pondělí 11. března 2013

Rtěnky Elf - řada Essentials

Jsou určité radosti v životě ženy a jednou z nich je pro mě určitě chvíle, kdy seženu dobrou rtěnku takřka za hubičku:) V takové chvíli totiž ukojím svou rtěnkově megalomanskou duši, bez toho aniž bych se zákonitě zruinovala:) Dnes pro Vás mám článek o rtěnkách od profláklé značky Elf ze základní řady, a ač se o kvalitě většiny produktů z ní dá dost polemizovat, rtěnky jsou jedním z výrobků, které svou kvalitou daleko předčí cenu:) 


Rtěnka je v dostání ve 12 odstínech a vybere si rozhodně každý, jak vyznavačky přírodních odstínů i ty, co jsou podobně jako já vysazené na výrazné barvy:) Rtěnka stojí 39,- Kč za 3,9 g obsahu, a obecně mohu říci, že dlouho vydrží (zvláště ty odstíny, které jsou hutnější a hodně pigmentované) a ubývá velice pomalu:) Co se týče obalu, je to obyčejný plast, který ale díky vyvedení do stříbrna nepůsobí uplně lacině. A co já obzvláště oceňuji, je průhledný pásek, který je extra praktický, pokud vlastníte více odstínů a potřebujete rychle najít ten správný. Na dolní části rtěnek bývalo velice hezké stříbrné logo Elf, které už bohužel vzalo za své, takže body dolů...nicméně nestalo se mi, přes fórový materiál obalu, že by nějaký obal praskl či jinak ztratil na funkčnosti. Parfemace rtěnek je trošku zvláštní, lehká sladká vůně, ale naštěstí nic, co by bylo cítit ze rtů po aplikaci:) Ale teď už k jednotlivým odstínům, které vlastním:)

 1. Sociable

Výrazná, zářivá růžová s nádechem do malinova, ačkoli na první pohled vhodnější pro studené typy, musím říct, že i mě jako zástupkyni teplého typu sluší, když ji sladím s růžovou tvářenkou a jednoduchým líčením očí. Velmi ráda jsem ji nosila v létě a i později v zimě, kdy v kontrastu s bledou pletí pěkně vynikla. Textura rtěnky je při nanášení na rty pocitově hrubší, avšak to je vyváženo dlouhou výdrží a krásnou sytou barvou. Rtěnka obsahuje drobné třpytky, které hážou odlesky do fialova, bez těch bych se já klidně obešla:D ale po aplikaci na rty nejsou příliš patrné a výsledný efekt je matný. Ze rtů se barva ztrácí docela rovnoměrně ale zůstávají na nich ty zlobivé třpytky. To je pro mne ovšem jediná její nevýhoda. Ačkoli ji používám docela často, téměř vůbec neubývá, a myslím, že s ní strávím ještě mnoho krásných chvil:))


I přes tu nepříjemnost se třpytkami, nemám co bych jí vytkla (ačkoli možná ti, kteří mají rty náchylnější k vysoušení by možná mohli postrádat hydrataci, ale nemyslím si, že je to něco co by dobrý balzám nevyřešil:) Je to odstín, který troufám si říct, bude slušet všem, kteří na něj mají odvahu:)) a pro mě se řadí k vůbec nejoblíbenějším rtěnkám:) Jeden bodík strhávám za třpytky, ale to je spíše tím, že u výrazných rtěnech preferuji spíš matnou úpravu:)
2. Gypsy

Další zajímavá barva, která mne překvapila jak může být efektní. Jedná se o malinovou s nádechem do fialova a ačkoli je výraznou barvou, působí na rtech přirozeně a tlumeně. Jak asi tušíte, rtěnka má matný finish. Pigmentace na jedničku, stejně jako výdrž, rtěnka je velmi hutná ale nezaznamenala jsem vysoušení, či problémy s aplikací. Skvěle bude slušet všem studeným typům, zvláště v kombinaci s nafialovělou tvářenkou, kterou můžete snadno nahradit naťupkáním samotné rtěnky:) Ale teplé typy nezoufejte, když ji sladíte s oblečení, můžete si ji ve většině případů dovolit i vy, přece jen je spíše do malinova, než fialova:) V reálu je o něco výraznější jak na fotce, ne však nějak dramaticky:)


Ani této rtěnce nemám co vytknout, i přes její hutnost je výsledný efekt na rtech přirozený a nezalézá do vrásek:)
3. Duo Woodo a Posh

Dvě rtěnky s na první pohled stejným odstínem, které budu hodnotit společně:) Obě se řadí mezi oblíbené podzimní/zimní odstíny vínové. Co je odlišuje, je podtón; pro ty z vás, které hledají klasickou vínovou, spíše do studena laděnou, bude Posh to pravé. Naopak, ti co radši teplou vínovou s nádechem do hněda (poměrně výrazným) zvolí Woodo. Obě rtěnky jsou matné, ačkoli Posh má o něco lesklejší finish. Je to klasická večerní rtěnka (ač já toto příliš nerozlišuji:) Woodo bych si klidně střihla na den, bez pohoršení poloviny města:))


