neděle 14. dubna 2013

Hola hola jaro volá - zářivé jarní líčení:)

Děvčata (a chlapci) dneska to bude pořádný vodvaz:)) Ale jak říká Lou - "Líčení a fantazie nezná mezí". Když už jsem nemocná a nemůžu si užívat teplých jarních paprsků, tak jsem si pořádnou jarní divočinu alespoň namalovala na očích:)) Chtěla jsem vám udělat i malovaný návod na to jak podobnou bláznivinu nalíčit, ale dřepěla jsem dneska celý den nad diplomkou a pak už bylo na focení poněkud tma:) A navíc...nepředpokládám, že máte všichni ve výbavě žluté, oranžové a podobně bláznivé stíny:) Nicméně nezoufejte, jedna 120 eyeshadow palette by to mohla napravit:)) Ta moje je pochybné značky avšak slušné kvality a dělá mi společnost už nějakou tu chvíli:)) 









p.s. trochu jsem se u těch detailů oka rozmáchla z retuší, prosím benevolentně to přejděte a vemte to jako chvilkový hrab:DD

Co vy a podobné líčení? Vytáhly byste v tom paty z domu?:)

6 komentářů:

  1. Mně se to moc líbí. V létě nosím žlutou, oranžovou, růžovou, tyrkysovou.. Moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Já jsem se minulé roky malovala docela nudně, tak si říkám, že je zase čas na barvy:)) takové blázniviny jsem nosila naposled před 3 roky a je to škoda:))

      Vymazat
  2. Popradvě bych v tomhle z domu nešla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem to tušila? Moc dobře jsi totiž pamatuju, jak jsi mi chválila nějaké přirozenější líčení se slovy "pěkné, ne zbytečně barevné:DD" :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...