čtvrtek 13. února 2014

Yarn Along n.1



Yarn Along je iniciativa, která vznikla za účelem sdílet tipy na dobré čtivo a vzájemně se inspirovat a snad i pochlubit svými pletenými výtvory. I já jsem se rozhodla připojit se k Ginny a ostatním a sdílet s vámi, to co právě čtu a tvořím.

~ Two of my favorite things are knitting and reading, and the evidence of this often shows up in my photographs.  I love seeing what other people are knitting and reading as well. So, what are you knitting or crocheting right now? What are you reading? Take a photo and share it either on your blog or on Flickr. Leave a link below to share your photo with the rest of us! ~

Tolik úvodní slova k Yarn Along...a co tedy pletu a čtu já?



Pokouším se o čepku z jasně červené vlny (foťák ji nemilosrdně ladí do růžova). Protože, mi stále nepřišly vysněné kruhové jehlice, které jsem si objednala po svátcích, vzala jsem na milost model pletený na dvou jehlicích. Práce je to na houby, ačkoli mám dlouhé jehlice, musím pleteninu pořád shrnovat, aby mi z jehlic nespadla, protože díl je moc dlouhý. No, napříště už jedině na kruhových.




Knížku Hliněné dny od Stanislava Berana jsem v knihovně vylovila v naprostém zoufalství z absence nápadu, co si půjčit a musím říci, že jsem výjimečně nevylovila úplnou blbost. Jedná se o restrospektivní propletenec osudů několika lidí, kteří žili spolu anebo blízko sebe a jejich životy se v určitých etapách protly. Je to spíše hořké vyprávění o tom, že život někdy nejde tak, jak jsme si ho naplánovali a že ti, co jsou zdánlivě na koni, můžou být v nitru hodně nešťastní. I přes lehce depresivní ladění se knížka četla dobře, děj byl živý i kvůli tomu, že každá kapitola začínala v jiné životní etapě jiného člověka a vy jste se museli zorientovat, kde a s kým zrovna jste. Samotnou nit příběhu vám neprozradím, jednak kdyby na ni někdo z vás narazil a chtěl si ji přečíst a taky proto, že jsem z ní sama kapku zmatená a nerada bych vás mystifikovala:D (ano, ona zmiňovaná restrospektiva, by si občas zasloužila bdělejší stav mysli, než vteřiny před usnutím).

Stejně je na ní asi nejlepší obrázek autora, který, jak se mi zdá, ví něco, co my ne a dost se tím baví:D




Co čtete a případně tvoříte vy?

2 komentáře:

  1. já teď taky pletu čepici na dvou jehlicích a je to můj první pletací výtvor :-) a čtu teď Karla Čapka Povídky z jedné kapsy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji ať se čepka podaří:) já to svou už dokonala, první týden ji nosila s totálně rulujícím se okrajem nahoru a včera jsem ji pro jistotu obháčkovala...už se tedy neroluje nahoru ale pro změnu leze moc do očí:D je to boj, doufám, že s dalšími kousky to zdokonalím:) Jinak Čapkovy povídky jsem nejspíš nikdy nečetla, takže díky za tip, až budu chtít sáhnout po nějaké klasice:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...