úterý 8. října 2013

My wedding - part 4

Tramtadadá, všechno hezké má svůj konec a po prvních 3 dílech svatebního speciálu, jak tuto sérii vznešeně nazývám, jsem tu s posledním. Chci s vámi sdílet pár fotek z našeho svatebního víkendu.(Nebojte, žádné pikantnosti :P). Po obřadu jsme odjeli na chatu, kde jsme měli dříve dopoledne hostinu, a čekal nás krásný víkend v přírodě. Počasí bylo výborné, možná až příliš, neb v neděli bylo přes 36°a my se chodili chladit do sklípku pod chalupou:D I tak to byl moc hezký víkend a my si parádně odpočinuli:)

  
Pro radost svému manželovi jsem připravila malý dárek ke svatbě na památku...


Vlastnoručně vyrobená krabička ukrývala kamínek ve tvaru srdce:)


Ani já jsem nezůstala zkrátka:) Nikdy jsem nebyla zvyklá od muže dostávat nějaké šperky a ani si na různé řetízky či přívěšky ze stříbra/zlata moc nepotrpím (mám raději bižu) ale tyhle kousky ze starostříbra mě moc potěšily. Přesně ke mě pasují!



Tento do ethna laděný kousek je prý zhotovený podle nějaké skutečné rytiny, kterou prozatím nikdo nerozluštil:) Tak možná na hrudi nosím děsivý vzkaz z vesmíru!!!!



Co mi dělalo celý víkend kromě novomanžela radost, byla záplava krásných květin. Ozdobila jsem jimi celou chalupu a kochala se pohledem na ně:)


Kytice udělaná z malých kytiček od družiček


Krásná zahradní kytka od Ilonky, s láskou vlastnoručně uvázaná:)) ta mi udělala největší radost!




A už jen poslední dva snímky, které jsem v tom horku zvládla, než jsem upadla do transu:))



Ták, to byla naše svatba, malá skromná a přitom krásná a plná pohody :)Věřím, že se vám články líbily, ostatně odrazilo se to na rekordní návštěvě blogu! Asi bych se měla vdávat častěji, zvyšuje to prestiž tady toho internetového koutku! (Chudák manžel, snad si to nepřečte:D)

15 komentářů:

  1. Krásné a tak romantické...ach.

    Ta zahradní dřevěná konstrukce je parádní. Vypadá skvěle a úplně zve a láká k posezení.

    OdpovědětVymazat
  2. :)) jj, altánek hojně využíváme k veškerým letním oslavám nebo jen tak k odpočinku:)) kousek vedle je houpačka, ta je zas moje území, přeci jen jsem v něčem ještě dítě:)) a takové zhoupnutí, nejlépe bez bot, aby vítr svištěl kolem chodidel, je naprosto uvolňující:))

    OdpovědětVymazat
  3. A není ti líto, že už to máš za sebou? Já se toho totiž trochu bojim...jsem ten typ, co se na svatbu těší celej život a tak mam strach, že ztratim smysl života :-D Néé, to přehánim, ale stejně se bojim, že mě bude mrzet, že už to mam za sebou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka ani ne, každodenní život to docela semlel, že občas zapomenu, že jsem vlastně už vdaná:DD ale musím říct, že jak jsem svatbu prožila docela bez emocí (rozuměj žádné velké dojetí apod, spíš moc hezká slavnostní atmosféra) tak druhý den, kdy jsem v chaloupce umývala nádobí a pustila si k tomu svatební mix, co hrál před a po obřadu, tak jsem tam najednou začla strašně bulet jak ten den utekl a jak je to všechno pryč a tak:DD (ale přičítám to předešlému nervovému vypětí:DDD) rozhodně to bylo moc hezké a jsem ráda, že na svatbu můžu vzpomínat jen v dobrém a nebylo tam nic, co by mě teď vyloženě žralo, že bych to udělala jinak:))

      Vymazat
    2. Tak snad to tak u mě taky dopadne :-) Jsem na to vážně zvědavá...ale těšim se!

      Vymazat
    3. Já se taky celej život těšila, už jako malá holčičla jsem vysnívala dokonalou princeznovskou svatbu... A 3,3 (?) roky po svatbě mohu říct jedno: Pokud to bude s tím pravým, nikdy tě nebude mrzet, že už to máš za sebou, naopak tě to bude nadnášet a činit šťastnou ( na jednu stranu mírná nostalgie, že už je to pryč, na druhou stranu krásná úleva, že se to podařilo, a hlavně, že už se to nemusí podruhé všechno chystat a organizovat... I malá svatba si vezme svůj čas, energii a nervy... Ale krásně:-) A stojí to za to!

      Vymazat
  4. Hezké dárky na památku jste si dali:-) Srdíčko mělo nápis už vyrytý nebo jsi ho nechala vyrýt na zakázku? Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ho tam mělo vyrytý:)) měli je v papírnictví s různými nápisy:))

      Vymazat
  5. Ty květiny jsou nádherné :-), i dárečky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, slavnostně ti oznamuji, že jsem tě nominovala na Versatile Blogger Award, takže pokud máš chuť, můžeš se zapojit :) Odkaz je tady: http://teckyakopecky.blogspot.cz/2013/10/versatile-blogger-award.html#more

    OdpovědětVymazat
  7. Ach.. Co dodat... Slza v oku zamáčknuta... Nádech a hurrá do každodenní rutiny, shonu a stresu... Kéž je ti toto vždy příjemnou vzpomínkou a důvodem vážit si svého muže i ve chvíli, kdy ho budeš chtít uškrtit... (a že se takové chvilky zcela jistě objeví!:-) )
    Snad jsi mě i motivovala k tomu, abych se taky trochu rozepsala o naší svatbě, ačkoli jsem to vždy brala az tak intimní prožitek, že se mi s tím nikde sdílet nechtělo.. Ještě uvidím...

    PS: co se týče dárečků - můj manžel byl absolutně "originální" a nadělil - mně, i nám - ryze praktické dárky... Já dostala MP3, abych nemusela v práci poslouchat piclou šéfovou a nám koupil větší LCD obrazovku - když už sdílíme to jedno lože, tak ať z něj na ty filmečky taky dohlédneme!:-) Namísto šperkové památky mám naušnice, které jsem si koupila právě a jen k příležitosti svatby... Taková malá vzpomínka...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jinuško, moc krásnou svatbu jste měli a souhlasím. Není třeba všechno pojmout velkoryse ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...