pátek 15. března 2013

Jarní - Velikonoční výměna

To, že ráda tvořím, to už všichni víte:)) Když jsem zjistila, že existuje něco jako výměny vlastnoručních výtvorů mezi podobně "postiženými" osobami, po chvilce váhání jsem se přihlásila i já:) Výměnu pořádala Simonka z blogu Marečkine radosti a zadání znělo Velikonoce; jaro:) Simonka vylosovala dvojice a mohlo se začít vyrábět:) Shodou okolností paní Zuzanka, která byla přiřazena mě, abych jí připravila dáreček, zároveň vyráběla dárek pro mě:) Protože jsem si na jejím blogu všimla, že velice ráda háčkuje, očekávala jsem nějakou háčkovanou drobnost:) A dostala jsem krásnou háčkovanou kabelčičku podle vlastního Zuzančiného návrhu s tématicky laděnou broží:) Celý komplet doplňovaly dle velikonočního zadání ještě barvy na vajíčka a velice hezké nálepky:)) Takže letos se do barvení vajíček po dlouhé době zase pustím:))



Kabelka bude ideální na vycházky s přítelem nebo kamarádkami, kdy mi stačí pár drobností, které nechci tahat po kapsách:)) P.S. vidíte jak mi kabelka krásně ladí k nehtům?:)) Moc Zuzance za tento milý dárek děkuji a jsem ráda, že jsem ji mohla prostřednictvím výměny lépe poznat:) Článek o tom, jak dárky do výměny připravovala si můžete přečíst zde.

A co jsem do výměny připravila já?? Protože jsem měla zrovna obšívací záchvat, řekla jsem si, že se pustím do něčeho většího než jsou jen klasické obšívané kuličky a tak jsem pro Zuzku vyrobila dvě obšívaná dekorační vajíčka; to větší může s klidem sloužit jako těžítko na stůl:))


 A aby se mohla Zuzanka na jaře taky parádit, vyrobila jsem jí ještě ježuru na krk a náušničky, které si můžete prohlédnout u ní na blogu:)


 Jsem moc ráda, že jsem se výměny zúčastnila, bylo to moc hezké a milé a těm z vás, které taky rády tvoříte určitě vřele doporučuji účast na nějaké příští výměně:))


6 komentářů:

  1. no krásne si aj dostala aj vyrobila! ježura na krk sa mi páči a vajíčka sú luxusné! pošli mi aj fotku. papa

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je boží!!:) já si pomalu nepřišiju ani knoflík:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituš, napsala jsi příspěvek moc hezky a vhodně doplnila různými fotkami, to mne nenapadlo (ale fotím teprve od léta:-)). Ty jsi se zase strefila malým vajíčkem do mé aktuální manikúry:-) Ježurku jsem dnes měla v práci na halence a každý ji obdivoval. Vajíčka měla úspěch také:-) Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Extra blog, good job!!!

    add me
    http://tomaszrepeta.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. to je krasne to by si mohla predavat na tych kreativnych strankach!

    Inak ak sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.h

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...