čtvrtek 12. června 2014

Obšívaně...



Tvořím jako ve vředě...tedy tolik co mi záda a čas po práci dovolí:)) Jako obvykle jsem rozdala pár kousků, které se mi velice líbily bez toho, aniž bych si je vyfotila...to jsem celá já. A to jsem původně si chtěla dělat kompletní fotoalbum mé tvorby. Neva, o důvod více zase něco spáchat. Dneska minimálně slovně, maximálně obrazově...

p.s. až mě zase příště napadne fotit v kuchyni na stole ozářené tlumeným svitem skze zelené žaluzie tak mě zastavte...ten nádech se z těch fotek fakt nedá dostat:D

















p.s. pokud konečně překonám sama sebe, přibude zde na blogu opět prodejní sekce...přeci jen, nemusím to všechno nosit jenom já:)

15 komentářů:

  1. Nadherné kousky, ty se ti moc povedly. Tohle neumím, ale možná to někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na internetu je spoustu návodů a korálky na každém rohu:)

      Vymazat
  2. Krásné :), taková kouzla s korálky, myslím, nikdy umět nebudu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já zas asi nikdy nebudu umět šít:D ne, že bych to nějak masivně zkoušela, ale vždycky když mi vybyde čas, tak stejně sednu nad korálky a přitom bych hrozně chtěla umět šít kabelky...nevím nevím, zda někdy zmobilizuju síly a naučím se to:) a vzhledem k tomu, že jsem ted ruinovala rodinný rozpočet dalšími nákupy korálků tak asi vím, kde ještě na chvíli zakotvím:)))

      Vymazat
  3. krásné a ten zelený nádech fotkám svědčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, i omyl může někdy dobře posloužit:)

      Vymazat
  4. i s nazelenalým nádechem jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Ten předposlední je rozkošný. Neměla bych nervy na to, jestli se mi podaří strefit velikost rokajlu u peyot, jak ty řady jdou už do středu kabošonu. Zkoušela jsem jen cihlový a u voskovky, takže smekám před tvou trpělivostí a obrazotvorností a šikovností a tak ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu, když jednou příjdeš na to jak obšívat peyotem je snažší obšít kabošon, než ušít pěkně rovné kolečko cihlovým, ten já dělám jen občas, právě proto, že se často kroutí a už mi to nepříje tak úpravné:)

      Vymazat
  6. Wow, to je masáž. Luxusní práce. Přidávám se do skupiny neumělů a velkých obdivovatelů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to tvoje profipletení mi příjde mnohem větší kumšt, ale holt každý máme něco, co zvládáme takřka levou zadní a ostatním to příjde mazec:)))

      Vymazat
  7. krasne, obdivujem trpezlivosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, pro mě je to relax, takže mi ani nepříjde, že na to potřebuji moc trpělivosti, ale je pravda, že začátky byly chvílemi kruté, když se nedařilo, a tam bylo potřeba trpělivosti hodně:)

      Vymazat
  8. zdravím, nejvíc se mi líbí třetí, čtvrtej, pátej a šestej od spodu - je to jak pro princeznu či královnu- působivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho oblíbila, tyhle starožitné obrázky tomu dodávají šmrnc:)) už vím, co si vezmu, až se budu chtít cítit královsky:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...