středa 6. března 2013

Dej tubě co proto!

Pro ne příliš obsáhá témata, spíše takové postřehy všedního dne, které Vám mohou být užitečné, jsem se rozhodla založit "krátkometrážní kategorii" Tipy a Triky:) Kromě užitečných nápadů tu mohou být např. tipy na určitou slevu/ obchod, nebo kusé informace, které mě zaujaly natolik, že se s nimi chci podělit ale na řádný článek to není:)) A dneska tedy z praktického soudku:)

Taky nesnášíte, když se dostanete TÉMĚŘ nakonec proklaté plastikové tuby, málem ztratíte nervy mačkáním posledních zbytků produktu a nakonec s tím stejně šlahnete do koše?... tip našich šetrných maminek tubu prostě rostřihnout určitě všichni znáte, jen ne vždy se střih povedl tak, aby se tuba po jednom posledním použití nemusela stejně vyhodit. Vtip je v tom, kde to cvaknem:


Zlou tubu je potřeba potrestat kousek nad polovinou, vidíte kolik produktu v ní ještě bylo? A já bych to ve slabé chvíli vyhodila spolu s mými penězi, které jsem za produkt dala:). Další postup je stejně prostý - zbytky z horní části přetlačíme do spodní části, pokud se Vám při akci stejně jako mě podařilo opatlat i tubu zvenku, pěkně se tím zrovna namažte, ať jste krásné:D Po vytření horní ustřihlé části do sucha (aby, nám zvenku nepatlala spodní část) s pomocí lehkého zmáčknutí spodní části do tvaru, aby vršek šel nasadit, jsme si vytvořili roztomilou, vzduchotěsnou miniaturní verzi oblíbeného produktu:))

Taky se takto vypořádáváte s proradnými tubami, nebo na to kašlete?:)) Já tento způsob považuju nejen za užitečný ale kvůli miniaturizaci, taky za extrémně roztomilý:))

7 komentářů:

  1. Heheh :-D tak to je super :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle dělám, ale nikomu jsem to neříkala. Jsem si říkala, že si pomyslí, že jsem škrt. Jenže je to přitom skvělý trik. A že tam toho vždy je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak...nemám problém vyhodit něco, co už neslouží, není funkční apod...ale nevím, proč by měl člověk vyhazovat něco, co se ještě dá využít, žejo:)))

      Vymazat
  3. Cha! Tak o tom by mě opravdu psát nenapadlo :-DDD ale je to gůůůd nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. :D já bych se na to vyprdla.... taky si proto nekupuju věci v tubách, ale v kelímcích, kde tenhle problém odpadá ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...