neděle 13. října 2013

Spotřebováno srpen + září

Z rutinních článků typu new in, oblíbenci apod. mám nejvíce v oblibě spotřebováno a to z jednoho prostého důvodu. Já sama mám často o určitém produktu udělaný ucelený obrázek až na konci jeho života:) Takové závěrečné povídání o zkrášlovadlech má proto kolikrát největší vypovídací hodnotu při úvaze o koupi:) Tak, moje důvody znáte, hurá na historicky první spotřebováno:)Protože jsem se k této rubrice odhodlávala delší dobu, nakupily se mi výrobky za srpen a září.

1. Tělová kosmetika


 


1. Kokosový olej, panenský za studena lisovaný

Purity visions, 300 ml, cca 190,- Kč, drogerie DM

Nejuniverzálnější věc v celém univerzu. Myslím, že neexistuje část na těle, na kterou by kokosový olej nešel použít! Perfektní věc, kterou určitě budu samostatně recenzovat, i když je už dost profláklá. 

Koupím znovu?: Určitě ANO!



2. Tělové máslo s vanilkovými květy a mandarinkou

Alverde, 200 ml, cca 60 - 70,- Kč, drogerie DM

Opravdu skvělé hutné máslo s krásnou vůní a jako bonus s přírodním složením. Více v recenzi zde.

Koupím znovu?: Ano, možná jinou variantu pro změnu.

3. Brazil Mango sprchový gel
Balea, 300 ml, cca 30,- Kč, drogerie DM

Sprcháč z Baleácké limitky, tady není co řešit, parádní cena a krásná vůně k tomu. Nečekejte sice výdrž vůně hodinu po sprše, ale to nezvládne leckterý dražší výrobek. 

Koupím znovu?: Pokud na něj ještě narazím ano, ale obecně mám tyhle sprcháče z limitek v oblibě. 

4. Deo Spray Pitaya

Balea 200 ml, cca 40,- Kč, drogerie DM

Na deo spraye od Baley jsem četla už celou řadu rozporuplných recenzí. Někdo nemusí jejich poměrně výrazné vůně, někdo tvrdí, že nefungují tak jak mají. Pitaya je poměrně výrazná, řekla bych letní ovocná vůně, nic co byste čekali od obyč. antiperspirantu. Používala jsem ho místo tělového spreje, s voňavkou už by se třískal. Co se mi ovšem nelíbí je to, že jako většina antiperspirantů obsahuje aluminum a ač jeho škodlivost nebyla ještě stoprocentně prokázána, preferuji v této oblasti raději přírodní produkty a svého oblíbence pořád hledám.

Koupím znovu?: Ne 

5. Krém na ruce Jižní Amerika s kokosovým olejem a výtažkem z ananasu

Balea, 300 ml, cca 40,- Kč, drogerie DM

Tento krém byl naštěstí limitka, ale obecně poslal mou důvěru k těmto krémům na ruce v pumpičkách od Baley k šípku. Balení to bylo pro slona, nakonec jsem ho používala na tělo...Hlavním problémem byla konzistence - krém byl strašně řídký a absolutně se nevsakoval do pokožky a být půl hodiny umaštěná opravdu nevyhledávám. Jediným pozitivem byla svěží ač trochu umělá ananasová vůně.

Koupím znovu?: Rozhodně ne! 


1. Aknea ošetřující voda s 6% konopím
Cannaderm, 200 ml, cca 140,- Kč, zelené lékárny; zdravé výživy s kosmetickým sortimentem

Moc příjemné pleťové tonikum s přírodním složením, 6% konopí zaručovalo hojivé a antiseptické účinky. Mám z této řady i krém, který by si zasloužil samostatnou recenzi. I přes určitý obsah alkoholu nijak příliš nevysušovalo, ale já jej používala spíše lokálně či v období s horší pletí. Byla jsem s ním obecně velice spokojená.

Koupím znovu?: V současné době se chystám vyzkoušet tonika od Karla Hádka, ale pokud bych hledala tonikum na problematickou pleť, stoprocentně bych po něm sáhla znovu.



2. Čistící pěnivý gel Sébium

Bioderma, 200 ml, 150 (sleva) - 300,- Kč; lékárny

Ačkoli je tento biodermácký čistící gel určený na mastnou a smíšenou pleť tak neměl tu nepříjemnou vlastnost podobných přípravků - nebyl vůbec agresivní a pleť nadměrně nevysušoval. To je ostatně mé hlavní kritérium při výběru. S oblibou jsem ho používala večer na odličování make-upu a svou práci odváděl perfektně.

