neděle 9. září 2012

Party all night with Essence


 Víte, co se může stát, když jste nemožní, pořád si nejste schopni namalovat linku dle svých představ a  opravujete a přidáváte? Nakonec se to může zvrhnout v něco, čemu by se dalo říkat večerní líčení...a protože ráda dělám z přešlapů devízy, mám pro Vás dnes večer drobnou inspiraci na "party look":)


Shodou okolností se pospolu sešly téměř všechny použité produkty od essence:) 
A protože jsou z rodiny, pracovalo se jim v příjemné harmonii:))




A jak na to?:)

  1. Celé víčko pokryjeme matným tělovým stínem (essence - cream canvas), který jej pěkně sjednotí (a protože líčení má vydržet celý večer je dobré, když použijete i primer!).
  2. Poté podél horních řas namalujeme hodně tlustou linku, buď pomocí gelových očních linek (essence gel eyeliner - midnight in Paris) či libovolných tekutých linek; ocásek vytáhneme hodně do strany a linku posléze stáhneme až pod dolní řasy (cca do poloviny oka)
  3. Vezmeme si nějakou matnou černou (120 eyeshadow palette) a chlupatější štetec, kterým se budou stíny dobře rozmazávat. Jemně jej namočíme do stínů a zjemníme jím černou linku, aby nepůsobila příliš ostře a vznikl kouřový efekt. Černou použijeme také do očního důlku (tam kde vidíte číslíčko 3) - oko pak pude působit plastičtěji. 
  4. Použijeme opět tělový stín a rozmažeme a zjemníme jím černé přechody, aby nebyly ostré a hezky se rozplynuly. 
  5. Doposud líčení vypadá trošku prapodivně kvůli tlusté černé lince, která vede vlastně přes polovinu celého oka. Její celistvost rozbijeme tak, že vezmeně nějaký metalický stín (essence stay all day - rock chic) tmavě šedý či tm. modrý a naneseme jej poťupkáváním na černou linku podél horních řas. Klidně můžete použít i Vaše oblíbené metalické linky.
  6. Nakonec použijte nějaký světlý třpytivý stín (essence mono eyeshadow dance all night) do vnitřního koutku oka a pod obočí. Na závěr zakončete několika vrstvami černé řasenky (avon - super shock), aby řasy ve výrazném líčení nezanikly - pro větší efekt můžete použít i nalepovací řasy:)) 
Tak a je hotovo! Výsledný vzhled doplňte nějakou nenápadnější rtěnkou (pozor na ultra nude odstíny - nechceme vypadat jako mrtvola:) a nezapomeňte upravit a zvýraznit obočí - takto intenzivní líčení si to žádá.  Možná budete muset, stejně jako já, protáhnout pomocí stínů či tužky vnější okraj obočí - linka vytažená hodně do strany způsobí, že Vaše oči budou vypadat širší a obočí bude jaksi nepřiměřeně široké:))


Tak jak se Vám tento nouzový výtvor líbí? Taky se Vám stává, že behěm líčení změníte plány a vznikne pak na tváři něco uplně jiného než jste původně plánovali?:))

11 komentářů:

  1. zamilovala jsem se do poslední fotky :) P.S. kradu si ji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné večerní líčení, škoda jen, že ho asi nikdy nebudu potřebovat :-DD :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nevypadá jako nouzovka, ale pořádně propracovaný záměr :-) Na Tobě se mi líčení moc líbí, ale kdykoli se snažím svoje oko natřít něčím tmavším, tak se v tom absolutně necítím a odličuji, snad si jednou zvyknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se v tom taky necítím, na večer bych si to asi vzala, ale na denní nošení ne. Když se mi stane, že se mi nepovede linka a zachraňuju to do kouřova, tak i když to nebývá rozhodně tak výrazné, tak se taky necítím...jinak ty jsi světlounký typ, takže ty budeš vypadat lépe v tmavě šedé, šedohnědé a podobných odstínech, takže chápu, že se v tmavších moc necítíš:))))

      Vymazat
    2. Na nějakou párty je to ideální! Jsem typická vycmrdlá bledule, no :-D Kde jsou časy, kdy jsem v pubertě za vrchol své kreativity a krásy považovala tmavěšedo-černě zmalovaná víčka, co vypadaly jako monokly a ještě tlustá spodní linka :-D Teď už se jen mírním béžovou a občas si vyhodím z kopýtka dokonce i hnědou :-D

      Vymazat
    3. Taky se někdy musím smát pubertálním kreacím, ale já sem spíš tíhla k nějakým stříbrným stínům, které mi vůbec nejdou k typu:DD jinak bledule jsou super...mám pocit, že se mnohem víc můžou vyřádit např. u tvářenek apod...já si vždycky nějakou koupím a pak zjistim, že je hrozně světlá a vůbec na mě nějde vidět, apod:D no každý máme něco:))

      Vymazat
    4. Fajn to musí mít bledule neposery, protože já si s každou druhou tvářenkou už v prvním tahu připadám jako marfuša, ale lepším se a na některé odstíny si zvykám :-D Ale Ty se zase určitě hezky opálíš :-) To mě jedna z malých hokejistek na kempu, když jsme šli do bazénu a já se tam s nimi převlékala do plavek, okomentovala slovy: "A teto, proč ses vůbec neopalovala? :-D

      Vymazat
  4. Zajímavé líčení - ale opravdu to bude chtít vhodnou příležitost, nedalo by se v tom asi jít do školy. I když je fakt, že některé typy žen snesou poměrně výrazný způsob "výmalby" a pořád v tom vypadají dobře. Ono to stejně chce mít pro to cit, aby i takhle výrazné barvy byly použity správně, protože jinak by to vypadalo, jako by si to člověk naházel na obličej lopatou. Co se mi nelíbí vůbec, to jsou chemické blondýny odbarvené až do běla, které mají oči orámované černě tak, že to vypadá jak díry do hlavy, a řasenku v tolika vrstvách, že řasy získají vzhled pavoučích hnátků. Jo, já vím, že to snad je momentálně i módou, ale je to móda neskutečně škaredá :-))) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tak přesně tyto slečny/paní taky "můžu":DDD a nejlépe k tomu supr trupr leginy, "sexi" kozačky a buřtbundu..no škoda mluvit:DDD jinak líčení bylo míněno opravdu na zvláštní příležitosti a každý si to musí trošku upravit, aby mu to sedlo k typu:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...