pondělí 16. června 2014

Tvořivá inspirace no.1



Jestli mám něco ještě radši než samotné tvoření, tak je to plánování, co spáchám příště a taky okukování výtvorů podobně postižených jedinců. Mnohé z kousků, na které narazím mě zaujmou natolik, že by byla škoda se o ně nepodělit. Ať už budou pro Vás impulzem k tvorbě nebo jen pro potěchu oka, věřím, že se Vám bude nová rubrika sdružující zajímavé výrobky, šperky, recepty nebo nápady líbit:)




Tak pojďme na ty krasavce:)

1. Letní nákotníky

Léto se blíží, brouzdání v trávě se za chvíli stane realitou a pro ethnomilné duše jsou podobné nákotníky nutností. I když, dovedu si je představit i v "městské" variantě do balerín. Tahle věc se mi velice líbí, jen se trochu obávám jak by to na mě, jakožto majitelce sloníku (ano, kotník síly slona, geneticky daný rodnými kořeny z otcovy strany) vypadalo...Ale pořád si říkám, že k lněným pláťákům to musí vypadat skvěle, sloník, nesloník...

Více fotografií a odkaz na fler obchod zde
 2. Roztomilé brože


Sovička je hit už pár let, a ještě taková miloučká z plsti, kdo by odolal. Podobné brože mám v seznamu "totoněkdyvyrobim" už pěkně dlouho a pořád se do nich nemůžu dokopat:) Na klopě sáčka by vypadaly báječně:)


Více fotografií a odkaz na fler obchod zde
3. Procházka lesem


....S jezírkem krčícím se ve stínu jinanů a kapradí...veledíla Medvědice ta přímo vyzývají k básnění...tento náhrdelník je jen jeden z mnoha nádherných kousků, které ač jsou velkolepé, tak jsou přesto vkusné, nositelné a vyladěné do posledního detailu. Má nová múza na poli šitého šperku!!!


Více fotografií a odkaz na fler obchod zde

4. Motanice s minerály


Zelenožlutá, tyrkys, zelená - pro mne další asociace léta. Kdy jindy nosit masivnější kousky, než v létě, kdy konečně můžeme odhalit krk bez toho aniž bychom riskovali angínu:) Píšu si na seznam - sehnat tenký jutový provázek..o korálky už nebude nouze:)


Více fotografií a odkaz na fler obchod zde

5. Zdravá čokoládová zmrzlina


No a abychom nezůstali jen u šperků, dáme si nějaké to letní osvěžení. Zmrzlinu podle šikuly z Mama lifestyle jsem zkoušela už několikrát a musím říci, že je to naprosto vynikající a hlavně zdravá alternativa přeslazených dobrot ze supermarketu. A výroba taky není náročná, takže určitě vyzkoušejte:)





Tak, co našli jste si tu svou inspiraci?:)

3 komentáře:

  1. inspirace není nikdy dost :) díky za nápady i když můj seznam "toto chci udělat" je nekonečný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten můj asi taky..pořád je co plánovat:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...