čtvrtek 28. února 2013

Lesk a bída značky Cien: ČÁST II.

Táák, frčíme dál! Po první části s pleťovou a tělovou kosmetikou se kouknem do sprchy:)

1. Sprchový gel s mléčnými proteiny Mango

Vůči sprcháčům za pár korun jsem byla vždy docela skeptická a i ty lídlovské v průhledných obalech za 20 Kč mě i přes jásavé barvy docela děsily. Ale pohled o pár pater výše mě donutil názor přehodnotit. Po přivonění k tomuto z bílé řady nešlo jinak a skončil v košíku. Nedokážu posoudit, zda voní opravdu jako mango, ale je to ovocná svěží vůně, která hezky provoní koupelnu a cca 30 Kč velice zpříjemní sprchování. Dobře pění, má příjemné vůně (pro ty, kteří nevyznávají radostné vůně jsou k dispozici i klasické mýdlové vůně (celkem cca 4 druhy) a snese srovnání s dražšími značkami. Takže za mě rozhodně ano!

Bohužel jsem si neschovala obal, a tak jsem byla nucena vypůjčit si obrázek odtud.

Za poměr výkon/cena a díky jásavé tropické vůni, která konrétně mě velice vyhovuje (nepotrpím si příliš na mýdlové či těžší ala parfémové vůně do sprchy) dávám plný.


2. Jednorázové holící žiletky a Dámský gel na holení

Nevím jaký máte názor na jednorázovky žiletky ale tuším, že podobně jako já si na ně nepotrpíte. Navíc nikdo mi nevymluví, že nejlepší jsou stejně pánské gilette :D Ale znáte to, jedete někam na pár dní, nechce se Vám sebou tahat drahou žiletku pro případ, že byste ji někde zazdily, tak sáhnete po něčem levnějším. Jednorázovky Cien mě rozhodně mile překvapily, nejen, že nejsou po jednom použití tupé, jak to tyto typy umí ale mají i povedený desing a práce s nimi je příjemná. V balení najdete 5 ks za cca 60-70 Kč a určitě Vám nějakou dobu vydrží. Tuším, že mají ještě růžovou variantu, pro něžné duše:)

Co se týče gelu na holení, název trošku klame, je to ve skutečnosti pěna, která se po vymáčnutí gelu do dlaně vytvoří (efekt, který mne nikdy nepřestane bavit:))). Je krásně voňavá, perfektně hustá a balení Vám vydrží dost dlouho (já jsem ji měla cca půl roku). Cena 39,- Kč je víc než směšná a ve srovnání s levnějšími pěnami z drogérie je pořád bezkonkurenčně dostupná a kvalitní. Pro zajímavost, koupila jsem na zkoušku taťkovi pánskou pěnu Cien a otestovala ji, a s touto se to nedá srovnávat. Pánská pěna je podivně řídká a nedrží, zvláštně stéká...no prostě tu jim tam radši nechte v regále:)


Co se týče nízké cenové kategorie kosmetiky na holení je pro mě Cien jednička! Ve srovnání se stejně "drahými" výrobky odvádí mnohem lepší službu a zvláště pěnu Vám musím jen doporučit!

 

3. Slavný šampon z řady Provitamin + kondicionér

Umístění tohoto šampónu v dtestu už není téměř pro nikoho novinkou, porazil dokonce velice drahé šampóny typu Vichy apod. Pro mne to bylo docela prozření v oblasti vlasové péče a možná i první vědomé setkání s problematikou silikonů:) Začala jsem se na šampóny dívat trochu jinak než dříve. Za prvé zjistila jsem, že pro mé geneticky jemné, snadno plihnoucí vlasy je bezsilikonová péče mnohem lepší (i za cenu drobného elektrizování). Nicméně vzhledem k faktu, pokud nepoužiju kondicionér/masku tak se mi vlasy špatně rozčesávají silikony nesilikony nevidím důvod proč si nechat obalovat vlasy nánosem silikonů, aby pak další péče byla zbytečná, že ano:))) Musím říct, že jsem od toho dobře hodnoceného šamponu očekávala asi příliš, po prvním umytí se žádné obrovské zázraky nekonaly, nicméně vlasy byly příjemně nadýchané, možná trochu méně lesklé než po použití šamponu se silikony, ale to já za cenu prodloužené doby bez mytí ráda přežiju:))) Vyzkoušela jsem zelenou (na objem) a červenou (na ochranu barvy) variantu. Avšak poté, co jsem četla nějaký výzkum, že šampóny na barvené vlasy nejsou o nic lepší než ty jiné (je spíše potřeba si dávat pozor na příliš časté mytí a horkou vodu) a navíc je ve složení jeden schovaný silikon, pro příště se mu vyhnu a koupím zase zelený.