Koupím znovu?: Ano

3. Studio nails 24/7 nail base

Essence, 8 ml, cca 50,- Kč; Drogerie s regálem essence, DM, TETA...

Tuto podkladovou bázi jsem zakoupila na základě blogové masáže asi tak rok nazpět. Zpočátku jsem z ní byla nadšená, krásně vyhladila povrch nehtu, zabránila zabarvení tmavšími laky apod...Ale určité době používání mi začala způsobovat odlupování celých ploch laku, často se mi stalo, že se mi sloupl celý nehet najednou. Proto budu v této kategorii hledat jiného oblíbence. Navíc v polovině používání mi báze uplně ztuhla a do koše tak putovala značně nevyužitá.

Koupím znovu?: Ne

4. Bio regenerační obličejový olej Levandule

Saloos, 50 ml cca 120,- Kč, drogerie DM; specializované obchody se zdravou výživou

Oblibou přírodních olejů se rozhodně netajím a tento od Saloosu byl moc příjemný.Byl to jeden z mála produktu, po jehož používání jsem na své pleti viděla viditelný rozdíl, nejmarkantnější to bylo po prvních 14 dnech. Dnes už mi nepříjde tolik zázračný, ale rozhodně obličejovým olejům věřím více než většině krémů. Viz recenze zde:)

Koupím znovu?: Určitě, ale nejspíše jinou variantu na vyzkoušení; v krabici s kosmetikou na mě momentálně čeká meduňka.





5. Pleťová voda jalovcová

Karel Hádek, 200 ml, cca 100,- Kč, primárně eshop Karel Hádek, vybrané zdravé výživy


Mám pocit, že společně s objevením Karla Hádka jsem objevila svého doživotního dodavatele pleťových vod. Mohla bych vám dlouhé hodiny vyprávět o fascinaci minimem pečlivě zvolených čistě přírodních složek a vyprávění starého pána, který svému fochu opravdu rozumí. Místo toho vám řeknu, že tahle voda je prostě zázračná. Vlastně nedělá nic a přitom všechno. Kromě krásné autentické přírodní vůně mi krásně dokáže sklidnit pokožku po čemkoli, co jí zrovna nesedne, a nezanechává lepivý pocit. V současné době mám na poličce růžovou a levandulovou pleťovou vodu a ty jsou taktéž skvělé. A cenově vychází také více než skvěle

Koupím znovu?: Stoprocentně ano!

5. Oční gel

Ryor, 30 ml, cca 70,- Kč, drogerie DM, TETA...


Posledním fešákem je oční gel od Ryoru. Konzistencí se jedná skutečně o gelový, snadno vstřebatelný produkt. Na večer vyhledávám spíše hutnější produkty ale po ránu, či během dne perfektně probere unavené oči. Já jej pro podpoření efektu osvěžení uchovávala v ledničce. Byla jsem s ním maximálně spokojená a poměr výkon/cena je jeden z nejlepších. Všimněte si i na oční krém obrovského 30 ml balení. S tím už se dá hýcat:))  

Koupím znovu?: Ano:)

Tááák, to bylo moje spotřebováno:) Snad vám dalo tipy na nějaké produkty, či vás ochránilo od nechtěné koupě:)




10 komentářů:

  1. Bezva, hlavne ten olej Saloos a taky ocni gelik me dlouho lakaji. Karla Hadka neznam, nechces napsat samostatny clanek? :-D Ohledne podkladoveho laku na milion procent doporucuju vyzkouset laky od Four Seasons, ktere se daji koupit v lekarne nebo na eshopu. Za lidovou cenu 50 kc nabizi vselijake pecujici laky, ale i skvely vytvrzovac laku, bez ktereho nedam ani ranu. Z podkladovych pouzivam "zpevnovac nehtu", diky kteremu se chlubim dlouhymi pevnymi nehty. Problem s trepenim uz neexistuje. Proste bomba! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Hádkovi určitě napíšu, přinejmenším o pleťových vodách, kterých jsem vyzkoušela už více. Shodou náhod ˇmám nějaké výrobky od Four Season mám doma!!! vytvrzovač jsem ale zatím neotevřela, mám rozdělaný jiný top coat. Ale používám místo podklaďáku nějaký růžový - regenerátor nehtů, a ten se mi zdá fajn. Ale s tím zpevňovačem jsi mě nalákala, já měla celý život velice pevné nehty, žádné třepení apod, ale poslední rok, kýho výra proč, mě dost trápí třepení, takže se po něm asi kouknu, když na něj pěješ takové ódy!!!

