čtvrtek 10. října 2013

The BEST of - Zářijová edice

Rozhodla jsem se na blog zařadit pravidelnou měsíční rubriku The BEST of:) Rovnou přiznávám barvu bude to variace na Lovely top 10 které natáčí Petra: Hledala jsem totiž nějakou formu jak s vámi sdílet věci, které mě ten daný měsíc zaujaly, ale přitom by nebyly nejspíš dobrým tématem pro samostatný článek. Připravila jsem proto povídání o aktuálních oblíbencích z několika kategorií. Prostě takovéty drobné radosti, které dělají reálný život trochu hezčím. Budu moc ráda, když mi dole v komentářích napíšete, co bavilo minulý měsíc vás:)

1. Zdravý životní styl

Co se týče vaření, pořád zkouším nové recepty, pořád ladím formu ledničky i spíže tak, aby tam nebyly zlobivé rafinované a nezdravé potraviny, nu a pak mě chytne záchvat a jdu si koupit nějakou sladkost:D Ale naštěstí to už je oproti dřívějšku ojedinělý jev. Vyzkoušela jsem řadu nových receptů, ty nejzajímavěší jste mohli vidět tady na blogu. Ráda vzpomínám na cuketový chleba i dýňovou polévku. V čem se mi moc nedařilo byl pohyb...ač jsem měla dost prostoru, nedokopala jsem se k absolutně žádnému sportu...gaučing mi šel dobře.Takže na říjen mám smělé plány! Ke konci měsíce jsem taky došla k dvěma rozhodnutím, které se týkají pitného režimu a čerstvé zeleniny. S obojím mám obrovský problém. Kromě čajů bych měla začít pít i mnohem více čerstvé vody. Co se týče zeleniny, obvykle nemám chuť si ji dát třeba k chlebu s něčím, nicméně mám dobrý fígl..víte, patřím do té pažravé části lidstva, která to co má pod nosem tak láduje dokud to nezmizí...proto si prostě na stůl k pc budu chystat vždy misku zeleniny...to by bylo, abych jí do sebe nedostala! V dalším vydání si povíme jak se mi to povedlo:D

2. Kosmetika

Co se týče kosmetiky jsem se zařekla, že do odvolání nebudu zbůhdarma utrácet v drogérii a budu kupovat jen to, co nutně potřebuji (šikovná Jitka, velký pokrok, dostane piškotek) proto tady nemám pro váš žádnou žhavou novinku, ačkoli mám dost es v rukávu, a s některými ověřenými produkty se v dalších článcích seznámíte! Spíše vám ukážu dva nejoblíbenější produkty z dekorativky, které k začátku podzimu neodmyslitelně patří. Vínová to je moje:)


Nějaká čína za 15,- kaček, ale pěkně drží a má krásnou švestkovou barvu!

Moje oblíbená Avoňácká low-endová rtěnka z řady Color trend, tady opravdu platí za málo peněz hodně muziky.

3. Filmy + TV

Září bylo ve znamení mého oblíbeného oslavujícího kvality prvorepublikového četnictva - Četnických humoresek. Nejen, že běžely v TV, ale my nebyli dostatečně trpěliví a po večerek zkoukli všechny díly v poněkud rychlejším sledu. Tento seriál je moje srdcovka a mám ho ráda už od dob, kdy jsem jako dítě základní školou povinné bez dechu sledovala všechny ty mordy a krásné elegantní ženy. Nic naplat, krásná doba a taky ta poslední, kdy jsme mohli být na naši zem pyšní.

zdroj ČSFD
zdroj ČSFD
Dalším pořadem, co mě velice zaujal byl profláklý Deník Dity P. Pro ty z vás, kteří prošvihli tuhle netradiční příběhovou kuchařskou show, mrkněte tady do archivu. Dita sice není kdovíjaká herečka a chvíli trvá zvyknout si na její hlas a recepty taky rozhodně nespadají mezi ty zdravé, ale něco na ní je naprosto fascinující a připomene vám to vaše dětství a všechny ty dobroty od babičky a máte pocit, že ač do toho vrazila kilo másla, tak si to prostě musíte uvařit! Já mám doma také její kuchařku a to je vám krásná knížka, plná nádherných fotografií a skvělých dobrot.

