sobota 5. října 2013

My wedding - part 1

Dnešním příspěvkem bych ráda uvedla (některými zvědavci dlouho očekávanou)čtyřdílnou sérii článků o mé svatbě. Nechtěla bych totiž jeden článek zahltit milionem fotek:)

Tak hurá na to:))

Co se týče stylu svatby, mým hlavním krédem bylo: Hlavně, no stress + za málo peněz hodně muziky. A musím říci, že se obojí povedlo. Podle mého strýce to byla nejpohodovější svatba, které se kdy účastnil a mě nezbývá než souhlasit:) Pořad dne byl pro některé možná trochu překvapivý - nejprve jsme měli v rodinném kruhu hostinu a teprve odpoledne byl obřad (měli jsme svatbu v pátek, a mnozí naši přátele orodovali, že nedostanou volno v práci, tak co bychom pro ně neudělali, že:)Co se týče obecně svatebních příprav, všechno jsem pohodlně stihla během cca měsíce a půl, vč. výběru svatebních šatů apod. Takže pokud některá z vás, nastávajích nevěst má obavu, že musí vše zařizovat půl roku dopředu - není to pravda, zvláště pokud nemáte přehnané požadavky:)

Vrátím se ale zpět k hostině, celou dobu jsem měla představu posezení s těmi nejbližšími pod širým nebem a vzhledem, že manželova rodina vlastní rozkošnou valašskou chalupu, s místem hostiny nebyl žádný problém. Pro eliminaci náročných příprav jsem zvolila systém - žádné domácí patlání čehokoliv, cukroví i jídlo jsme si objednali u prověřených výrobců a musím říci, že to byla dobrá volba. Pro zahradní posezení jsem zvolila formu rautu, která se k uvolněné atmofséře hodila nejvíce. Jelikož mě na různé oficiality a hry na hostinách neužije, představte si něco jako rodinnou oslavu, na které se všichni dobře baví:)





Vrcholným číslem byl hummus, který nám připravil svědek. Kromě toho, že všem moc chutnal, hláška: byli jsme na svatbě a tam byl dobrej humus, mě vhání slzy smíchu do očí ještě teď:DD


 Počasí se krásně vydařilo, nádherný letní den...

Co se týče oblečení, na hostinu jsme si vzali neformální pohodlné oblečení a do gala jsme se hodili až na obřad. Rozhodně to v tom 30°vedru byla skvělá volba; moc si nedovedu představit strávit v šatech v tom vedru celý den:)

Vlasy mi dělala jedna maximálně šikovná kadeřnice, na kterou jsem narazila úplnou náhodou a musím, říct, že každému, kdo mne zná, a ví jak mám málo a jemných vlasů, její výtvor vyrazil dech.




S účesem jsem byla maximálně spokojená, když jsem šla na zkoušku, absolutně jsem neměla představu, co si nechat učesat. Ale kadeřnice byla naštěstí osoba na pravém místě!

Tak a to by bylo pro tentokráte všechno, kdo se těšil na fotku ženicha a nevěsty ve svatebním holt bude muset počkat ještě chvilinku, nicméně nebojte, další díl svatebního speciálu na sebe nenechá dlouho čekat:))Zatím mi můžete napsat, jakou jste měli vy svou svatbu nebo co by se vám na té, která vás teprve čeká, líbilo:))

P.S. Jak se vám líbí nový vzhled blogu?

 

16 komentářů:

  1. S tou chaloupkou je to krásný nápad :). Mně by se jednou taky líbila svatba v létě a venku :)...Těším se na další díl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud výjde počasí, je to vždycky skvělé...my to naštěstí měli posichrované tou chalupkou, že kdyby nebylo hezky, pohodlně bychom se tam vešli. Ale nás na hostině bylo jen 15:) takže to nebyl problém:)

      Vymazat
  2. o lalaaaa, se tesim na další dil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jste to vymysleli, také nemám ráda velké oficiality a s tím humusem.....směji se ještě teď:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jinuško, moc jsem se na posty o svatbě těšila. Souhlasím, že není třeba svatbu pořádat ve velkolepém duchu a nechat se ovlivňovat představami rodiny jak to má vypadat a probíhat. ;) Účes ti moc slušel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, s těmi rodinnými představami to je asi největší boj, někdy mám pocit, jakoby ty rodiny nechápaly, že je to svatba těch dvou lidí a ne jejich:D i přes drobné nesrovnalosti jsme to nakonec všechno dobře vykomunikovali a měli to podle svých představ:)