      Vymazat
  2. Saloos oleje "znám" už dlouho, předlouho... A přesto jsem ještě žádný nevyzkoušela... Budu to muset napravit!!:-)
    Karla Hádka znám už taky několik let... No a taktéž, ještě nevyzkoušeno.. Každopádně děkuji za tip, opět mě to koplo k tomu, že musím doplnit svůj sortiment, navíc pleťová voda mi brzy dojde..
    Já - pokud bych měla dělat recenzi, tak to by se asi některé firmy museli propadnout do země, jelikož bych byla NEKOMPROSMISNÍ! A pár produktů bych pěkně strhala!
    Ale co, člověk se ponaučí, a příště vyzkouší zas něco jiného... :-)
    Moje včerejší novinka je zelený C-THRU parfém... Nic zázračného - klasika za pár kaček koupená v Tescu, ale já si tím nadělila obrovskou radost, protože jsem po něm už rok a půl pokukovala, a KONEČNĚ ho měli ve slevě!! Jupí!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jak tisíc lidí, tisíc chutí a to samé platí v kosmetice:) do tělovky moc peněz nevrážím, alespoň momentálně ne a na obličej se snažím vybírat čistě přírodní věci. Co se týče Hádka, lidi na něj pějí ódy zleva zprava, má i svou poradnu, kam člověk může psát konkrétní dotazy...mě osobně to evokuje pocit totální důvěry:)) Saloos taky doporučuju! Pro milovníky přírodních vůní jsou díky obsahu éteráků jako dělané:))

      Vymazat
  3. Oleje od Saloosu mě spasily v létě, kdy se mi zbláznila pleť a přesto, že nos mám normálně poměrně mastný, se mi na něm začala dělat suchá místa, což vypadalo fakt moc prima :-( Teď na podzim je asi vyměním zase za nějaký krém, protože mě po nich začala svědit kůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla jsi ty vícesložkové nebo čistě přírodní jako mandlový, jojobový apod? Já sice nezaznamenala nějaké potíže, ale několikrát mě vlastně taky svědil po těch vícesložkových krk (tam mám nejcitlivější místa). Ony totiž bezvodé přípravky (oleje, či hutné přírodní krémy) jsou to nej, co můžeme na pleť dát. Takže případně pozor na krémy s velkým obsahem vody, v konečném důsledku pleť vysuší, a to my na podzim nemůžeme potřebovat, že ano:))

      Vymazat
  4. Já jsem si teď poručila nějakou kosmetiku od Karla Hádka k narozeninám, tak jsem fakt zvědavá, jak to dopadne. Z těch kladných recenzí mam pocit, že je to něco, co fakt nutně potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pokud se nestane nějaká nemilá věc typu: "áááá, jsem jedna z tisíce, co je alergická na jalovcový eterický olej" tak budeš spokojena, a pokud tedy máš ráda přírodní vůně. Já jsem z těch věcí nadšená, protože Hádek prostě ví co dělá a má mnohaletou praxi!

      Vymazat
  5. Mě jsi zaujala zejména tou ošetřující vodou s konopím. Před časem se mamka stavila ve zdravé výživě a jen tak se zeptala, co by jí pro mě doporučili. Paní jí tenkrát dala brožurku s výrobky firmy Cannaderm, ať se podíváme právě na řadu Aknea. Já jsem si právě nebyla úplně jistá, co mi s pletí udělá ten obsah alkoholu, takže zatím vyzkoušené nemám. Ale definitivně je to v seznamu věcí co-dál-když-mi-nezabere-to-co-dělám-teď :) A jestliže říkáš, že to zase tak moc nesuší, tak je mi to ještě sympatičtější a docela jsi mě navnadila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo bylo rozhodně moc fajn, asi tak, nepoužívala jsem ho úplně každý den, takže nevím, co by udělalo dennodenní používání, ale v období horší pleti bylo rozhodně příjemné. Má roztomilé složení asi 5 čistě přírodních produktů, což velmi oceňuji. Já obecně používám třeba dvě vody, dva krémy apod. podle toho, co pleť zrovna dělá...třeba, když mi příjde přesušenější, tak vodu z alkoholem vynechám a vezmu pleťovku od hádka bez alkoholu apod...jinak Hádek má i tonika, které by měly mít alkohol v takovém procentu, které kůži nevysušuje, takže můžeš prolustrovat i to. Co se týče cannadermu, mám ještě krém jak jsem psala a ten je opravdu perfektní, není vůbec mastný, pleť ještě zmatní, takže je fajn i to, že se neleskneš jako prasátko:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...