Takže pokud nechybí odvaha a zaseknutost, doporučuji lihovou drezúru. (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak lihová drezura je teda drsná!:D ale určitě ji uchovám v paměti, protože takovéto "babské" rady se vždycky hodí a často bývají jedinou záchranou v podobných situacích:))) a jinak moc děkuji za pochvalu výrazné rtěnky...nosím ji už docela dlouho, a mám ji velice ráda...ale vlastně nevím jeslti se to nelíbí jenom mě samotné:DD moc lidí na ulici takto namalovanými rty nepotkávám, nicméně já, zvláště na podzim, tento styl líčení miluju...když ráno nestíhám vykouzlit nějaké zajímavé oči, tak zvýrazním rty a je "vymalováno":)) takže díky moc, toto mě opravdu potěšilo:)

      Vymazat
  5. Není zač děkovat, jen jsem zkonstatovala fakta. Krom toho: to líčení v ranním spěchu, je v podstatě správné. Jsou-li výrazně nalíčená ústa, oči by už měly být zvýrazněné jen řasenkou, event. ne příliš silnou černou linkou. A naopak. Když je toho moc na obou frontách, tak je výsledek spíš druhu "pouťová panenka". Děláš to dobře, i když to je třeba jen dík tomu rannímu kvaltování. (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tuto zásadu znám:) a když ji někdy nerespektuju, většinou to dopadne blbe:DD

      Vymazat
  6. Jo a k lihové drezuře: Vtip je v tom, aby ty boty na noze za provozu uschly a u toho se vytvarovaly podle nohy. Dnes už upřednostňuji spíš boty, které jsou pohodlné rovnou, ale ty zpravidla nejsou z nejlevnějších. Nicméně lihové umravňování jsem na boty pak použila několikrát a vždycky s dobrým výsledkem. (m.)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...