pondělí 17. září 2012

Polka dots


Já jsem to říkala, že ještě bude teploučko! Proto není vůůůůbec divné :D, že tu mám pro Vás další z oblíbených letních outfitů:D Sukni jsem stvořila rozstřihnutím prapodivných šatů ze sekáče, botky jsem před drahně lety koupila u Baťi celá šťastná, že jsem ve změti špičáků sehnala něco klasického s kulatou špičkou, kabelku jsem ukradla mámě a náhrdelník jsem zrobila v jednom ze svých maniakálních korálkářských amoků; nicméně myslím, že ty hodiny práce stály za to:))) Takže dokud je teplo společně vlajme, běhejme po lukách a tak podobně, protože jak začne pršet tak to bude v háji:))


10 komentářů:

  1. A i dnešní karkulkovské fotky se mi táák líbí, máš všechny detaily tak krásně sladěné, hlavně se mi fakt líbí ty korálky na krku - to byl hodně plodný amok! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc pěkné :) Líbí se mi ty korálky, co máš krku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně sladěné oblečení, doplňky, líčení a dokonce i nehty. Fakt paráda! (Jen mi nějak nedochází proč hubnutí - postavu máš krásně ženskou, o to se zpravidla hubnutím přijde. A tlustá nejsi ani omylem! Modelky na molech módních přelídek si neber za mustr, to jsou jen věšáky na hadry, ženskou se to nedá nazvat ani v pominutí smyslů. Ono to stejně ve výsledku není ani tak o tom, jestli člověku přebývají dvě tři kila, ale o tom, jestli má rád sám sebe a to, co mu příroda nadělila, umí hrdě nosit. Pokud ano, tak to působí na okolí mnohem větším sex-appealem, než připozdechlá vyzáblina.) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och díky, fíky, takové chvály...nicméně pár kilo by mi (už kvůli zdraví) rozhodně neuškodilo...přehlídková děvčata mi nic neříkají, hubnutí jako takové mě moc nezajímá, jen ráda propaguju (a snažím se praktikovat) zdravý životní styl:)) a jinak souhlasím, je potřeba se mít rád za všech okolností, ale zdravá sebekritika je dobrým stimulem ke změně k lepšímu:)) člověk musí umět najít zlatou střední cestu:))

      Vymazat
  4. I love polka dots, super oufit.) (Můj nejlepší polka dot úlovek černá sukně s bílými puntíky, která v The New Yorkeru! stála v období msivních letních sleva 20, slovy dvacet korun:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám vlastně jednu černou s bílýma puntíkama, ze strečoviny ke kolenům, takže spíš takovou elegantnější...roste se mnou už od základky:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...