zdroj
4. Hudba

Mívám období, kdy neposlouchám skoro nic a z toho něco objevím, a jede to tady od rána do večera. Tento měsíc jsem objevila gospelové trio s leadrem s tím nejpříjemnějším hlasem na světě...The Booth Brothers jsou prostě moje nová láska; nikdy nepohrdnu dobrou vokální hudbou:)

 
 


5. Knihy

Přiznám se tuto kategorii zařazuji tak trochu proto, abych zase začala aspoň trochu číst knížky (a to jsem bývala tak vášnivý čtenář). Dneska čtu především blogy, články na internetu. V září jsem se ale pustila do Harryho Pottera v angličtině, abych úplně nezakrněla. Pro ty z vás, kteří hledáte něco lehčího, čemu budete dobře rozumět, tohle je dobrá volba (tedy pokud nejte odpůrci HP :D), čte se to opravdu velice dobře! Já jsem si vybrala jeden ze svých oblíbených dílů Vězeň z Azkabanu.

V češtině mám rozečtený první díl ságy píseň Ledu a ohně, Hru o trůny, většině známou ze seriálu HBO Game of thrones...Seriál je moje srdcovka a dost nerada si zase rok či jak dlouho počkám na další díl , tak jsem se pustila do knih. Je to sice čtení na dlouho, každý díl má asi tak milion stran, ale pro ty z vás, kdo máte rádi fantasy a chcete něco opravdu dobrého, tohle je jasná volba! A kniha je mnohem lepší než seriál!!!

6. Internet

Za tento měsíc jsem si do sledovaných přidala celou řadu nových blogů, o některých z nich plánuju udělat i samostatný post. Namátkou vybírám ty, které mne nejvíce zaujaly. Pro ty z vás, kdo si rádi přečtou povídání o životě spojené s originálním stylem psaní je tu Kačaba; skvělý sloh a super recepty najdete taky u mé sestřenky Káti. Skvělé a poctivě zpracované články o barevné typologii, které vám pomůžou podpořit vaši přirozenou krásu najdete na Krása vnútri. Zajímavé místo se začíná stávat z Tečky a kopečky. Na závěr tu mám dva blogy pro ty, kteří rádi tvoří nebo se rádi pokochají rukodělnými výrobky jiných je to Made by Deni a Hortenzie. Tak třeba se některé z nich také stanou vašimi oblíbenými:)) 

Tak to byli mí zářijoví oblíbenci:) Trpšku delší čtení, snad jste mi neusnuli:))Budu ráda, když mi napíšete nějaké své tipy, čím se bavíte, nebo co vás baví poslední dny.


15 komentářů:

  1. Ahooooj :-) :-) super tipy! Ja jsem si v zari nadelila uplne podobna predsevzeti :-D hlavne v podobe knizek a dalsiho sebevzdelavani, zacala jsem cist Eat-Pray-Love v AJ, akorat teda postupuju dost pomalu :-D z jidla jsem objevila uzasnou vec, a to napoj UGO. Nejlepsi by bylo, poridit si nejaky dobry odstavnovac a kutit tohle doma, tak treba casem :) No a v obleceni a liceni me stejne jako tebe nadchla vinova barva akorat u me je potreba volit studenejsi odstin. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoji Eli:)) jo já s těma aj knížkama postupuju naprosto jako želva:)) ale aspoň něco:) Ugo neznám, ale poctivě jsem googlila a vypadá to moc dobře...my máme nějaký předpotopní odšťavňovač tak ho občas vyvětrám, především na řepu. Z té se snažím dělat šťávu alespoň jednou týdně, krásně to člověka pročistí! u ostatního ovoce je mi to většinou líto a radši ho schramstnu celé:D

