pondělí 23. června 2014

Queen of darkness



Ne, nebojte nedala jsem se na temnou stranu síly, ale tyto náušnice si tento nadpis rozhodně zaslouží...temné a přitom dostatečně královské:) Už dlouho jsem si podobné šité chtěla vyrobit, jaké zklamání, když jsem si je s pocitem zadostiučinění připnula a zjistila, že mi dělají totálně divný tvar obličeje:D Nu, možná je zkusím udělat visací a ne přímo na ucho, anebo je budu nosit do práce /rozuměj na doma/:D Ale poslat dál je zatím nechci, první kousky svého druhu by měly zůstat u mě:)






A s čím se Vám pochlubím příště? V tuto dobu už je hotový, ověřený jednou slavnostní událostí a hřeje se ve výsluní momentálně nejoblíbenějšího kousku...pro Vás ale prozatím jednu fotku "in progress":)





2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...