                                         














   
zdroj                                                                                                                                                                       zdroj

Co se týče kondicionéru, ten už není tak "svatý" a nějaké silikony se ve složení najdou (vzhledem k hlavní funkci uhlazení to není žádné překvápko). Ale u něj mi to tolik nevadí, protože ten si nedávám na pokožku hlavy, kde silikony dělají největší paseku:) Funguje naprosto standardně, dělá mi stejnou službu jako dražší kondicionéry (nemyslím teď nějaké speciální zázraky typu Aussie apod:) a za cca 30-40 Kč rozhodně není špatný.Vůně obou produktů je naprosto typicky šampónová, přirovnala bych ji k parfémaci šampónů od Avonu z řady Advance.

Sečteno podtrženo oba výrobky nejsou špatné a to vůbec ne, nicméně ve srovnání s výrobky podobné cenové kategorie (konkrétně kokosová řada balea) se mi zdají méně atraktivní a mým vlasům vyhovují o něco méně. Takže z tohoto důvodu si pro další honem nepoběžím. Nicméně, nechat se mu musí, že snese srovnání i s 2x dražšími zančkami a pro ty, co rychle potřebují šampón a kondicionér za pár kaček, rozhodně doporučuji, protože za své peníze dostanou slušnou kvalitu, jak by tomu nemuselo být u jiných levných značek. Nedoporučila bych je těm, kteří se např. kvůli délce vlasů bez silikonů prostě neobejdou či si na bezsilikonové péči prostě nepotrpí.


Tak pokud jste se úspěšně prokousali na konec vřele Vám gratuluju:) Obecně značku Cien hodnotím velice kladně, neříkám, že je nej na celém světě a nic jiného nepoužívám ale za nízkou cenu dostáváte ve většině případů vysokou kvalitu:) Co bych jí ale vytkla jsou dost neatraktivní obaly (alespoň pro mne) a možná by tyto povětšinou velice dobré výrobky díky zajímavějšímu obalu získaly trochu více příznivců:) Já se rozhodně chystám ještě vyzkoušet hydratační krém s Q10, který podobně jako šampón porazil i lékárenské značky:)




 

6 komentářů:

  1. Bezva recenze. Přiznám se, že se v šamponech moc nevyznám. Mně tak nějak vyhovuje skoro všechno. Mám v tomto štěstí. Hlavně dodržuji vlažnou vodu a hodně vyplachovat. Hodně let jsem používala Pantene pro normální a nyní již Loreal vitamino color, protože jej mám za výhodnou cenu 1,5l balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, vlažná voda je pro vlasy ráj! Na Pantene jsem slyšela hodně chvály:) Pro mě taky šampony nejsou úplně směrodatné pro další úpravu, protože se nakonec stejně bez tužidla a laku na vlasy neobejdu a bze nich by to bylo tragické. Nicméně přípravky bez silikonů mi prodlouží dobu bez zplihnutí, takže jsem s nimi spokojená:)

      Vymazat
  2. sprcháč a šampon na barevné vlasy je dokonalý ... doporučuju

    OdpovědětVymazat
  3. sprchový gel se mi líbí :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, já snad do toho Lidlu zajedu a ten Cien si koupím, nebo co. Samé chvály a já jsem to nikdy ani nezkusila :/

    OdpovědětVymazat
  5. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli - Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...