pondělí 2. září 2013

I´m back! (Again :-p) + dárek pro malou Jůlinku:)

Brace yourself, I´m coming:))
Po více než měsíční pauze zdravím všechny své věrné čtenáře (nebo spíše čekatele na článek?). Po prodlevě způsobené milou událostí, díky které jsem se úspěšně stala paní Stradějová, jsem se vrhla do víru úklidu, zbavování se nepotřebných skript, papírů a různých hloupostí, které se mi během studia na vš nahromadily a pro mé další fungování jsou naprosto bezpředmětné:)) Další aktivitou, do které jsem se plně ponořila bylo vaření; za necelý měsíc jsem vyzkoušela řadu receptů, na které jsem si brousila zuby dlouho a musím říct, že až na výjimky to všechno dopadlo k mé  (a manželově) spokojenosti. Jen jsem byla ukrutně líná a nic si nenafotila, prostě telátko; tudíž má jídelní rubrika zůstala zkrátka. Ale napříště už nebudu váhat a ten foťák vytáhnu:)

Během té doby jsem docela přemýšlela o dalším směřování blogu (ne nebojte, s mou povahou to stejně nemůže být nic jiného než všehochuť). Ale chtěla bych zařadit více vyráběcích článků, jak s ukázkou mé tvorby, tak případně s návody. Kosmetika je fajn téma, ale snažím se to s ní nepřehánět a nehnat se za každou novinkou (v tomto jsou blogy šíleně návykové:)), spíše hledám nějaký svůj standard, který mi bude vyhovovat především v oblasti pleťové kosmetiky. A nejlépe v oblasti přírodní kosmetiky:) Ale ráda bych zařadila oblíbenou rubriku "spotřebováno", ve které bych ráda přiblížila produkty se kterými se s radostí či smutkem loučím:) V oblasti zdravého životního stylu bych kromě klasických food inspiration občas sesmolila článek o některých oblíbených produktech, které ráda nakupuji do své spíže. A až budu mít ofiko fotky ze svatby tak určitě bude i svatební post!!!

A abych začala plnit plán už rovnou, dnes ukázka dárečku pro měsíční Jůlinku:) Po asi 4 neúspěšných pokusech jsem konečně přišla jak na to a uháčkovala bačkůrky dle mého gusta:) Většina internetových návodů počítala s příliš malými velikostmi, a já chtěla ať bačkůrky malá chvíli užije (což byla nakonec prozíravá volba, nebo Jůlinka krásně roste a brzo jí i tyto větší capáčky budou malé:)) A jako bonus - háčkovaná sovička jako aplikace na oblečení dle libosti:))





Pokud by někdo z vás měl zájem o návod na bačkůrky, můžu klidně dodat, ale věřím. že pro ty z vás, které jsou zběhlé v háčkování to nebude problém:)) stejně tak ani sovička:))

A víte, co mě na blogu za poslední dobu potěšilo nejvíce? Dva noví čtenáři i když tady teď nějakou dobu chcípl pes!!! Takže díky za přízeň a určitě nachystám nějaké losování o dárečky za tu trpělivost, kterou se mnou máte:)

11 komentářů:

  1. Už se moc těším na články! Bačkůrky jsou nádherné. Jsi šikovná. Na háčkování nemám trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na háčkování docela jo, nicméně pletení! to je jiná kapitola, obdivuju tvojí maminku a jí podobné ženy...já když jednou za čas něco pletu tak je to pro mě čisté utrpení:DD:)

      Vymazat
  2. Krásné :), ta sovička je ňuňu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, musím si jednu udělat i pro sebe jako brož:))

      Vymazat
  3. Jeee, to je krasne :-) ani mi nemluv o zapominani na blog, ja jsem zacala pred statniceni a od statnic jsem nedala uz ani ranu :-( tesim se nejvic na ten svatebni post. Nejlepe nejaky, jak sis poradila s predsvatebnimi pripravami... S hodne obrazky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oukej:))) tipy určitě budou! Já měla maximálně pohodovou svatbu, takže pro někoho kdo by to rád podobně určitě napíšu jak na to:)))

      Vymazat
  4. jééééé, těším se na články a na svatební obzvlášť! mnoho štěstí přeju :-))) a nezbývá než dodat, že bačkůrky jsou prostě ňuňuuuuu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jinuško, tak předně gratuluju ke svatbě a těším se, jak to tu bude pokračovat ;) Zní to slibně!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, ty bačkůrky jsou nádherné, mohla bych Vás porposit o návod na email?
    Moc děkuji!

    tereza.peichlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mohla bych poprosit návod na sovičku? Jsem začátečník a bez návodu zatím nedám ani ránu :-) Když tak proísm na meil: makis.m@email.cz
    Díky

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...