neděle 22. září 2013

Gratulace vítězům, čest poraženým:)

Hola hou, moje milé soutěžící čekání skončilo a o pár řádků níže se dozvíte, která z vás vyhrála mnou připravenou odměnu. Vzhledem k tomu, že se vás zúčastnilo pět a půl (a to doslova :D), alespoň byla šance pro každou z vás o to větší. Především děkuji za zpětnou vazbu, pomohly jste mi vyřešit dilema ohledně receptové části; dost z vás si psalo o outfity…tady jsem trochu na vážkách, moc mě nemá kdo fotit a já se popravdě moc jako módní blogerka necítím, nicméně uvidíme, co se s tím dá dělat a třeba dostanu chuť i na články tohoto typu:) Takže ještě jednou díky za užitečné tipy a pojďme tedy vyhlásit odměnu:)


Do slosování zařazuji všechny komentáře, které obsahovaly nějaké tipy k mému blogu:) (kromě těch, kterým by se odměna nehodila:) Takže celkový počet soutěžících je 5:) vskutku komorní společnost! 

Tramtadaddadadaadadáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá:)


Výherkyní se stává Martina z blogu Elegant 40, na který mimochodem běžte všichni mrknout a uvidíte kočku par excelence)) gratuluji:) Martinu poprosím o zaslání kontaktních údajů na můj email, který mám na profilu, abych mohla košíček co nejdříve poslat:) A pro ty z vás, méně šťastné nezoufejte, určitě pro vás zase brzy nějakou rozdávačku připravím:)

4 komentáře:

  1. Gratulace vítězce! Ten košíček je opravdu super.. :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já jsem vyhrála! Moc děkuji. Už se těším, jak do něj budu odkládat šperky, které zrovna nosím. Moc se mi hodí do ložnice. Díííky!

    OdpovědětVymazat
  3. A já se těším, až bude nějaká další soutěž:-) Třeba se mi tentokrát bude ona "soutěžená věc" hodit, a třeba ji i vyhraju, jupíí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 obchodníků a investorů ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...