pátek 12. dubna 2013

Miss Sporty - Colour Club 2251

Nejen na očích ale i na nehtech se mi líbí studené zlatavé odlesky...Dnes pro vás mám tip na lak se skvělým poměrem kvalita/cena. Po té prasárně, co udělali s laky Essence jsem hledala nějakou levnou alternativu (zvláště v případě výraznějších či neobvyklých odstínů si nejsem se svým studentským příjmem ochotna nijak zvlášť připlatit a taky preferuji menší lahvičky, kvůli vysychání). A tak jsem zabrousila pohledem do jinak opomíjeného stojanu Miss Sporty, kde jsem v řadě Colour Club našla tuto krásnou zlatou, kterou jsem již delší dobu sháněla - ne příliš lesklá, decentní a přesto zajímavá neutrální barva v teplých odstnínech, která bude působit luxusním dojmem. 


 Za krásnou cenu 29,- Kč/7ml letěl do košíku a já netrpělivě pádila domů, abych ho vyzkoušela. Musím podotknout, že lak Miss Sporty jsem si koupila naposled v pubertě a pak je úspěšně přehlížela, což byla obrovská chyba!!! Lak je středně tekutý, nestane se vám, že by se po nehtu nebezpečně rychle roztékal, máte nad ním kontrolu a hlavně má perfektní štěteček. Tak nějak to asi mysleli, když cpali ty štětce do inovovaných laků Essence - širší, placatější a ne příliš dlouhý. Tato magická kombinace zaručuje, že se vám bude lakovat velmi pohodlně a hlavně přesně. Takže za mě jedno velké ano!


Na nehtech mám na fotkách dvě-tři vrstvy v kterých perfektně kryje; ale dá se pohodlně nosit i v jedné. Mám v sobě drobný ale intenzivní shimmer. Schne docela rychle, především díky tomu, že jej stačí nanášet v tenkých vrstvách. Co se týče výdrže je solidní, ale týden vám na nehtech asi držet nebude:)) U mě jsou 3-4 dny po kterých stejně vždycky laky měním:)


Máte zkušenosti s laky Miss Sporty? Jak jste s nimi spokojené?:)

17 komentářů:

  1. Eeeeej přesně ten stejný lak jsem si koupila asi před dvěma měsíci a super!! V této zlaté a ještě ve fuchsiové barvě. Zkušenost pro mě lepší než s Essence. Nevím proč, ale Essence mi po čase strašně změní konzistenci, zhoustne, špatně schne a nejde používat. U miss sporty se to zatím nestalo. A to si lakuju nehty tak jednou za měsíc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já mám ten nový Essence jen chvíli, takže nemůžu hodnotit ale obecně nadávají na houstnutí všichni...no pro mě má šíleně tekutou konzistenci, sloní kartáček, který je totálně na houbec:DD asi tak:)) Takže go miss sporty go:DD

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna prednedávnom som sa rovnako po rokoch vrátila k tejto značke a som spokojná. aj včera som si jeden kúpila, celkovo tri. stetec je super, najlepší aký som doteraz videla. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! taky se ten štěteček nemůžu vynachválit! Jsou fakt výborné:)

      Vymazat
    2. ale rýchlo hustne. ako mám udržať lak stále tekutý a svieži?

      Vymazat
    3. rychle ho vypotřebovat:D ne viděla jsem kapky do laku, které způsobí, že se zase zředí..ale nemám s tím osobní zkušenost, zkus počíst v nějakých diskuzích:)

      Vymazat
  4. Teda ten na tvých nehtech vypadá fakt luxusně :-) Ale sama se musím přiznat, že se se zlatými nehty vůbec necítím, poslední dobou si připadám divně i nějak jinak výrazně barevnými a nosím buď jen světlé pastelové nebo nude, nevím co to se mnou najednou je :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na to se dá říci jen "následuj svůj instinkt" :D já mám někdy období červených nehtů, načež je pak dlouho nenosím, nebo třeba ted jsem půl roku neměla na nehtech žádné veselé barvy mimo růžovou a přitom jsem taky předtím nosila s klidem různé žluté a zelené apod.DDD Co moc nezvládám, ač se mi to hodně líbí jsou tmavé smaragdové nehty nebo temně modré...připadala bych si jako čarodějka z blair withch:DDD

      Vymazat
  5. Ten zlatý je dokonalý! Já mám teď už asi čtyři týdny červené období:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no já si dneska budu dělat manikůru tak jsem zvědavá,co mi padne do oka:) mám chuť na něco, co jsem na nehtech dlooouho neměla:)) takže asi něco bláznivého:D

      Vymazat
  6. Copak ti vadí na lacích od Essence? Mě se jejich štětečky líbí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teď jsem provedla zkoumání toho mého:D a: moc tlustý, nerovnoměrně zastřižený a když se k tomu přidá ona zmíněná velká tekutost, tak to není nic pro mě:) jo ty z té starší řady, to byl jiný příběh:))

      Vymazat
  7. Vypadá to hezky, ale já mám s laky této značky špatnou zkušenost. Hrozně málo mi vydrží a ani kvalita barev mi nepřijde nijak ohromující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zatím měla tento jeden z jedné řady, takže nemůžu úplně objektivně soudit:) tak uvidíme časem, protože určitě otestuju některé další:)

      Vymazat
  8. Za tu cenu je to dobrý lak. Já koupila dražší a nestojí za nic. Takže bych ho vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo:)) já dřív bývala spokojená s laky avon (nějaká z těch dražších řad) krásně kryly a vydržely věčnost, kamarádka mi kdysi dala zbytek červeného a já ho používala asi další 4 roky a pořád byl tekutý a dalo se s ním pracovat!!! jenže pak změnili recepturu a houbec...jeden co mám vůbec nekryje ani ve 3 vrstvách, další po půl roce vyschl a další co mám je sice hezký, vydrží na nehtech týden ale..lakování je takové utrpení, dlouho schne občas se při schnutí začne jakoby stahovat ze špiček nehtu:D tak jsem se zařekla, že avon nikdy víc, i když býval dobrý:) jinak jsem slyšela chválu na loreal (takové ty úzké lahvičky za stovku) tak možná ten někdy zkusím:) do dražších se mi zatím jako studentce nechce:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...