středa 20. února 2013

Lesk a bída značky Cien: ČÁST I.

O této značce s výhradní distribucí v Lidlu slyšel už asi každý. Poté co šampon z řady provitamin bodoval v d-testu a strčil do kapsy kdejakou věhlasnou značku prohnala se Cien mánie i beauty blogy. Ani mě to nenechalo chladnou a několik výrobků jsem si pořídila a nyní ( s odstupem několika měsíců) přináším souhrnné tipy na výrobky této německé značky. Hlavní devizou značky Cien jsou nízké až směšné ceny, což může docela dobře nadchnout i odradit. Co že tedy musíte mít a co je lepší nechat v regálu??

1. Tělové máslo kakao - pro suchou a normální pokožku

Snad nejlepší výrobek Cienu, který ovšem není součástí stálé nabídky. Tyto tělová másla (existuje ještě mango a nějaká další varianta) o obsahu 400 ml jsou prostě bomba. Vůně je krásně kakaová a ačkoli je často pravidlem, že co je s čokoládou/kakaem mívá nepříjemně sladkou parfemaci, v tomto případě tomu tak není. Máslo je krásně hutné, okamžitě se vsakuje a nechává pokožku sametově jemnou, téměř neubývá. Nesmím zapomenout na hezké bytelné balení, až ho vypotřebujete, kelímek určitě najde uplatnění. Cena je na Cien vyšší kolem 100 Kč, ale řeknu Vám, že ono za to určitě stojí a dala bych za něj i více! Takže pokud ho někdy v Lidlu uvidíte berte všemi deseti!


 Tady je to bez debat 5 chrochtíků z 5!


 2. Jemný pleťový gel a Jemný pleťový peeling

Tito bráchové v triku tvoří docela dobré duo, když rychle potřebujete mycí gel/peeling za pár kaček po kterém se neosypete. Oba mají příjemnou "mořskou vůni", snadno si poradí s líčidly, pleť nijak nevysušují. Peeling je velice jemný, což je výhra pro problematickou pleť, která si s hrubými peelingy příliš nerozumí (a ani ty ostatní by to s obrušováním neměly příliš přehánět). Co bych oběma výrobkům vytkla, je malá pěnivost, aby produkt na obličeji při aplikaci "nedrhl" je potřeba více naředit vodou. Výraznější je tento efekt u gelu a docela mě tento neduh otrávil a po druhé bych si jej už nekoupila. Ale to především proto, že jsem momentálně namlsaná z bioderma čistícího gelu, který naopak pění skvěle a jsem z něj nadšená (určitě budu brzy recenzovat). Sečteno podtrženo, pokud snesete menší pěnivost získáte za cca 40 Kč dobrý gel a velmi dobrý jemný peeling.

vlevo peeling, vpravo mycí gel

Mycí gel není špatný, ale pro mě pouze 3 z 5

Peeling je příjemý a ačkoli nejspíš nebude nej na celé zemětváři, určitě si jej koupím znovu!



 3. Tělový krém Classic a Tělové mléko pro suchou pokožku

Dvojice tělových výrobků s podobným obalem a tristně rozdílnými vlastnostmi. Tělový krém Classic (existuje ještě tekutější verze soft) přináší za 40 kaček všechno co má (o stejném objemu o mnoho dražší) klasická modrá Nivea, včetně identické parfemace. Ačkoli má přívlastek tělový, spousta lidí (včetně mojí mámy) ho používá jako noční krém a já bych se toho rozhodně nebála. Konzistence je hutná, vsakuje se trochu déle, ale zanechává příjemně hydratovanou a provoněnou kůži. Oproti Nivea bych si troufla tvrdit, není tolik mastný tudíž i doba vsáknutí je kratší. Jako fajn zimní krém pro celou rodinu rozhodně doporučuji:) a určitě koukněte na toto hodnocení:)

Naopak tělové mléko (a na tomto místě se omlouvám, za pošramocený obal, opravdu nevím co s ním rodina v koupelně dělala) mě vůbec nenadchlo. Nejen, že konzistencí vypadá jako bílý primalex na zeď, on tak i smrdí!!! Cítím z něj něco strašně chemického, možná podtón laku na nehty? Přiznávám se, že jsem od té doby, co jsem jej koupila, k němu v Lídlu nečuchala, takže nemohu posoudit, jestli to náhodou nebyla vada jednoho kusu, takže si k němu určitě přivoňte:D Výsledný efekt na pokožce je ovšem více než zajímavý, poté co se tou barvou na zeď začnete s obtížemi natírat, po chvíli změní konzistenci do olejova a jde to lépe. Nakonec je na kůži vlastně příjemný a vy si říkáte, že to s ním není tak strašné...hezky hydratuje, na těle už nesmrdí, ale když to chcete po druhé absolvovat znovu, tak se zase vyděsíte toho zápachu a konzistence...za mě tedy jedno velké NE!! a ani docela příjemná pokožka po použití mě nedonutí to někdy na sebe znovu napatlat! (Leda, že by mi někdo zaplatil:D)


Tělový krém je s 250 ml skvělou volbou s multifuknčním užitím jak na pleť tak tělo. Poměr výkon/cena je více než slušný a já dávám 5/5.
Naopak tělové mléko pro suchou pokožku ne a ne a ne (leda, že by ten smrad nebyl pravidlem a já měla prapodivný kus:D)
V tuto chvíli se s Vámi rozloučím, ačkoli výčet výrobků Cien, které jsem prubla je ještě delší:) Druhá várka bude recenzována co nevidět:) Mimo jiné spolu probereme i slavný šampon:)



Měli jste/máte některé z těchto produktů? Máte nějaké pozitivní zkušenosti s jinými extra levnými značkami?





6 komentářů:

  1. Vůbec neznám a líbil by se mi ten kakaový výrobek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten je opravdu skvělý, ale já na něj bohužel při mých sporadických návštěvách lidlu nemám štěstí:(

      Vymazat
  2. Já se musím přiznat, že taky na nějaké Cien produkty nedám dopustit, jako třeba právě na šampony nebo kondicionery, ale třeba mycí gel nebo i ten peeling mě dvakrát nenadchnul, hrozně mi smrdí, trochu jako osvěžovač na záchod :-D Ale tak jednou za čas je použiju, když už jsem za ně dala 40 Kč, že jo :-D A právě se chystám koupit si tělové mléko, na které chodím mamině :-D Jen to je teda jiný typ než ten, co máš typ, škoda jen, že to máslo jen v těch jejich "spešl" týdnech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, ty mycí gely ze začátku mi docela jely (teda až na tu děsnou nepěnivost)ale časem je mám taky problém dopotřebovat...ten peeling se mi líbí kvůli jemnosti, nemáš tip na nějaký stejně jemný ale trošku víc echt?:))

      Vymazat
    2. Já mám zase radši o něco hrubší, takže nebudu nejspíš ten pravý rádce, ale ze stejného cenového okruhu používám momentálně třeba Rival de loop z Rossmanna, který sice svou "vůní" taky praští přes nos, ale zase mě tolik nevysušuje :-)

      Vymazat
  3. Rozhodně musím vyzkoušet Cien krémy na ruce, jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...