Co se týče aplikace, u těchto dvou krásek je to trochu problematičtější. Díky vysokému podílu pigmentu je potřeba dbát na přesnou aplikaci a taky časem trochu zalézají do vrásek, takže je vhodné použít konturku. U Woodo to však není tak horké:) týká se to spíše Posh. Doporučila bych také peeling rtů, protože mohou zvýraznit šupinky. Nicméně oba odstíny jsou velice efektní a syté, nemusíte se bát, že místo tmavé rtěnky dostanete tónovaný balzám, jak se někdy stává:)


Díky zcela náhodnému zabarvení obou obrázků rtěnek na rtech, můžete vidět jak obě rtěnky ladí k jednotlivým typům pleti - posh k studenému, woodo k teplejším podtónům:)

V porovnání s předchozími dvěma, jsou o něco více hydratační, přesto je výdrž slušná:) Krom klasických vlastností, které mají téměř všechny tmavší rtěnky (problémy při aplikaci apod.) jim nemám co vytknout a dávám plný:))
 

4. Captivating

Abychom celou dobu nebyli tak proklatě pozitivní, mám tady zástupce mojí pětky, která je pro mne zklamáním. Jedná se o nude odstín s broskvovo-oranžovým nádechem, tedy ideální odstín pro všechny, kterým nesedí klasické růžovo-šedavé nude odstíny. Když jsem barvu uviděla na živo, byla jsem opravdu nadšená, protože jsem chtěla nějakou rtěnku, kterou bych docílila monochromatického vzhledu s ne příliš využitou broskvovou tvářenkou. Problém nastal při aplikaci, narozdíl od jejích sestřiček je tato rtěnka hydratační až moc...natolik, že se na rtech spíjí do nepěkných ostrůvků. Je problém nanést ji rovnoměrně a výdrž je taky slabá. Navíc neskutečně zvýrazňuje nedokonalosti rtů. Snažila jsem se tyto vlastnosti zachytit na horní fotografii.
Protože se mi příčí vyhodit rtěnku jen tak do smetí, našla jsem pro ni využití společně s balzámem, který nanáším přes ni a jak můžete vidět na spodní fotografii, vypadá to rozhodně lépe. Ovšem problém s výdrží to neřeší a ne každý je odvařený z přetírání rtů každou půlhodinu:D Možná bych ji mohla zkusit smíchat s nějakým méně hydratačním odstínem:D (vidíte nechci se jí vzdát) Je to veliká škoda, protože je to velmi hezký odstín, ne příliš odranžový ani řvavý, přesto neobvyklý a pro teplé typy naprosto dokonalý. Dávám však pouze jeden bod za její krásnou barvu...:(


Vzhledem, že jsem zatím z této řady vyzkoušela jen jednu světlější rtěnku, jsem zvědavá jak na tom budou ty ostatní...zrovna jsou na cestě odstíny Fantasy a Seductive, takže určitě poreferuji jak na tom jsou ony:) Co se týče mé milované/nenáviděné Captivating...za 39,- Kč jsem ochotna dát ji ještě jednu šanci...ony elfí rtěnky, přece jen jednu velkou nevýhodu mají, často se jednotlivé série liší..a stejný odstín může mít v průběhu času trochu jiné vlastnosti, takže co kdyby:D

Obecně musím říci, že jsem nadšená, že jsem objevila tak levné a krásné rtěnky, které mě osobně velice vyhovují v porovnání vlastnosti/cena bodují na plné čáře:) Na rozdíl od jiných produktů se mi příčí za rtěnky drogérkové kvality dát nějaký větší obnos peněz a proto vítám jakýkoli tip na levné a funkční rtěnky:)) 

Máte některé z elfích mazadel, třeba i z jiných řad? Jak jste s nimi spokojené? nebo dáváte přednost jiným značkám?:))




7 komentářů:

  1. Jůůj, 1 a 2 jsou krásné, lákavá koupě teď, když mají ještě poštovné zdarma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tak!:)) určitě doporučuju, hlavně to jak neubývají je naprosto úžasné, takže se cena vyplatí uplně maximálně! když to srovnám s rimelkou lasting finish, kterou jsem si koupila nedávno a už mám půlku pryč, a to mě stála 99,- tak je to fakt skvělé!

      Vymazat
    2. Já teď mám jenom dvě rtěnky, které používám aktivně :-D a obě jsou od oriflame - jedna je podobná gypsy a jedna je podobná té sociable... Takže mi chybí ještě nějaká do červeno-oranžova... Už nevím, kde se porozhlídnout :-D

      Vymazat
    3. kdyžtak nad tím přemýšlím, červenooranžovou mám od avon, psala jsem o ní tady http://jina-blog.blogspot.cz/2013/01/me-oblibene-zimni-liceni.html, ale nejsem si jista jestli je ještě v katalogu...mám dojem, že jsem u ní viděla zvoneček:(

      Vymazat
  2. Mě se hrozně líbí ta Posh a Woodo :) Možná ti prubnu :D.

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm mělo tam být, to... možná to prubnu :D

      Vymazat
    2. Vřele doporučuju!!! myslím, že rozhodně nebudeš zklamaná:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...