neděle 21. července 2013

DIY - háčkované košíčky na drobnosti

Ve volných chvilkách během minulého týdne jsem se bavila výrobou háčkovaných košíčků na různé roztomilosti a drobnosti, které se rády válí všude možně:) Háčkované košíčky jsou skvělou volbou pro jejich uskladnění. Vypadají efektně a jsou velmi rychle hotové. Háčkovala jsem ze 3 nitek perlovky přírodní barvy, takže košíčky působí dojmem, jakoby byly zhotoveny z lýka:) Vzhledem k tomu, že jsem nenašla žádný rozumný návod jak na ně, háčkovala jsem od oka a je to na nich i trochu vidět, snad při dalších pokusech nebudou už tolik kostrbaté:) Háčkovala jsem celkem pevně a košíčky solidně drží tvar, příště zkusím zvolit i jiné příze a uvidím jak se budou chovat:) až to vychytám, ráda bych v podobném stylu uháčkovala i něco většího...viděla jsem háčkované mísy na ovoce a ty taky vypadaly perfektně! Perfektní budou i ve veselých barvách, či s různými ozdobami, pro ty z vás, co se trošku kamarádí s háčkem se fantazii meze rozhodně nekladou:))





Tak jak se vám líbí?:)) 
Jak skladujete drobnosti vy?

15 komentářů:

  1. Vypadají skvěle :)! Já žádné křivosti nevidím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu to víš, fotografovala jsem je vždy z té nejméně šišaté strany:)))

      Vymazat
  2. Líbí se mi moc - povedly se ti, jsi šikulka. Košíčky jsem háčkovala také, ale neměla jsem nápad je nahoře zúžit. Díky za inspiraci. Hezké letní dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vidíš Zuzi, ten první to byl omyl, chtěla jsem ho rovný, ale tím jak jsem uháčkovala poslední řadu obyčejných oček tak se sám zúžil:) u druhého jsem poslední řadu udelala pevným okem a tak se vytvořil ješte výraznější lem:))

      Vymazat
  3. Velice povedené, vypadají skvěle! Jsi šikovná. Na háčkování nemám trpělivost, i když to docela umím. Raději šiju, to je rychlejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky háčkuju spíše drobnosti, větší věci se mi sice líbí ale taky na to nemám nervy:)) šití je pro mne zatím oblastí neprobádanou, neb nemám vlastní stroj a k tomu máminému mám po minulých pokusech zákaz se přibližovat (kousl se a montovali jsme ho dva dny:D) ale přikládám to tomu, že je starý a uuuurčitě to nebyla má chyba:))

      Vymazat
  4. Háčkovat trochu umím, ale na tohle nemám trpělivost, věci skladuji v plechovkách od kávy: http://slecnajahodova.blogspot.cz/2013/06/kde-bydli-moje-stetce.html

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, ty jsou fakt skvělé! Háčkovat umím, ale nikdy by mě nenapadlo udělat si košíky :-) Super!

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. :-O Nádherné, tohle bych se taky ráda naučila, jen bych k tomu potřebovala velkou dávku trpělivosti :D na takové drbačky moc nejsem, nemám na to soustředění ;) ale ty to má teda opravdu překrásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tyto nejsou moc náročné, stačí umět uplné základy háčkování a ani to časově netrvá dlouho, ale je pravda, ze na to každý není:) Já třeba u rukodělných činností vydržím dlouho, ale třeba práce na zahrádce, to je zase pro mne nadliský úkol a nemám na to trpělivost:)

      Vymazat
  7. Jé, to je moc hezké. Jsi šikovná. Možná, když řeknu babičce, nějaký ten košíček bude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo babička, to je sázka na jistotu:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...