čtvrtek 14. března 2013

Food inspiration 5/2013

Tááák, pro všechny vyznavače zdravého baštění tu mám po docela dlouhé době rubriku Food inspiration:)); přestala jsem ji považovat za týdenní (zčásti proto, že některé hektické týdny to bylo opravdu slabé, jak s focením, nebo byly recepty nezdravé či opakující se:) Odteď tedy pokaždé když se nahromadí dost fotek, tak rubriku zařadím:)) Omluvte prosím horší kvalitu fotek, ale často fotím za nepříznivých světelných podmínek a navíc, když teče slina, komu by se chtělo půl hodiny zachycovat krásu žvance:)) naštěstí nejsem primárně food-bloger, tak  mi to snad odpustíte:))

A co si dáme tentokrát?

1. Mrkvovo-pomerančový nápoj


Nic co by někdo z nás neznal, ale tak často na tyto zdravé nápoje/smoothie zapomínáme:) a když jsem u mojí oblíbené food blogerky Lucie  uviděla tento recept neváhala jsem ani chvíli:) Zvláště na jaře mě přepadají choutky na podobné detoxikační dobroty:) Kombinace mrkve, pomeranče s kokosem a skořicí je úžasná a možná pro některé z Vás to bude fajn způsob jak do sebe dostat trochu toho ovoce (zvláště u mužů jsem si všimla, že je problém do nich nacpat ovoce či zeleninu, ale stačí to pokrájet, namixovat a najednou si mlaskají:D)) A ještě jednu výhodu to má; pokud omylem nakoupíte mandarinky kožaky (ty neloupatelné kyselé potvory), tak takto je snadno zužitkujete:)


 2.  Restované žampiony na jarní cibulce 


Výborná rychlovka třeba na véču, která nikdy nezklame...Miluju tu harmonii chutí papriky se žampiony:) tentokrát jsem ještě přidala jarní cibulku, kterou jsem si poslední dobou podezřele oblíbila:) Postup je až urážlivě jednoduchý; očištěné houby orestujeme na pánvi s jarní cibulkou na trošce olivového oleje, ochutíme např. vegetou (nejlépe zdravou bez glutamátu) přidáme papriku a těšíme se jak bude vše měkké a budeme to moci zfutrovat:))


3. Snídaňové menu: Celozrnné pečivo s lučinou posypané petrželkou, okurka s ředkvičkou + ovocný tvaroh.

Další jednoduchá záležitost (ukazovala jsem vám vůbec někdy něco složitého?:) Vypíchla bych ovocný tvaroh, na kterém poslední dny ujíždím v maximální možné míře...Vykašlete se na ochucené tvarohy, které povětšinou ovoce ani neviděly, naopak se škroby si rozumí velice dobře:) Já preferuji obyčejný bílý měkký tvaroh (ve vaničce), ne příliš odtučněný (na výrobky "light" mám taky svůj názor:)) s pokrájeným ovocem dle libosti:) Na fotce vidíte, nebo spíš nevidíte:D jahody s červenými hrozny:) Dnes jsem měla tuto variantu ještě s banánem a kapkou sirupu z agáve a bylo to jedním slovem dokonalé:))


4. Omeleta de Luxe

Ano, omeletové šílenství nás s přítelem ještě neopustilo a řadí se mezi top společné snídaně:) Čím víc pórku tím líp a hodně sýra! Dobrou chuť!!!





9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No já jsem měla při přípravě článku taky na všechno chuť:DD

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. nooo obyčejná omeleta jen z vajec se může jít zahrabat:DD

      Vymazat
  3. mmm! to vypadá skvostně:) mám chuť na omeletu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadá to, že slepice budou mít co dělat:D

      Vymazat
  4. ože,omeletu som nemala ani nepamätám :)) mňam!

    Veronika

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...