pondělí 16. září 2013

Dárek pro mé věrné čtenáře

Vzhledem k tomu, že se počet mých stálých čtenářů během posledních dnů přehoupl přes pěknou kulatou padesátku, je potřeba to trošku oslavit, co myslíte:)) I když to není v blogovém světě žádné terno, jsem za každého čtenáře vděčná a ještě více za každý komentář, který mě nakopne zase psát dál. Co si budeme povídat, s blogem je práce, odezva mnohdy neodpovídající času, který člověk na článkem strávil, ale zase nic člověka nenakopne jako věta "rád čtu tvoje články, piš dál" :) Jak jste si možná všimli, trošku v poslední době tápu a hledám koncept jak psát, tak aby tu nebylo pusto a přitom, abych neměla pocit, že je blog pro mne nějaká povinnost. Možná zkusím např. receptové články rozdělit na více částí a více se o jednotlivých jídlech rozepsat:) To by pro vás znamenalo více ač třeba kratších článků. Tady by jste mi mohli pomoci vy! Zkuste mi napsat (i když třeba obvykle moc nekomentujete), který typ článků vás baví, zda máte radši kratší či delší nebo, co by jste si tu rádi přečetli:) 

A teď po sáhodlouhém úvodu konečně ten slíbený dárek z nadpisu. Protože moje háčkované košíčky na blogu slavily úspěch, jeden jsem pro vás připravila jako dáreček za přízeň. Pro představu jedná se o fešáka s cca 15 cm v průměru, což je zatím můj největší košíček (ty které jste viděli předtím byly oproti němu malinké:)) takže už do něj něco málo dáte:) Mě se osvědčily především na odkládání drobností, které by se jinak povalovaly všude možně. Ale výherce už si určitě něco vymyslí:)

Barva je ve skutečnosti více do růžova, prostě krásná pudrová starorůžová:)

A co tedy udělat proto, aby byl tento prudce romantický košíček váš? Nechci výhru limitovat podmínkou být stálým čtenářem blogu, neb některé mé věrné čtenářky nemají google účet, přestože můj blog rády čtou:) Kdo z vás sem zavítá a účet má, potěší mne když se stanete mým čtenářem, pokud vám mám co nabídnout. Jedinou podmínkou je pod článek napsat komentář s nějakým tipem k blogu, co se vám tu líbí, nelíbí apod.) a připojit vaši emailovou adresu, na které vás potom můžu kontaktovat.

Soutěžit o košíček můžete do příští neděle, v podvečer vylosuj vítěze pomocí random.org:))

Přeji všem krásný den a hurá soutěžit:))

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. tak evi šup, soutěžit o košoš:)

      Vymazat
  2. Mně se líbí kosmetické tipy, ale prima recepty jsou užitečnější a nic mne potom nestojí :-), tedy utratím jen za jídlo a ne za další kosmetiku.
    Určitě uvítám outfity! Ty mám nejraději.
    fx80010@gmail.com

    Přeji další a další čtenáře!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, mi se líbí úplně všechno, ale nejvíce jídlo, protože až teď s bytem a novou kuchyní jen pro mě,jsem začala pořádně vařit :-) a taky se mi líbí Tvé náušnice :-)
    katerina.bohdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jituš, já jsem spokojená s tím, co a jak píšeš. Líbí se mi recepty a to, že jsou vyzkoušené a podle pravidel zdravé výživy. Už mockrát se mi stalo, že po čase něco nevařím - spíš na to zapomenu - a tak si ráda nechám připomenout zpestření jídelníčku. Jindy zase zařadím novinku:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Košík je nádherný, Jituš :).
    Mně se u Tebe nejvíce líbí Tvé výrobky :), taky kosmetické tipy mě moc baví a vlastně jakékoliv psaní o všedních radostech i starostech :). Co mě nebere, ale to obecně na žádném blogu, jsou recepty :)...

    OdpovědětVymazat
  6. Nejužitečnější jsou pro mě recepty, takže bych uvítala ještě víc receptů a rad z kuchyně, některé recepty jsem zkoušela a jsou super!!! Adina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jituš, vdaná paní!:-) O košíček soutěžit nechci, protože jeho barva by se mi nehodila do interiéru, ale pochvalu ti i přesto vyseknout můžu:-)
    Nejvíc se mi líbí články s hadříky, protože mi přijde neuvěřitelný, jak - pro mě děsivé - oblečení ty dokážeš proměnit v něco tak fantastického, že sama toužím něco podobného obléknout!!!:-) A pak pokukuji po tvém úžasně originálním líčení - aneb, jak by pravil můj taťka - "nátěrech pro starou stodolu":-))
    A v neposlední řadě mě zaujímá, co si tvoříš za zdravé mňamky, a hodnotím, zda-li to odpovídá, či přesahuje mé vlastní vnímání "zdravého vaření":-)
    Takže tak:-)
    PS: Když občas zavítáš na můj blog, taktéž budu ráda;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...