sobota 23. března 2013

Regenerační obličejové oleje Saloos - Levandule a Růže

Dnes mám pro Vás pokračování mého objevování přírodní kosmetiky:) Opět se setkáváme ze značkou Saloos a to s Bio regeneračními obličejovými oleji:) Stejně jako v případě odličovačů, pořídila jsem si variantu Levandule a Růže. Základem obou olejů je výživný jojobový olej, který je znám pro své regenerační účinky na pleť a brutnákový olej, který zabraňuje vysušování pokožky oba oleje jsou nově obohaceny o bio šípkový olej. Dále se již složením liší, dle deklarovaných účinků:)


Oba oleje mají certifikát CPK bio, což značí, že obsahují pouze čisté přírodní suroviny a biosuroviny z ekologického zemědělství nebo volného sběru. Oleje jsou baleny ve skleněných lahvičkách o objemu 20 ml či 100 ml (pouze v e-shopech) a jsou opatřeny plastovým vrškem s kapátkem, kterým se olej aplikuje přímo na pleť. Perfektně tak můžete kontrolovat množství oleje. 


A teď už se vrhneme na jednotlivé krasavce:))


1. Bio regenerační obličejový olej levandule

Tak tento výrobek se stal mou láskou na první použití:)) Nebudu lhát, zčásti i proto, že prostě vůni levandule miluju (od první dovolené na ostrově Hvar, který je pěstováním levandule pověstný:)) Parfemace je hodně výrazná (prostě jako přírodní levandulový olej), a to by pro někoho mohlo představovat problém. Ale miluju ho především pro jeho účinky. Dle slov výrobce se jedná o "luxusní, extra výživný přírodní bio olej, který prospívá každému typu pleti. Působí antisepticky a protizánětlivě, je vhodný při akné. Zpomaluje proces stárnutí, pleti navrací zářivost a vitalitu". A já mohu jen souhlasit. 

V předvánočním období po stresech ze zkoušek a zápočtu jsem neměla pleť v příliš dobrém stavu (což sice já se svou problematickou smíšenou pokožkou mám málokdy, ale budiž:)). Olej jsem používala pravidelně každý večer (a když jsem se nelíčila tak i ráno) a pleť se hodila krásně do klidu. Akné se hojilo mnohem rychleji, pleť byla hladší, rozzářenější a viditelně v lepším stavu. Musím, říct, že takové viditelné účinky jsem po žádném krému nezaznamenala, což je jeden z hlavních faktorů, proč s největší pravděpodobností přesedlám na oleje. V této souvislosti musím zmínit zajímavou informaci, kterou mi dala paní ve zdravé výživě, a to sice, že většina klasických krémů obsahuje složky, které v konečném důsledku pokožku vysušují, místo aby jí hydratovaly. Zatímco přírodní oleje mají tu vlastnost (díky tomu, že jsou svým složením nejblíže prostředí pokožky), že ji přirozeně udržují hydratovanou a vyživenou!!! 

Celkově mohu olej vřele doporučit zvláště těm, které trápí kožní problémy a akné! Levandulovou variantu seženete v rozmení 125,- (online) - 170,- (např. vykořisťovatelský drogerijní komplex DM:)) Vzhledem k tomu, že na celý obličej bohatě postačí 3 kapky (aplikováno na odlíčenou, mírně vlhkou pleť) vydrží balení 20 ml dost dlouho. Poměr cena/účinky je tedy naprosto adekvátní:)) Pět prasat z pěti si olejem maže rypáky a chrochtají blahem!!!


2. Bio regenerační obličejový olej Růže


Růžovou variantu jsem dostala jako dárek na Vánoce a musím říct, že v pravou chvíli:) Ačkoli nemám primárně suchou pleť, v zimě mě trápí sušší místa na obličeji. Výrobce deklaruje "exkluzivní a dokonalá péče vhodná k rozzáření všech typů pleti včetně té nejcitlivější. Vyživuje, zklidňuje záněty a zarudnutí, zralé pleti navrací mladistvý a vitální vzhled". Všechno tedy naznačuje, že se bude jednat o výživnější olej vhodný právě pro namáhanou pokožku. Velmi se mi během zimního období osvědčil, pleť po něm byla zklidněná a pnutí zmizelo. Parfemace mě osobně velmi nadchla. Mám totiž z dětství vzpomínku na krásnou dřevěnou vyřezávanou šroubovací lahvičku, kterou si máma schovávala v krabičče. Původně v ní byla ampulka s pravým růžovým olejem z Bulharska a lahvička po něm ještě mnoho let voněla. No a tento olej voní identicky, a nutno říci poměrně silně (což těm, kteří nesnesou výraznější parfemace může působit nejednu psychickou potíž:) Já to omlouvám tím, že se jedná o přírodní esenciální olej a to přece musí vonět každému :p 

