pondělí 10. září 2012

Los nehtos

Po dlouhé době tu mám zase na ukázku nějaké nehty:)) První jsou hodně podobné ombre nehtům, které jsem Vám ukazovala minule, jen s tím rozdílem, že tentokrát se mi obmre vytvořilo jaksi samo, když mi začly odrůstat zabarvené nehty:DD Je to vlastně variace na klasickou francouzskou manikůru, do které se mi většinou moc nehce:) A druhé? Nechala jsem se inspirovat Miou z Kissbooku a vrhla se na srdíčka:) Pro ty z Vás, co si na to potrpíte, by to klidně mohly být hezký doplněk k valentýnskému outfitu:)) Srdíčka nejsou moc precizně namalované, ale Vy snad odpustíte:)))





Použila jsem: essence 24/7 nail base - vytvořila krásný matný podklad - i když zrovna nemám zabarvené nehty, moje přirozená barva lůžka není nijak krásná a tato báze nehet krásně zacelí a vytvoří matný celistvý vzhled. Okraje jsem vymalovala jemným stříbrným lakem (Opoola - vietnamci), a završila essence top sealer better than gel nail, který dodal potřebný lesk a vzhled gelových nehtů:)

Použila jsem: podkladovou bázi essence 24/7 nail base, poté rudý lak essence z limitky 50´s girls - back to the 50´s, srdíčka jsem malovala bílým lakem miss sporty et violá nail tip whitener (mimochodem nedoporučuju, má spešl stěteček na francouzskou manikůru - ten se příliš nepovedl a ani konzistence laku není vyhovující), ovšem dám vám tip na výborné štetce na nail art, zkuste kouknout k nejbližším vietnamcům - mám od nich dva výborně štece, tkeré jsou tenoučké, přežijí čištení v odlakovači a hnedle máte z každého vaše běžného laku zdobící lak. Na závěr jsem použila top sealer essence. :))

Tak jak se Vám líbí?:)))

4 komentáře:

  1. Srdíčka máš moc krásná, až mě chytně romanticky-tvořivá nálada, tak se o ně taky pokusím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, určitě se do toho pusť, nakonec to nedalo ani tolik práce:)))

      Vymazat
  2. Co se nehtů týče, jsem konzervativnější než na kabelky, a to už je co říct. Takže výrazné malby a jinou divočinu ráda přenechám těm mladším, ke kterým to ještě pasuje. Tady z těch dvou možností bych tedy brala spíš tu první, protože je decentnější. Ale asi to bude tím, že jsem věkem fakt už jen o pár roků mladší, než hnědé uhlí - a není podle mého nic horšího, než když si ženská středního věku ten věk nepřizná a obléká a maluje se jako dvacetiletá, takže nakonec vypadá jak maškara a je všem kolem k smíchu... Mně je vzorem elegance naše "adoptovaná" babi, která by nenalíčená snad nešla ani k popelnici s pytlem odpadků (tak dobrá teda nejsem), je jí už přes 70 let a pořád vypadá skvěle a je upravená, nicméně svůj věk u toho bere v potaz... Děvčata, co se divočin týče, vyblbněte se jako mláďata, později už to tak snadno nepůjde. ;-))) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, je to pravda....taky už si ted nedovolím to co jsem si dovolila v 15...protože puberta snese všecko, mládí leccos a pak už se musí trošku přemýšlet:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...