čtvrtek 11. dubna 2013

Chladivé zlaté líčení

Dneska mám pro vás takový malý tip na přirozené zlatavé líčení v chladnějších tónech. Je to taková moje stálice (což dokazují fotky z léta:D), kterou využiji vždy když hóóódně spěchám ale přitom chci vypadat upraveně. Krásně ladí s výraznějšími rtěnkami a působí luxusním dojmem. Já jako zástupce teplého typu takovéto studeně zlatavé stíny používám jako alternativu bílé či sv. růžové, které na mě působí často příliš tvrdě a studeně. Takže pod obočí či do vnitřního koutku - moje srdcová záležitost!

Inspirovalo mě toto foto, které krásně ilustruje to, že zlaté se nemusí bát ani dívky s modrýma očima (oproti proklamovanému zlatá jen pro hnědé oči) jen je potřeba zvolit hodně studený odstín.


Já jsem zvolila svůj low-endový essence stín, na který nedám dopustit! Kdyby byl jen o něco kvalitnější a více pigmentovaný, tak ho nepustím z ruky až do konce života:) Nicméně je to rozhodně jeden z mála studeně zlatých odstínů v drogérii, který díky jemnému třpytu lze směle použít jako rozjasňovač na hřbet lícních kostí, nosní kost, nad horní ret a podobná obličejová zakončení kam se obvykle rozjasňovač aplikuje! Funguje perfektně a tváři dodá přirozený třpyt bez zbytečných okázalostí:))

Essence - mono eyeshadow - odstín 02 - Dance All Night

zdroj

A jak dopadlo závěrečné líčení?





Podél horních řas přihoďte nějakou zlatavou tužku či linku stíny na mokro, do ohybu víčka případně matný tmavší stín pro zvýraznění pohledu:) na rty jasnou rtěnku a hurá běžet na autobus či kamkoli jinam:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...