pondělí 8. července 2013

Mí oblíbenci: Mamalifestyle

Během mé delší odmlky jsem stíhala pouze obvyklé kolečko mých oblíbených blogů a neměla jsem větší ambice hledat něco nového:) Minulý týden jsem ovšem potřebovala svěží vítr do plachet a začala brousit youtubem, abych našla něco co mě zabaví při kurýrování nemoci. A mé hledání bylo více než úspěšné!

zdroj
Dnes bych Vám ráda představila šestadvacetiletou maminku Terezu, jejíž youtube kanál Mamalifestyle je nabitý užitečnými informacemi, radami a tipy a především obrovskou porcí pozitivní energie. Terezka je na youtube, dá se říci nová, videa přidává cca 4 měsíce, ale už od začátku mají vysokou úroveň a musím říct, že hned po shlédnutí několika z nich jsem zmáčkla kouzelné tlačítko odběr (což já mimochodem nedělám přiliš často!). Je mi ohromě sympatický její racionální a přitom živý a hřejivý přístup k životu a témata videí jsou často neotřelá, a dozvídám se z nich dost zajímavých a nových informací. Píše jak o klasicky maminkovských věcech - např. já mám díky videu jak připravit příkrmy pro dítě, poprvé v životě pocit, že je možné miminu nějakým způsobem připravit domácí zdravé jídlo, aniž bych musela každý den vyvářet od rána do noci:) ale také o typicky ženských přípravcích pro krásu, návodech na líčení, apod. apod:)

Tak to je ona - Terezka se svým zlatíčkem Šimonem (zdroj)
Chválit bych mohla ještě dlouho, ale nejlepší bude, když na Mamalifestyle sami zavítáte a okusíte:) Pro facebookové nadšence doporučuji i fb fanpage:) Já určitě Tereze držím palce, přeju spoustu dalších úspěšných videí a mnoho, mnoho stejně spokojených odběratelů jako jsem já.

Na konec několik videí, které mne zaujaly asi nejvíce:)




Zná někdo z Vás Terezku? Jak se Vám líbí?:))



9 komentářů:

  1. Já znám Terezku dokonce osobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžu se zeptat jak se jmenuje příjmením?

      Vymazat
  2. Taky jsem ji objevila teprve nedávno a nadšeně zhltla všechny videa, její videa jsou vážně děsně pozitivní a působí tak sympaticky a energicky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé holky, děkuju! Jste zlatý. A díky Jitce že jsem mohla objevit její blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tě u mě třeba něco zaujme, jako mne zaujalo u tebe:)))

      Vymazat
  4. Znám a koukám :D Je to fajn člověk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Znám a koukám :D Je to fajn člověk :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...