čtvrtek 18. července 2013

MOTD - Oranžáda

Dnes mám pro vás rychlý tip na svěží letní make-up. Na dopoledním programu kromě obligátního kuchtění oběda byly poslední drobné pochůzky okolo svatby a na takové městské rychlé pobíhání volím většinou nějaký lehčí make-up. Nic co by mi zabralo přípravu delší jak je pochůzka:) Nevím jak vy, ale já jsem se oranžové v líčení dlouhou dobu důsledně vyhýbala...pouze jednou jsem měla lehce broskvovou tvářenku a tu jsem příliš nenosila. Chyba, chyba, chyba! Zvláště k letní opálené pokožce oranžové tóny sednou jak ulité, a to jak na rtech nebo na tvářích. A i na oči v nějaké bláznivé veselé kombinaci třeba s modrou na pláž bych se jí rozhodně v létě nebála:)

Pomerančové tóny mým tvářím dodala má oblíbená tvářenka od Essence z kolekce Miami roller girl, kterou ovšem už bohužel neseženete (leda by se jí ještě někdo chtěl zbavit na internetu). Jedná se o výrazno matnou tvářenku, její skutečnou barvu si můžete prohlédnout zde. Je to má letní oblíbenkyně, a ať mám chuť na šťavnatou růžovou, červeno-oranžovou nebo zmiňovanou pomerančovou, zvládne vše. 


Na rty jsem použila lesk od Catrice z řady Color Show - Colour & Stay Lip Gloss v odstínu 140 Peach boy. Jedná se o lesk s průměrnou výdrží, deklarované 4 hodiny nezvládne, ale 2 s vámi pobyde. Intenzita záleží na počtu nanesených vrstev, já jsem vrstvila do poměrně výrazné barvy:) Plná cena je okolo stovky, ale momentálně jsou ve výprodeji za cca 55, - tuším, že budou nahrazeny podobnými v jiných obalech. Co se týče aplikace, lesk má prohnutý houbičkový aplikátor, se kterým se mě osobně pracuje velmi dobře.Lesk obsahuje drobné třpytky, které ale po nanesení na rty nejsou téměř patrné. Ztrácí se ze rtů rovnoměrně a nedělá žádnou nehezkou paseku, zůstanou vám jemně tónované rty. Pokud by vás zajímaly jiné odstíny, mrknout můžete zde:)

Violá, produkty v akci, nic násilného pouze svěží chuť léta:)

Zde tvářenka spolu se zlatavým rozjasňovačem

Co vy a oranžové/broskvové odstíny? Máte je rádi, nebo se jim spíše vyhýbáte?

6 komentářů:

  1. Skvělé líčení :), sluší ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, cítím se v těchto barvách dobře:))

      Vymazat
  2. Kráska:) A blush má krásne farbičky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:)) taky jsem nadšená z těch barev...většina tvářenek mívá dost nevýrazné barvy a takovéto jasné, abys v drogerce lupou pohledal:)

      Vymazat
  3. Oranžová to je moje! Jen sháním fakt oranžovou rtěnku, lesky moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky dávám přednost spíše rtěnkám:) já měla jednu hodně sytou od manhattanu ale byla až moc hydratační a moc nedržela, což je u takové barvy fakt problém...taky ještě nemám svou favoritku:(

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...