úterý 12. března 2013

Pin-up girl!!!

Poté, co jsem včera viděla krásné líčení u Petrušky z Lovely Hair inspirované Ditou von Teese, nedalo mi to spát a rozhodla jsem se vytvořit podobné Pin-upkami inspirované líčení:)) Provedla jsem ovšem několik modifikací, modré stíny, které mi příliš nelichotí, jsem nahradila neutrálními tóny a přidala jsem trochu silnější linku:) A to z jednoho prostého důvodu:DD 

A jak se mi líčení zdařilo? Posuďte sami:))





 Co jsem použila:
  • MUA paletky očních stínů - Undressed; Heaven and Earth - z obou nějsvětlejší stín, jako základní barvu na víčko /smíchané oba odstíny/, pod ně podkladovou bázi Elf v odstínu sheer
  • Essence paletka Sun club - tmavý oční stín na obočí
  • Essence duo eyeshadow (01 dream team) - černý stín na namalování linky
  • Kajalová tužka Avon Color trend - bílá barva do vnitřního koutku a do vnějšího koutku spodních řas
  • Essence mono eyeshadow (02 Dance all night) - moje zamilovaná essence barva - používám jako rozjasnovač na hřbet nosu, tváře, pod obočí a nad horní ret
  • Essence průhledný fixační pudr
  • Dermacol make-up Matt Control v odstínu 2 (pozor nic pro bledule, fotky jsou přesvětlené)
  • Dermacol make-up Cover jako korektor na nedokonalosti
  • Oriflame trio korektorů - žlutý na rozjasnění pod oči
  • Essence tvářenka Breaking Down (01 Renesmee Red)
  • Manhattan rtěnka Intense moisture and gloss v odstínu 45 D - krásná hydratační zářivá červené, ovšem netuším, zda se ještě vyrábí, kupovala jsem ji ve výprodeji:(
  • Avon řasenka Super Shock (moje stálice na kterou nedám dopustit:))
  • Grafické editory Picassa a Gimp:))
 Tak jak se Vám toto líčení líbí? Zkoušeli jste někdy pin-up look?:))

17 komentářů:

  1. jé to úžasné a sluší ti to a já moc děkuji za milou zmínku :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:)) Ty si zasloužíš mnoho milých zmínek:)))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. jj, škoda, že je ale extra hydratační, tak se musí dávat velký pozor na otisky a rychle slézá, u výrazných preferuju hutnější konzistenci:))

      Vymazat
  3. to je skvelé!:) veľmi mám rada tento štýl líčenia:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:) navíc nikdy nevýjde z módy:)

      Vymazat
  4. Myslím, že je to přesně tvůj styl. Být tebou, chodím tak normálně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Občas se tak někde "vyvenčím", jen linky jsem tentokrát na focení zvolila silnější, obvykle je nosím o něco tenčí:)

      Vymazat
  5. Pěkné, jen si natoč vlasy a už budeš pin up:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtípek v tom je, že natočené byly:DDD ale velice narychlo a vlna nad čelem mi šeredně zplihla a foťák vlasy navíc hrozně zploštil:DD nicméně pokud bych se tak někam chystala, tak bych tomu natáčení věnovala větší pozornost:DDD

      Vymazat
  6. Povedlo se Ti moc a ten odkaz na ten joke mě moc pobavil. Ty máš ale linky krásné ... já už mám po deseti letech jejich nanášení taky cvik, ale ty začátky .. panda.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) no já si linky dělám občas a jen tehdy, pokud vím, že nespěchám! Když jsem ve stresu tak se mi začne klepat ruka a panda look je na světě raz dva:DDD Jinak na běžné nošení k barevnějšímu líčení volím jemnou linku malovanou štětečkem tmavším stínem na mokro...to už zvládám mnohem lépe a rychleji:))))

      Vymazat
  7. Jé, opravdu povedený look, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...