      Vymazat
  2. Novou rubriku vítám, příjemné počtení :) Navíc ti musím přikyvovat hned v několika bodech. Tak zaprvé - já taky MILUJU Četnický humoresky! Každou středu a pondělí jsem nalepená na televizi a běda, jak mě u nich někdo ruší, i když je vidím po stopadesáté. A dneska jsem objevila všechny díly na youtube, tak už vidím, co budu dělat celý dny, když budu sama doma... :-D Jak stejně bedlivě sleduju Ditu, ti nemusím dlouze vyprávět :-) A též jsem si dost oblíbila blog Kačaby, tak dobře se čte, holka jedna :-) Ostatní neznám, omrknu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkala, že na četnické humoresky čučíme jen my s mužem a naše máti:DD a Kačaba? ta prostě rocks:)))

      Vymazat
  3. Bezva nová rubrika. Dočetla jsem až do konce a už se těším na další. Krásná vínová.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, jsem poctěna! :) (títmto také odkazuji na můj komentář o článek níže, dotačně to taky můžu nazvat poděkováním ;)).
    Pitný režim je u mě celkem zlo. Přes den piju jen čistou vodu, ale pořád málo, musím přidat...
    Nad rtěnkama z Color Trendu jsem jeden čas uvažovala, jen jsem si říkala, jestli něco vydrží. No kdybych si objednala, udělám radost své kamarádce (i když ta dělá takové psí oči, že objednat si od ní musí každý :D)
    Četnické humoresky jsou klasika a na Ditě P. ujíždí moje mamka už od doby, kdy si poprvé donesla domů Albert magazín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s colortrendkama byla dycky dost spokojená, nevím jestli je to tím, že si vybírám spíše tmavší a výraznější barvy (měla jsem od nich jednu dost světlou a ta na tom nebyla tak dobře) ale konzistencí jsou spíše hutnější, takže drží dobře. Samozřejmě ve srovnání s nějakými dlouhotrvacícími skvosty by asi proletěly, ale opravdu jsou za tu cenu dobře pigmentované a mají hezké barvy:) Takže bych se toho nebála a kámošce kšeft udělala:)

      Vymazat
  5. Díky za zmínku! Strašně moc jsi mě potěšila! Bohužel jsem na to přišla až teď, protože toho poslední dny bylo nějak přespříliš...to bych se musela zabít, kdybych nedejbože zmeškala svoje jméno v článku! Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD Tak to jsem ráda, i proto, že vím jak jsou těžké blogové začátky tak malá propagace se vždycky hodí...i když o tebe se nebojím, už teď máš tolik čtenářů, které já neměla ani po půl roce:D holt asi nejsem tak úžasná no:DDD ne, teď vážně tvůj styl a historky to je to, co lidi táhne a vždycky si to rádi přečtou:))

      Vymazat
    2. Já jsem právě v tomhle ohledu celkem skeptická, protože mi připadá, že jsou lidi líný číst, takže je blog, kde převažuje text nad obrázkama, prostě moc nezajímá, ale s tim jsem do toho šla a vim, že s tim nic neudělam. Zatím mě to vážně baví a to je hlavní...
      Já sama hledam na blozích i nějakej ten text a osobnost autora, což se mi právě u tebe líbí a čtenářů by sis zasloužila mnohem víc! Asi budeme muset jít na Fashion week a pak se vyfotit ve Starbucks :-D

      Vymazat
    3. Och děkuji:) jasan půjdeme...no spíš asi ne, že:DD roky těžce budovaná intelektuální image a teď tohle..:DDD

      Vymazat
  6. Na elegantní dámy z Četnických humoresek mám úplně stejný názor a mé oko na této módě také velice rádo spočine ;) ale Deník Dity P.?! Dámy, vím, že na tom mnohé z vás ujíždějí, vůbec nic proti tomu, jen nedokážu pochopit ten důvod - pokaždé když jsem na to přepla, Dita si tam neustále někomu strojeně stěžovala jak nemá chlapa a má z toho deprese a navíc mluví (vykouřený hlas by mi nevadil) nespisovně jako by se válela v hospodě na stole po sedmém pivu... Ale proti gustu, žádný dišputát, že ano. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co se týče projevu Dity tak to je katastrofa:D to máš úplnou pravdu a ten velmi "uvěřitelný" scénář tomu zrovna nepřidává...Ale prostě mě nějak fascinuje koukat na to, jak s ledovým klidem lupe do hrnce půlku másla, zalije to litrem smetany a je to ok:D Takové science fiction pro mě:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...