Olej seženete za cca 140 - 150,- Kč za 20 ml. Opět na eshopech, v drogerii DM nebo i ve zdravých výživách!! Ačkoli, díky pozitivním účinkům na akné, mám v oblibě spíše Levanduli, Růže je skvělá varianta pro všechny se suchou, citlivou či zralou pletí, a ani mastnější se ho v zimním období nemusí vůbec bát:)) 

Mě osobně tyto oleje velmi nadchly a přivedly mě zase na trošku jinou cestu, co se týče péče o pleť. Rychle se vsakují, krásně hydratují a zvláště mé problematické pokožce přírodní složení velmi vyhovuje. Přírodní parfemace zase uklidňují moji mysl. Každé ošetření těmito oleji je pro mě malým rituálem:)) A pro toho, kdo na výraznější parfemaci není, existuje spousta čistých olejů (tyto jsou směsi), které se mohou použít stejným způsobem se skvělými výsledky:)) Já osobně momentálně (rovněž od Saloosu) testuji mandlový a rakytníkový olej:) A od Karla Hádka mám v zásobě olej z hroznových semínek (skvělý pro mastnou a problematickou pleť) a ricinový a slunečnicový olej (ty se zase používají na tzv. Oil Cleansing Method) Ale o tom zase někdy příště:))

Co vy a oleje na obličej? Používáte? Nebo máte (stejně jako já dřív) neoprávněný pocit, že byste po nich vypadaly jako umaštěnec Severus:))?


6 komentářů:

  1. umaštěnec severus :D .. ty oleje nepoužívám ;) možná někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo já k nim taky dříve neměla vůbec blízko a nelákaly mě, ale teď jsem na opačné straně spektra:DD krému jako takového se nevzdávám, moc si nedovedu představit třeba olej pod makeup:D (i když i to jde, ale člověk to musí nechat dobře vpít) ale myslím, že od teď už budu mít navždy nějaký ten olejíček v zásobě:))

      Vymazat
  2. Myslíš, že ta lahvička vydrží podobně dlouho jako tubička krému? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, řekla bych, že je to srovnatelné s 50 ml balením...cca podle druhu, šak to určo znáš, některý krém mizí rychleji, některého stačí méně...a toho oleje stačí vážně pár kapek, navíc, když jej aplikuješ na vlhčí kůži (což je u olejových přípravků vždy lepší) tak stačí ještě méně a hezky se roztírá:)

      Vymazat
  3. V zásadě se s takhle obecným tvrzením o vysušování krémů nedá tvrdit. Já jsem zastánce olejů, ale např. ricinový, konopný a hroznový olej jsou docela vysušující :) je proto třeba každé tvrzení brát s rezervou a prověřovat. Čím vyšší obsah kys. olejové v oleji, tím vhodnější pro suchou pleť, pro mastnou pleť jsou vhodné oleje s vysokým obsahem kyseliny linolové a nejlepší obecně jsou s vysokým obsahem linolenové (brutnákový, pupalkový), proto si myslím, že saloos reg. oleje jsou dobře koncipovány, jen ten šípkový olej v nich může být pro zanášející se pleť problém (konkrétně avenia jej má ve vyšším množství).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo díky za zajímavé informace, zatím jsem trochu studovala komedogenní oleje a těm se snažím výhýbat, protože se zanášením mívám problém. S tím vysušováním u hroznového oleje, to bude asi pravda, neb se s ním teď nějakou dobu mažu a mám podezřele suchá některá místa, ajaj:) ale obecně jsem s oleji mnohem spokojenější než jsem byla s krémy. Ale to je možná dáno tím, že jsem předtím jela v chemických krémech nevalné kvality...takže kdyby se ke mě dostal nějaký přírodní krasavec a sedl mému typu pleti, tak bych byla určitě spokojená:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...