pátek 19. dubna 2013

Stay matt with Essence

Po včerejším rtěnkovém/leskovém tagu budu plynule pokračovat v tématice mazadel na rty:)) Dneska bych vám ráda představila své momentálně nejoblíbenější lesky na rty:) Už když jsem na ně četla recenzi u Petry z Lovely hair, tak jsem tušila, že je "nutně" potřebuju:)) O co se vlastně jedná pro ty z vás, kteří ještě neměli tu čest? Jedná se o lesky na rty s matným efektem Stay matt od značky Essence, které krásně kryjí a docela dlouho na rtech vydrží. 4 ml seženete za cca 55,- Kč a věřím, že se s nimi budu těšit docela dlouho, protože pigmentace lesků je výborná; stačí tak docela malé množství produktu na celé rty. Díky svému matnému finiši působí velice elegantně a luxusně a já s nimi nemám pocit, že jsem jak od kolotočů:)) Co se týče výdrže, tmavší barva mi vydržela okolo dvou hodin a ke konci se rovnoměrně ztrácela ze rtů. Takže pokud si výjdete z domova a zapomenete lesk na přetření, nezoufejte, "konturku" vám kolem rtů nevytvoří:) Výdrž světlejšího odstínu je o něco menší, ale nestane se vám, že byste po půl hodince na rtech nic neměli:)) Lesky mají hezké bytelné obaly, které na mě nepůsobí nijak lacině; aplikátor je klasický houbičkový, který považuji pro tento typ lesků za nej:))


K dostání jsou celkem 4 odstíny jak v neutrálních barvách tak i v klasické zářivé hot pink a červené. Já jsem si pořídila 03 Soft Nude a později jsem neodolala ani krásné růžovce 02 Smooth Berry.


Fotka trochu zkresluje barvy, doplněné čtverečky zobrazují reálnou barvu obou lesků:)


1. Soft nude - 03

Jedná se o krásnou nude barvu, která nepůsobí mrtvolně. Je to krásná světle starorůžová barva, která bude slušet jak studeným tak teplým typů. Měla jsem půdodně trochu obavy, jak bude krýt, ale při aplikaci byly obavy ty tam; barva krásně rovnoměrně pokryje rty a ač je světlounká, tak se nijak nerozpíjí.


2. Smooth Berry - 03

Tato jásavá barvička je mou oblíbenkyní pro letošní jaro:)) Stejně jako její světeljší sestřička krásně kryje, neobtiskuje se na zuby (což se mi u takto výrazných odstínů stává skoro u všech rtěnek) a rovnoměrně se ztrácí. Maličko zalézá do vrásek, ale nic co byste viděli z více než 10 cm:D:)


A na závěr Smooth Berry v akci:))


Jak se vám lesky líbí? Vlastníte některý z nich? Láká vás matná úprava rtů nebo dáváte přednost lesku?:))

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. fíky! mám tam tebou doporučené linky od essence:)

      Vymazat
  2. Fotka lesku v akci! Na ní ti to sluší. Lepí se ty lesky? Moc se mi líbí, ale nemám ráda, když se mi rty lepí a k vlasům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene právě se vůbec nelepí, na rtech jsou pocitově spíš jako rtěnka, oproti klasickým "mokrým" leskům jsou mnohem hutnější a sušší:))

      Vymazat
  3. Krásný fotky, čtivý článek a supr tipy!! :) Perfektní! :)


    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za milý komentář:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...