středa 6. listopadu 2013

Spotřebováno říjen

Po oblíbencích z The BEST of jsem tady s další pravidelnou rubrikou a tou je Spotřebováno:) Copak jsem zvládla vyplácat tentokrát?

1. Tělová kosmetika




1. Nature secrets Hand Cream Jojoba a Mango

Oriflame, 75 ml, 50 - 90,- Kč dle aktuální ceny v katalogu, katalog Oriflame

Ten nejlepší krém na ruce, krásná vůně, bleskurychlé vstřebávání velký oblíbenec, recenzovala jsem zde

Koupím znovu?: Určitě ano!

2. Zpevňující sprchový gel Skin so soft

Avon, 200 ml, 60 - 100,- Kč dle aktuální ceny, katalog Avon

V současné době už má tento sprcháč nový obal, jedná se vlastně o jemný peeling určený na problematické partie. Společně s masáží odváděl dobrou práci. Pokud ho v katalogu ještě uvidím jdu do něj. Obecně z řady Skin so soft mám dost oblíbenců, zvláště tělová mléka, která jsou opravdu příjemná a dostatečně hydratační! 

Koupím znovu?: Klidně ano:)

3. Fa antiperspirant Active Pearls - Rose fresh

Fa, 150 ml, cca 70,- Kč, drogerie DM, Teta...

Tento antiperspirant jsem dostala, sama lovím spíše ve vodách deodorantů či něčeho přírodního bez hliníku, ačkoli si stále nejsem jistá jeho dopady na zdraví (neexistují prokazatelné studie) proč to pokoušet, že ano:) Jinak jsem byla spokojená, antiperspirant plnil svou funkci dobře, měl příjemnou vůni a balení vydrželo poměrně dlouho. Občas si kupuji od Fa deodoranty z řady nature a ty neobsahují hliníkové soli, pro příště budu volit spíše ty:)

Koupím znovu?: Ne, ale ne proto, že bych nebyla spokojena s účinky

4. Peeling shower gel Lime and Grapefruit

Body Basic, 250 ml, 150,- Kč (já kupovala za hubičku ve výprodejích), Body Basic Shop

Jedna z posledních vlaštovek z výprodejů body basic cca před rokem a půl. Měla jsem těchto peelingů celou řadu. Tento byl bohužel mým nejméně oblíbeným a to díky pronikavé chemické vůni, která mohla být jemnější. Peelingové schopnosti byly fajn, jednalo se o spíše jemnější peeling, takže vhodný i pro citlivější pokožku. Uvítala bych, kdyby byl o něco pěnivější.

Koupím znovu?: Ano, ale jinou vůni např. chocholate orange (nádherná čokoládová vůně s pomerančem) či brazil orange

5. Toaletní voda Volare Magnolia

Oriflame, 30 ml, cenu nevím, byl to dárek, tipuji do 250,- Kč, katalog Oriflame

Jednalo se o velice příjemnou vůni, něco na pomezí svěží a mýdlově ovocné kategorie, vůně která si myslím, že neurazí nikoho. Pokud sháníte nějakou příjemnou neutrálku, která není ani moc ostrá, sladká ani svěží, tahle bude ta pravá.

Koupím znovu?: Klidně ano

6. Sebamed deo roll-on Limone

Sebapharma, 50 ml, cca 100,- Kč, lékárny, zdravé výživy

Přírodní deodorant bez všech možných nedobrot za poměrně lákavou cenu, no nezní to jako pohádka? Bohužel, tudy cesta pro mne nevede. Voněl hezky, dokonce na to, že to byla kulička dlouho vydržel, ale bohužel člověk při sebemenší námaze za chvíli zaváněl jako kanál...no to možná trochu přeháním, ale výsledek byl takový, jakobyste žádný přípravek nepoužili. A to se vyplatí, že ano:D Za mě palec dolů.

Koupím znovu?: Rozhodně ne!!! 

2. Pleťová kosmetika




1. Hydrofilní odličovací olej Levandule

Saloos, 50 ml, cca 80,- Kč, drogerie DM, zdravé výživy

Hydrofiláky od Saloosu už taky patří k mým oblíbencům, bez kterých nedám ránu. Mluvila jsem tu o nich už několikrát. Podrobná recenze zde

Koupím znovu?: Určitě ano, i když se teď chystám na jiný než levandulový

2. Hydratační maska s olivovým olejem Planet Spa

Avon, 75ml, cca 150,- Kč, Avon katalog 

Jedna z mých dlouholetých oblíbenců na poli pleťových masek. Z řady planet spa jsem vyzkoušela téměř vše a z tohoto období mi ještě pěkných pár kousků zbývá. Masky jsou opravdu příjemné, tato je hezky hydratační, zanechává pleť vyživenou a nepodrážděnou. S tím jak se má pleť stala v poslední době citlivější, jsem se ovšem přeorientovala na pleťovku přírodní a tam taky budu lovit další pleťové masky. Ale pro toho, kdo na toto nehledí, masky planet spa jsou super!!! 

Koupím znovu?: Já osobně ne, ale mohu tyto masky doporučit

3. Pleťová voda citrónová 

Karel Hádek, tester 20 ml, 15,- Kč (plné balení 200 ml - 95,- Kč), Karel Hádek eshop, vybrané zdravé výživy

Tento vzoreček mě nalákal na další z Hádkových vodiček:) Citronová voda měla za úkol stahovat póry, lehce bělit pleť (tudíž by mohla být dobrá na pigmentové skvrny) a působit antibakteriálně. Plánuji si pořídit v této citrónové verzi tonikum, abych měla něco trošku stahujícího pro období mastnější pleti, aniž bych musela mít strach z přílišného vysušení.

Koupím znovu?: Ano:)

4. Ústní voda bez alkohoru s aminfluoridem

Elmex, 400 ml, cca 130,- Kč, Lékárny, drogérie DM, Teta...

Skvělá věc pro ty z vás, kteří shání nějakou ústní vodu z které mu nevylezou oči z důlků:) Tato byla velmi příjemná, s jemnou "chutí" a byla čirá, tudíž nebarvila zuby, jak se to občas podaří některým zeleným či modrým kráskám:)

Koupím znovu?: Určitě!

Tak to jsme se společně prokousali říjnovými produkty, se kterými se loučím, mnohé z nich si budu pořizovat znovu:) 
Velkých zklamání bylo jen pár:)




5 komentářů:

  1. Ten krém na ruce od oriflame taky zbožňuju :-).
    Spotřebováno mám ráda :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že si rubrika pomalu nachází své čtenáře, přeci jen, ne každý má tyto souhrny rád:)) A krém je prostě nej:))

      Vymazat
  2. Docela prima pocit, že? Ráda spotřebovávám, protože mohu otevřít něco nového. To je teprve pocit! Elmex je nej a ten fialový ještě lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto perfektní pocit! Hlavně pro někoho, kdo ještě nedávno měl otevřených milion lahviček najednou a spotřebovávání se moc nekonalo:)) snažím se na to jít teď postupně a mám z toho rozhodně lepší pocit. Hlavně kvůli tomu, že alespoň dokážu lépe posoudit daný produkt, když ho používám pravidelně. Fialový elmex jsem ještě neměla, určitě někdy zkusím:))

      Vymazat
  3. pekne vela spotrebovaneho a vacsina veci bola aj dobra kupa :)

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...