pondělí 9. února 2015

Čtecí výzva pro rok 2015



Čtecích výzev na internetu koluje hromada, většina z nich (ač jsem bývala v dětství chorobný čtenář a přečetla jsem toho milion) jsou pro mě dneska nereálné....většinu volného času spolkne tvoření všeho druhu a na milované čtení nezbývá moc času. Jó, kdyby tak šlo číst a třeba plést najednou:D Sice už jsem slyšela o lidech, kteří to dokáží, ale pochybuji, že jednou budou mé superschopnosti na této úrovni:D

Někdy po Vánocích jsem narazila na výzvu, která je docela příznivá i pro méně aktivní čtenáře...myslím, že za rok se to dá zvládnout. Zvláště pokud vybíráte literaturu chytře...pro začátek doporučuju Tolkienova Pána prstenů...to hned máme knihu, která byla zfilmována, knihu s číslem v názvu, fantasy, trilogii a možná ještě něco:D


Tak uvidíme, jak se mi bude dařit:) poslední dobou čtu hlavně u jídla, tak nevím jestli začít číst i jindy, nebo začít více jíst (jen to ne:D)

A co vy? Přidá se někdo? Ať se nám ty mozkové ořechy trochu proříznou (jsem sama koho někdy napadlo při informaci, že učením se prohlubují mozkové závity, že hodně nabušeným lidem se ten ořech může proříznou úplně? Fuj...uplně to vidím...jak to tam plave:D)

No po krátké nechutné chvilce zpátky na zem...:D Stále jsem bez foťáku a bez něj mě upřímně řečeno blog moc nebaví (i když to mě neomlouvá, že jsem za posledních pár měsíců zazdila the best of, kde stejně bývá minimum vlastních fotek), takže mějte trpělivost, snad už brzy vyberu novou lásku a budu zpět v plné síle...musíte přeci vidět moje první povedené ponožky z vlastnoručně barvené příze a taky granny shawl a novou výšivku a než ho vyberu, tak určitě ještě něco přibyde...přinejmenším skolióza z toho věčného hrbení:D


Časem dám vědět, jak mi to čtivo jde:) a pokud by se někdo přidal, můžeme se vzájemně podporovat a třeba si něco doporučit:))

5 komentářů:

  1. To je prilis velka zodpovednost. Hezky clanek. Prima napad.

    OdpovědětVymazat
  2. No popravdě řečeno, taky nevím jesti nepohořím:D Ale po zjištění, kolik kategorií jsem zabila jednou ranou jsem si říkala, že v podobném duchu bych to mohla dokončit:D áá už mě napadá další - oblíbená kniha mojí matky - jana eyrová, zároveň je to kniha napsaná více než před 100 lety a je to romantická kniha a ještě napsaná ženou:D ale bojím se, že tvůrci to asi tak nezamýšleli:D abych si tu spojovala kategorie, jak mě napadne:D

    OdpovědětVymazat
  3. skveli nápad... no mám obavu, že by som sa musela naučiť čítať aj v spánku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by byla úžasná úspora času:))) škoda, že nejsme větší supermani:D

      Vymazat
  4. Jen bych ráda podotkla, že plést a číst se opravdu dá, jen to chce trochu cviku a hlavně neplést žádný vzorek. Doporučuju třeba fusky pletené jen hladce, nebo nějakou šáličku. Já se to naučila po shlédnutí Slečny Marplové. Říkala jsem si, že když může ona, tak proč ne já. ;) Jinak to jde ožulit posloucháním knih. To je naprosto super. A kočky to milujou. Jak pustím mluvený slovo a usednu do křesla, mám jednu nebo druhou hned na klíně, protože věděj, že teď se bude sedět. ;) Ale teď je stejně všechno jinak. Termín porodu se mi blíží, takže spíš jen čtu, na pletení nějak nemám náladu a kočky už si na mně moc neposeděj, protože jim překáží břicho. ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...