čtvrtek 18. dubna 2013

Lipstick/Lipgloss TAG

Dneska mám pro vás zase více "kecací" článek, jedná se o TAG, který jsem viděla na jednom blogu (bohužel už si nepamatuju název) a zaujal mne:) Jedná se vlastně o můj vůbec první TAG, ačkoli je obecně velmi ráda čtu:) Takže koho z vás zajímá jak jsem na tom s produkty na rty, uvařte si hrnek dobrého čaje a hurá na to:))

1. Máš raději lesk nebo rtěnku?

Rozhodně rtěnky! Leskům poslední dobou příliš neholduji, protože jsem si velice oblíbila výraznější rty a ty jsou mi bližší v matné nebo matně lesklé úpravě...lesk používám opravdu výjimečně k výrazným očím a dávám přednost těm ne příliš třpytivým (protože shimmer bývá velmi často ve studeném odstínu, který mi nelichotí). Pokud by mi přece jen někdo zabavil všechny rtěnky, nahradila bych je barvou na rty, jakou vyrábí např. značka Sleek. To je pro mě přijatelná forma lesku na rty:D
  
2. Používala jsi máminy rtěnky, když si byla malá?

Asi jo...nějak moc si to nevybavuju:D Ale určitě to nebyl žádný velký výběr, máma na rozdíl ode mne k životu potřebuje minimum kosmetiky:DD

3. Kolik ti bylo let, když sis koupila první rtěnku?
 
To bylo určitě někdy na druhém stupni základky, hm 8. třída? Stopro to byla nějaká nevýrazná barva od Avonu z Color trendu pro mladé:)
 
4. Kolik máš doma rtěnek?

Rychlým propočtem při hrabání se v krabici s produkty na rty cca 25, možná se někde nějaké ještě toulají po kabelkách.

5. Kolik máš momentálně lesků na rty?

Na to jak je vlastně nemám ráda, jich mám docela dost - 13:)

6. Která je tvá nejoblíbenější rtěnka a který lesk?

Některá z nepříliš dobře hodnocených elfích rtěnek ze základní řady:D Výrazné odstíny však mají hezky pigmentované a dobře držící, díky poměru cena/výkon se řadí mezi můj top. Co se týče lesků je mou absolutní jedničkou Stay matt od Essence, právě díky matné krémové konzistenci, která má do klasického lesku daleko a také Lip tint z limitky Hugs and Kisses.

7. Která je tvá nejdražší rtěnka?

Vzhledem k tomu, že mi dobrou službu dělají i levnější kousky tak momentálně to bude Lasting finish lipstick od Rimmelu v odstínu Asia (99,- :DD drahota jak sviň, že:D) Ale obecně nejdražší jsem měla před léty nějakou od Lancome (absolutně netuším typ), kterou jsem dostala darem a musím říct, že nebyla o moc lepší než některé levnější kousky:)

8. A která je nejlevnější?


Tak to vím naprosto přesně:D Rudá rtěnka od Essence z kolekce 50´s girls z výprodejového košíčku za pětikačku:DD 

9. Která rtěnka je tvá nejnovější?


Momentálně jsou na cestě ke mě nějaké rtěnky od MUA, na které jsem prozatím četla docela rozporuplné názory, tak jsem velice zvědavá!

10. Nejnovější lesk na rty?


Zrovna dneska jsem si pořídila druhý odstín zmiňovaných stay matte od essence - 02 smooth berry a musím říct, že je to krásná výrazná růžovka a hodlám v ní strávit celé jaro:))

11. Růžová nebo rudá?


Jednoznačně rudá, ale růžové se v těch mých "správných" odstínech taky nebojím:) Co tedy rozhodně nemůžu nosit je žvýkačkově růžová nebo růžová s shimmerem do fialova/modra.

12. Existuje barva, kterou by sis na rty nedala?


V rámci nějakého kostýmu či tematického líčení asi ne; na normální nošení se vyhýbám zmíněným odstínům růžové a ultra nude odstínům (viva la mrtvola) a pak taky odstíny do fialkova, ty mi taky nesluší.

13. Používáš štětce na nanesení rtěnky?


Občas, zvláště v případě, že potřebuju precizně nanést výraznější barvu např. do koutků rtů či srdíčka horního rtu, běžně ne.


14. Používáš konturku na rty?


Taky výjimečně, z podobných důvodů jako štěteček...tmavější konturku okolo světlejších rtů byste ale u mne naštěstí hledali marně:) Někdy použiju konturku místo rtěnky či jako podklad pod rtěnku, aby barva déle vydržela.


15. Zkusila jsi nějakou rtěnku v tužce?


Pokud je tato otázka myšlena jako rtěnka ve fixu - ne, ale moc ráda bych ji zkusila, jen mám obavu z rychlého vysychání...pokud je to myšleno např. v jumbo tužce - ano, ale nebaví mě neustálé ořezávání a vyhazování půlku obsahu rtěnky do koše:DD

16. Nejdivnější věc, kterou jsi s rtěnkou udělala?


Nic divného mě tedy nenapadá, spíš něco maximálně nešikovného...nedávno jsem šermovala otevřenou vysunutou rtěnkou a inteligentně ji upustila na koberec a připravila si tak příjemnou chvilku s čištěním koberce a pláčem nad fašírkou, která mi z rtěnky zbyla.

17. Co ještě požíváš na rty?


Samozřejmě nejrůznější balzámy, kterých se mi tu po bytě válí nespočet, ale nezdráhám se ve stavu nouze rty mazat měsíčkovou mastí, domácí konopnou či kokosovým olejem:)) Používám taky vlastnoručně vyrobené peelingy na rty:) 




Pokud by se někdo z vás v odpovídání na otázky rozhodl pokračovat, budu jedině ráda, určitě mi hodte do komentů dole odkaz:) A pokud ne, určitě alespoň napište jak jste na tom s rtěnkami a lesky a jací jsou vaši oblíbenci:))

4 komentáře:

  1. Super tag. Miluji rtěnky. Nejpodivnější věc se rtěnkou! Běžně jimi retušuji boty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ááá vidíš, na to jsem úplně zapoměla to už jsem taky párkrát dělala:)))

      Vymazat
  2. Haha, to by mě nenapadlo s těma botama, díky za typ:-) Směju se, když si představím rtěnkové začátky - taky jsem nosila nějakou ,,nude" a ani nevím proč, když vůbec nebyla vidět. Teď nosím zásadně výrazné tóny. Hezký tag!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo já jsem určitě nosila nějakou světle růžovou, která mi za prvé neslušela a za druhé nebyla skoro vidět:DXD

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...