      Vymazat
  5. Jééé, na to jsem se fakt těšila a těším se dál! Moc se mi váš program zamlouvá, bodejď by taková pohodová a sympatická nevěsta (s jistě neméně pohodovým ženichem) neměli i takovou svatbu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá a krásná.. nevěstinko:-)
    Za prvé: hummus - na to budeš vzpomínat ještě roky, to ti garantuji! A je to super hláška!!!!
    Za druhé: proč jsi neměla svatbu dřív než já??? Okamžitě bych si tvou kadeřnici na svou svatbu nechala přivést... S mými třemi chlupy jde taky máloco provést, a rozhodně s nimi bylo provedeno mnohem míň než s těmi "tvými třemi":-)
    Za třetí: dodnes mě mrzí, že jsem nevěděla, že tak suprově maluješ obličeje na ksichtíky:-) Kdybych toto věděla, tak jsi měla tu přednost mě na svatbu nalíčit... Přiznám se, že mě to docela často napadne, když srovnávám fotky ze svatby a fotky z focení v parku.. Ten rozdíl je markantní... Pravda je, že v neděli už jsem byla vyspaná a měla oplasklý obličej oproti té nafouklé bublině v pátek po týdenním nevyspání... Ano... Ale make-up umí hotové zázraky, pokud se umí nanést... A já se asi trochu svěřila do ne zcela kompetentních rukou... Ale co, už je to za mnou... Hlavně že jsme spolu šťastní:-)
    A poslední věc: zcela s tebou souhlasím, co se příprav svatby týče... Před 2 měsíci měla svatbu kolegyně z práce... Rok dopředu vyšilovala... Rok dopředu plánovala všechny detaily, nimrala se ve všech zbytečnostech... Vše měla naformovaný do dokonalé struktury... Jenže ouha! Trochu své síly přecenila... Poslední měsíc chodila do práce jak kakabus, protivná byla jako vřed na prd.li, a když ses jí zeptala, jak finišují přípravy na svatbu - vztekle odsekla: Dej mi s tím pokoj, o svatbě už nechci nic slyšet, kdyby to nebylo všechno naplánovaný, tak ji zruším, už se z toho všeho hroutím, ať si to udělaj jak chtějí, mě už je to úplně u pr.ele... Svatba nakonec v klidu proběhla, ale říkám si - opravdu ta nevěsta musela vynaložit tolik energie celej rok před svatbou, aby měsíc před samotnou událostí byla tak vyšťavená, že se na to ani netěší??? NEEE! Tak takhle bych to teda fakt nechtěla!!! Já jsem tomu věnovala cca 7 měsíců postupné, lehké přípravy... Až na konci jsem trochu mákla, aby to stálo za to, a stálo.. Užili jsme si to, a hlavně jsme se na to celou tu dobu nesmírně oba těšili:-)
    A řekla bych, že tak to má být:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoji Káťo, tak předně děkuji za nejdelší a nejpropracovanější koment v historii blogu:D S těmi vlasy to byla vážně náhoda, chtěla jsem kadeřnici u které jsem se jednou byla stříhat (jinak se stejně mydlím sama), volala jsem ji a ona, že je beznadějně plná a doporučila mi tuhle! Takže hodně veliká haluz. Vidíš, já už uplně zapoměla, že jsem tě vlastně líčila na to focení, ale vlastně ano, někde mám fotku jak kolem tebe důležitě poskakuju:D Jinak příběh se známou mě dost rozesmál, to je bohužel obvyklý paradox...asi tak...pokud bych měla peníze na nějakou velkolepou nádheru (mé sebestředné já by to zvládlo:D) tak bych si na to prostě a jednoduše najala lidi, co by to nachystali za mě! Já jsem byla naprosto spokojena, den před svatbou jsem se v pohodě vyspala, ráno probudila odpočatá a jsem za to fakt ráda, protože ten den je náročný i sám o sobě, přeci jen vždycky nervy trochu pracujou, tak nač se ničit předtím:))

      Vymazat
  7. Jitulíí, první díl svatebního speciálu jsem zhltla jedním dechem, to ani jinak nešlo...:-) A taky musím reagovat na změnu vzhledu blogu - perfektní!!! :-) :-) A to mě jako nezaujala jen kvůli mé obsesi vším, na čem jsou puntíky, ale tak celkově ty jemné barvy a výběr fotek v záhlaví..je to vše krásně skloubené a vyladěné a oku lahodící :-) ....těším se na další post! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Nikuli to ti velice děkuji! Zvláště protože jsi první, co se ke vzhledu vyjádřil:)) Z Jiřího jsem po ránu dostala "Jo, líbí se mi to" nicméně to mi samozřejmě nestačilo, ale nechtěla jsem ho nutit k tomu, aby se mocněji rozplýval:)) Jsem ráda, že se Ti líbí, dlouho jsem nevěděla, jak to sesmolit, už se mi nelíbilo jak byl celý blog široký a text roztahaný do dlouhých řádků a chtěla jsem dát na bok něco, co bude pěkné ale zároveň to nebude moc rušit text a fotky:)) tak doufám, že se mi to povedlo:))

      Vymazat
  8. No ono znáš to...chlapům kolikrát stačí jen výstižná věta a nepotřebujou to rozebírat a dlouze o tom debatovat (tak jako to s velkou oblibou děláme my ženy :D:D), ale oni to myslí upřímně. :-) Povedlo se ti to moc, je to teď fakt více ucelené. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jitule, krasna svatba, a ten napad s prevracenym poradim se mi moc libi. :-D Taky bych nejradsi udelala ze svatby spis pohodovou "party" a nejlepe celou venku. :-D Navic, ta chaticka je fakticky krasna :) ovsem nejvic se mi libi tvoje barva vlasu!! Proste bomba!! Ke vzhledu blogu se zatim nemuzu vyjadrit, protoze jsem na mobilu :) Ale napravim to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky no rozhodně to tak bylo fajn, po obřadu už jsme si šli každý po svých a my měli klid a čas na sebe:))

      Vymazat
  10. Jooo, a abych nezapomnela, hummus mam strasne rada, uz jsi ho zkousela vyrobit i sama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, hned po svatbě jsem si vyptala recept:)) určitě bude tématem jednoho z dalších článků:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...