neděle 6. října 2013

My wedding - part 2

Ták zdravím všechny, kteří čekáte na další díl svatebního speciálu:)Jsem tady s druhým reportem a chci vám ukázat především obřad:) Čeká vás pořádná nálož fotek, takže si na to možná radši uvařte čaj a vezměte něco dobrého:) Pokud jste zmeškali první část, najdete ji zde. Tento článek je pro mě tak trošku jubilejní, jedná se o stý příspěvek na blogu Všechny mé tváře...tramtadadá, tak hurá do další stovky:)

Protože jsme s mužem oba věřící, církevní svatba pro nás byla jasná volba. Krom toho, že má podle mě úplně jinou atmosféru, veškerý program zařizovali naši přátelé z církve a o to to všechno bylo hezčí. Připravili nám i krásnou výzdobu, ze které jsem byla naprosto unešená. Na schodech do druhého patra, kde je hlavní sál byly připevněné losové růžičky, na koberci v sále posypaná drobounká srdíčka...opravdu si s tím holky vyhrály. 

Co se týče šatů, vzhledem k tomu, že rozhodně nejsem žádná topmodelka, měla jsem základní požadavek, aby mi dobře seděly, byly krémové a pokud možno měly na sukni krajku. Tak jsem vešla do salónu (Sandra; Valašské Meziříčí - velká spokojenost) zkusila první šaty a šla:D Dobrá zkusila jsem si ještě asi dvoje, pak zase oblékla ty první a bylo vystaráno. Všechno splňovaly! Chtěla jsem k nim nějaké bolerko, rozhodně jsem neplánovala dlouhý rukáv, nicméně osud tomu tak chtěl - bylo vyrobené ze stejné krajky a vzpoměla jsem si na dlouhý rukáv šatů Kate Middleton, prostě jasná volba:)Výběr kytice byla jedna velká náhoda, věděla jsem, že chci menší kulatou, ale barva...nakonec mi velice dobře poradila paní ze salonu, že ke krémovým šatům a romantickému ladění hezky půjde losová. A rozhodně se nemýlila!



Jako svatební pochod jsme si zvolili tuto skladbu od Tchaikovskeho, rozhodně jsem nechtěla žádnou klasiku a tato si mě získala už na první poslech.


Šaty jsou na fotkách podezřele bílé, přísahám, že byly do krémova:D Ale tak nebudeme to mít fotografovi za zlé!



Zpívali velcí i malí...



A dokonce nám Efka složila báseň na míru:))Při posledním verši "ať je váš život lehký jako pírko foukla na ty černé desky a z tama se přímo na nás sneslo hejno pírek:) Tímto jí uděluji zlatého bludišťáka za originalitu! Stejně tak i Blance za personalizovaný text písničky:)




Líčení jsem volila jemné v teplém nádechu, ač se to nezná byl to pro mě dost oříšek. Protože jsem věděla, že se chci líčit sama několikrát jsem si nanečisto líčení zkoušela před svatbou...dopadlo to tak, že jsem v den D stejně nevěděla, jak přesně se nalíčím a čím, ale naštěstí intuice zafungovala správně a já nešla s ničím hrozným:))

 




Na úvaze kazatele se mi líbila především lidskost a nadhled s jakým mluvil o vztazích. Po úvaze následoval už samotný obřad.



Ano!!!




No a pak už jen gratulace...a objímání a slzy:)




Bezkonkurenčně nejlepší dárek, prase s ručně vyrobeným chlívkem!!



 Happy family!

Tak to je dnes vše, uf bylo toho hodně:)) Příště fotky z focení po obřadu!




13 komentářů:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaach, krásný den to byl :-*

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to :-) hezké fotky máte

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky, veľa šťastia:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty jsi vdaná! To jsi mi o moc sympatičtější. A ty jsi eště k tomu věřící? Ještě sympatičtější! A jsi věřící spíš formálně nebo prakticky? Jestli prakticky, prozradíš, která církev? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda:)) většině lidí v dnešní době tyhle věci nejsou moc sympatické:))) Jinak praktikuji a jsem adventiska sedmého dne:)

      Vymazat
    2. CB, též praktikující:-) O to víc budu mít z tvých článků radost! :-)

      Vymazat
    3. Perfektní! I já z těch tvých:))

      Vymazat
    4. :-) Koukám, jak se "shromažďují" ovečky:-)

      Vymazat
  5. Tak tentokrát jen krátce:-)
    Jako tenkrát, i nyní slzy dojetí v očích při každé fotce:-) Zvolená hudba úchvatná:-)
    Mě dodnes mrzí, že na naší svatbě ta koza (!!!!!) prodavačka zapomněla na ty kytky a celý se to seskládalo:-( A místo krásné hudby bylo velké zklamání... Tak možná bude oprava na stříbrné svatbě:-)
    Vy jste očividně takový problém neřešili:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naštěstí ne...holt ne vždy člověk kápne na spolehlivé lidi...hudbu jsem si naštěstí vybírala sama a měla šikovného zvukaře:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...