pondělí 7. října 2013

My wedding - part 3

Jedeme dál panstvo! Po prvním a druhém povídání o naší svatbě jsem tu dnes hlavně s fotkami. Jedinou trošku problematickou věcí na dopolední hostinně a pozdě odpoledním obřadu bylo zvolit dobu, kdy se půjdeme fotit. Uvažovala jsem o variantě fotit se ještě před obřadem, ale časově to nevycházelo zrovna nejlépe a tak nám nezbývalo než se spolehnout na sílu večerního slunce. Fotit jsme šli až kolem 6 hodiny, ale naštěstí světla bylo dost. Původní plán byl městský park, ale nakonec jsme to zapíchli vedle budovy, kde byl obřad; u kostela a trošku se vyváleli v trávě na místní farské zahradě. Důvodem bylo šílené vedro, bylo přes 30°a my měli dost už po obřadu, takže jsme se zmohli na pár unavených póz a pádili si po svých:)) Musím ale říci, že na to jak bylo na focení docela málo času a my unavení, tak náš fotograf odvedl dobrou práci a fotky se povedly. Snažil se nás trošku rozhýbat k veselejším pózám, kdežto my vytrvale odmítali:D Ale já jsem stejně chtěla spíše romantické fotky:)Navíc jsme si s mužem říkali, že si někdy v klidu, při plné síle necháme udělat nějaké partnerské fotky, kde se více vyřádíme:)


Fotografovi raubíři a princezna Ráchel, vidíte tu způsobně přeloženou nožku?:))Co se týče mých bot, byl jen o pár odstínů tmavší než šaty, ale pod sukní to dělalo docela peklo a vypadají hrozně tmavé:/





Dobrá, na jednu žertovnou nás fotograf přemluvil:D Ale moc nám to nešlo, spíš jsme se pořád smáli:))




Trochu retro, máma má plné album svatebních fotek, kde její kamarádky nevěsty sedí s rozprostřenou sukní na louce:)






S houpačkou se pojí taky veselá historka, kdy jsme se pokoušeli o fotku, kdy se budeme společně houpat a vlečka šatů se přitom trochu nevábně válela v prachu a malý Filípek, který asistoval při focení začal vykřikovat: "Ty šaty jsou koště, ty šaty jsou koště" :DD

 Uvnitř prstýnků jsme si nechali vyrýt J+J a datum naší svatby:)



Naušnice jsem vyřešila vskutku šalamounsky; koupila jsem u vietnamců za 30,- Kč štrasové naušnice, předělala je na klipsu (nemám píchlé uši) a violá, paráda byla na světě:)


Ták a to by bylo prozatím vše, poslední díl bude spíše jen takové kratší povídání s několika fotkami o našem svatebním víkendu:)



12 komentářů:

  1. Měli jste to moc hezký! Já, až to příští rok přijde, taky chci být hlavně v pohodě a užít si to. Letos jsem byla na svatbě, kde byla nevěsta (asi z toho zařizování) permanentně naštvaná a totálně nepříjemná, což mi totálně zkazilo dojem z celý svatby. A ta myšlenka s obědem napřed se mi moc líbí...taky totiž přemýšlím, jak to všechno udělat, aby to bylo co nejpříjemnější pro všechny zúčastněný. No uvidíme...zatím nemáme ani místo a datum (btw závidim valašskou chalupu, tu bych taky potřebovala :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hloupé když je nevěsta naštvaná i v den D, předtím to chápu, zařizování na poslední chvíli, nebo když něco vybouchne, ale ten den:D a držím pěsti při zařizování vlastní svatby, rozhodně nedejte na okolí a uděleljte se to především jak vy budete chtít..sice jsme taky museli udělat pár drobných ústupků, ale jinak jsme si jeli ve své linii:))

      Vymazat
    2. Toho se právě trochu bojim :-D Budoucí tchán nedávno přišel s tím, že už nám vybral místo svatby...on je ten tradiční typ, co očekává pravou českou svatbu se všim všudy, takže se trochu bojim, aby ho pak z tý naší svatby ještě nekleplo :-D

      Vymazat
    3. Budete ho muset pomaloučku polehoučku připravovat na krutou realitu:DDD

      Vymazat
  2. Moc a moc ti to slušelo. Krásné šaty a ten účes! Celá nádherná prostě! Ta fotka s rozprostřenou sukní je nej! My máme v pátek kulaté výročí! Vždy na něj oba zapomeneme a volá mi máma, jak to slavíme. Tak letos to zkusím nezapomenout. A zase nebudu doma...je to se mnou hrozný. Vždy jsem v USA, ale tentokrát budu jen v Olomouci, kde jsem se vdávala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Marti! Od takového módního guru si pochvaly cením:)) a hlavně pořádně oslavte to výročí!

      Vymazat
  3. Ty jsi tak krásná nevěsta, Jitu! Moc moc Vám to s mužem sluší, fotky za podvečerního slunce jsou tuze pěkně. Pochválit ti po třech článcích musím i šaty, které jsou podle mě úžasně decentní, vkusné (žádná přeplácaná šlehačka), ale rozhodně ne nudné, prostě výběr ti moc chválím. Bude ještě další díl? Jestli jo (nějak jsem v úvodu zapomněla, kolik jich má celkem být), tak se teda těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Teri!!! Přesně to byl můj cíl, co nejvíc decentní šaty, protože dnešní nabídka je místy opravdu šílená:D jsou věci, které bych si já nemohla dovolit a pořád podle mě vypadají dobře, ale šlehačka nesluší nikomu! Ještě jeden kraťounký bude:))

      Vymazat
  4. Prosím o podrobný návod, jak se z normálních naušnic dělají klipsy????? Tohle vědět, jsem nejšťastnější "žena" po d sluncem!!:-))))
    Šaty - jedním slovem nádherné!!!! Moc jsem tě v nich neviděla, ale na těch fotkách!!! Opravdu sis vybrala fantasticky padnoucí!!! Tipovala bych, že jsi hubeňourka velikosti max. 40:-) Perfektní volba!
    PS: když mluvíte o té šlehačce, chceš říct, že mě moje šlehačka neslušela????? Chmm?
    PS2: a co ty ženichovy špinavé boty na fotce, jak sedíte? To se jako novomanželka nestydíš???:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a vidíš já si v těch šatech příjdu trochu jako mamut, tak to je fajn, že to tak působí:DD návod na klipsy bych mohla udělat názorně s fotkama na blog, zapíšu si to do seznamu plánovaných článků:)) Co se týče šlehačky, ty jsi k ní měla aspoň krásně padnoucí korzet, a nebyla tak extrémní, že to nepůsobilo celé jako dělo, co se u některých šatů stává, nicméně sukni bych já stejně volila hladší. Boty nejsou špinavé ale ošoupané!!! ale proč se ošoupala jen jedna to je dodnes veliká záhada:D

      Vymazat
  5. Fotky jsou Jitko super. Nejhezčí je fotka je 8 <3 a pak 9 a 13. Jsem ráda, že sis prožila svatební den velmi pěkně a bez jakéhokoliv stresu. Chaloupka, kde jste měli svatební hostinu, je překrásná v malebním prostředí. Pohádková! Prstýnky máte moc krásné.
    Rutka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ruti, opravdu jsme si to užili:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...