pátek 7. února 2014

Jsem zpět...



Po pořádně dlouhé pauze jsem zpět:)Poslední měsíce pro mne byly maximálně hektické, dost smutné, ale taky mi pomohly uvědomit si pár věcí. 

V posledních dnech mám opět pocit, že se pomalu odrážím ode dna a i když to pořád není dokonalé, vrací se mi chuť zase psát. Díky své pauze jsem prošvihla řadu obvyklých témat spjatých s koncem roku, jako je bilancování nebo stanovování předsevzetí.

Já si letos dala jen jedno jediné. Nenechám se ovlivňovat představami ostatních o tom, co je správné nebo normální, o tom co nosit, jak se chovat, čemu se věnovat. A občas si najdu čas na věci, kterým jsem se už řádku let pořádně nevěnovala. Psaní poezie, osamělé bloumání po lese, prohlížení fotek ze školních let, přečtení knížky - to je jen pár věcí, které mne napadají. Kdo z vás zná Vivi asi tuší, kam tím mířím. Naučit se udělat všední den neobyčejným i bez pomoci drahých rekvizit.

Začala jsem tím, že jsem se zakoupila olbřímí diář, který jsem upravila k obrazu svému, popsala citáty, přidala fotky, nálepky. A svým hulvátským písmem, které po řadu let úspěšně vydávám za umělecký rukopis do něj píšu všední radosti a starosti. Je to spíš deník. Na to, kdy mám jít k doktorovi, či jet na školení už mám kalendář Google...technický pokrok dostihl už i mne. Doby, kdy jsem měla telefon bez kreditu půl roku vybitý pod postelí a nebylo možné se mi dovolat už jsou (naštěstí/bohužel?)pryč. Ale ráda se do nich, třeba prostřednictvím psaní do mého diáře vracím.

to je on, mého srdce šampion, nenápadný ale přesto s hodnotným obsahem


Jen tak pobíhat po lese a prožít celý rok v harmonii, tak vidím svůj rok 2014

vzít pero do ruky jako zamlada, je víc než uklidňující
Co se týče blogu i zde plánuji několik změn. Nečekejte maximalistické plány, obvykle je stejně nesplním. Ráda bych pokračovala v některých pravidelných rubrikách, především v The BEST of, kterou sice vždycky píšu dvě hodiny:D ale vždy si užívám ten proces, když s vámi mohu sdílet, to co mne poslední měsíc bavilo. Postupně bych ráda přidala i některé další, o dost kratší rubriky. Stále více mne láká Yarn Along. Projekt, ve kterém blogerky sdílí vždy jednou za čas fotku knihy, kterou právě čtou společně s tím, co právě pletou. Vevka jednou pro vždy rozhodla, že se ze zarputilé odpůrkyně pomalu stává fascinovaná pletařka. Možná bych jí to mohla říci. A taky možná Markétce poděkovat zato, že jsem i díky ní během posledních měsíců došla k naprostému smíření se svou nenamalovanou tváří. Zbývá doufat, že k podobnému smíření došlo i okolí. P.S. ti kdo se těší, že přestanu nosit ty bláznivé rtěnky, to bohužel ne:D.

Po technické stránce plánuji taky pár vylepšení. Po nakódování jednoduché stránky na firemním webu jsem totiž dospěla k přesvědčení, že jsem rozený ajťák a dokladem budiž vložení tlačítka to se mi líbí do záhlaví článku (pro toho, komu se nechce komentovat, ale stejně by rád vyjádřil nehynoucí nadšení z článku ideální řešení, které potěší vás i mne). Pro ty z vás, kdo stejně jako já v poslední době vyměnili Blogger za Bloglovin´ jsem veleúspěšně přidala ikonku pro přidání mého blogu mezi vaše oblíbené (ano, to je důvod proč je tam ta prsatá slečna). Plánů na vylepšení mám ještě pár, uvidíme nakolik mi je má prudká genialita umožní realizovat. 

No, z krátkého "I´m back" článku se pomalu ale jistě stává esej. A to jsem právě chtěla napsat, že se budu snažit přispívat častěji kratšími články. Uvidíme:D 

Děkuji všem, kdo mi po dobu pauzy zachovali přízeň, brzy naviděnou (nebo snad "napsanou"?) u nějakého dalšího článku.




14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nevidíš ho nahoře pod nadpisem?

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi zpátky, už jsem Tě vyhlížela :). Doufám, že nastanou veselejší časy a těším se na články :)! (like vidím ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) díky za info s likem, já jsem čekovala ve všech možných prohlížečích jestli je vidět:D protože třeba seznam pravidelných čtenářů se v mozzile nezobrazuje a půl roku nadávala proč mi to zmizelo a pak si to jednou zapla v chrome a problém byl vyřešen:DDD

      Vymazat
  3. Vítej zpět! Těším se na tvá DIY díla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jich pár v zásobě, jen je nafotit a přidat:)))

      Vymazat
  4. Jupí,jsem rada,že jsi zpátky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já su též ráda, jak by řekl bodrý valach:))

      Vymazat
  5. Mám obrovskou radost, že tě máme zase zpátky. :-) Doufám, že tě vše špatné už opustí a ty se budeš moci společně s námi zase pořádně radovat ze všedních maličkostí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsi milá:))) taky doufám, že to bude jen lepší:)

      Vymazat
  6. Jsem vážně ráda, že jsi zpět! :) Já jsem to věděla, že jsi nezmizela z povrchu zemského a stále se tu někde v tichosti pohybuješ.

    Předsevzetí je krásné a velmi ti jej schvaluji, je to opravdu věc, které se snažím dosáhnout i já. Rovněž diář je nádherný, ale má nebetyčná lenost mi zabraňuje něco takového stvořit, přestože 8 let studia na ZUŠ by mi na to mohlo stačit...

    A v neposlední řadě - nemáš zač :) Pokud zjistím, že jsem se zasloužila o něčí ušlechtilý osobní růst, mé ego rovněž vzroste závratnou rychlostí, jako rtuť teploměru ponořeného do čaje!

    Tak doufám, že poslední pozůstatky krize, ať už se jedná o cokoliv, překonáš a že nás budeš v budoucnu obšťastňovat a oslňovat svými krásnými články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, díky za milý komentář:) tvé ego se směle může rovnati s nejvyššími budovami světa nebo osvětová činnost, kterou provádíš je vskutku ušlechtilá:) řečeno nekudrlinkatými slovy, tvoje články jsou fajn a jsou v nich vážně moudré věci. A ač jsem ti pod žádný dlouho nenapsala komentář, tak jsem všechny poctivě četla a moc se mi líbily:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...