čtvrtek 14. listopadu 2013

Drobnosti posledních dní

Ahoj, ahoj ahoj:) po delší pauze jsem se dohrabala ke článečku, byť dneska spíše obrázkovému:) Už týden na mě sedí nějaká nedobrota chorobná a já jsem absolutně bez energie a vůle a nedostala jsem se k sepsání něčeho většího. Volný čas mezi poleháváním a sledováním čt 24 a politických "výblitků" jsem trávila tvorbou všeho druhu. Na začátku týdne tak intenzivně, že jsem si přivodila hezkou migrénu od krční páteře. Holt jsem nepoučitelná a nedokážu nic nedělat ani v té posteli. Díky závislosti na vyrábění se mě migréna držela ještě tři dny:D Nicméně už je to lepší, a mě se dnes podařily dokončit další resty:) Bohužel pro vás jedná se povětšinou od dárky, takže výstavka bude až po Vánocích. Ale přeci jen něco na ukázku mám:)

Nejprve obšívánková sbírka, tento týden jich taky pár přibylo. Po delší době jsem všechny uspořádala do boxu, abych jich neměla po různých krabičkách. Vlastně jich pár ještě na fotce chybí. Když se tak na ně dívám, možná bych je mohla i zpracovávat do šperků a nejen syslit v krabičce a mazlit se s nima:)



Na mimibazaru (ach jak nenávidění hodná stránka, avšak návody občas dobré) jsem našla inspiraci na háčkovanou chňapku, té mé chybí ke štěstí poutko, lázeň v alba efektu a následné vypnutí. Háčkovala jsem z příze catania, docela dobře by šla použít jakákoli bavlněná příze (camila, katka, nela, apod.)  Asi ji podaruju manželovým babičkám na Vánoce:)K sobě do kuchyně plánuju světle zelenou variantu:)



Nu a po háčkování jsem se pustila  do pletení, po velké šálové zakázce jsem chvíli na žádný nákrčník neměla ani pomyšlení, ale nedalo mi to! Winter is coming! Zvolila jsem hráškový vzor - velice stupído - střídají se oka hladce a obrace a po obrácení v další řadě naopak - pokud jste v minulé řadě skončili obrace, začínáte plést hladce a tak pořád dokola. V první části nákrčníku jsem to párkrát zprasila, teď už mi to jde lépe a doufám, že se ty zprasky jak to namotám na krk ztratí:)Pletu z příze yetti od vlnapu, která je příjemně měkká:) 



Na závěr ještě drobnost, kterou objevila mamka někde v jednotě. Naprosto skvělá malá konvička na pytlíček na čaj! Sice mě dost irituje ten levný plast, ale jakmile někde uvidím něco podobného ve skle či keramice neváhám ani chvíli. Je to rozhodně lepší řešení než dávat pytlík na podtácek, který je pak celý potečený apod.


A jak se daří poslední dny vám? Vy kteří tvoříte, co chystáte? Já určitě další chňapky, a možná i nějaké háčkované vločky jako vánoční dekorace nebo drobný dárek k vánočnímu překvápku:) 

P.S. Opravdu chudákům filipíncům nezávidím tajfun! Nám dneska stačila vytečená pračka - v koupelce vody po kotníky, v kuchyni podmáčený koberec, intenzivní shánění sousedů pod námi...no bydlíme v prvním patře, voda byla až ve sklepě, ale sousedi kupodivu na stropě malý flíček a jinak nic...tak nevím buď jsme stihli většinu povytírat, než to proteklo, nebo sousedi zítra příjdou, že jim uhnila kuchyňská linka:D Tak uvidíme:DD

Follow my blog with Bloglovin

11 komentářů:

  1. Já jsem si zrovna včera poručila objednat zásobu yetti od vlnapu k vánocům! :-D Už jsem tady z toho úplně nervózní, protože tady nemam nic na vyrábění...až přijedu domu, tak mi asi upadnou ruce, jak budu vyrábět!
    Obšívánková sbírka je super, jak se to dělá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yetti je vážně fajn, určitě musíš dát vědět co z ní pak vyrobíš, posledně jsem pletla z lady luxus, a ač je to stejný akryl tak yetti je příjemnější. No kdybych nemohla někde delší dobu nic vyrábět pěkně by mi to lezlo na mozek:)) občas třeba půl roku nesáhnu na šperkaření ale místo toho aspon háčkuju apod. vždycky si musím něco najít:)) Jinak obšívání kuliček jsem se učila z různých zdrojů, pokud vím nej návod byl tento http://gianelle.beadforum.cz/navody/beadedbead.php zpočátku to byl trochu boj, ale vytrvala jsem a jsem za to ráda:))

      Vymazat
  2. Obšívané korálky jsou nádherné :-), těším se na jejich zpracování :). Háčkování a pletení obdivuju :-)! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) no háčkování mi jde jakžtakž samo, ale u pletení tradičně trpím, ale chci to překonat, protože se mi líbí i dost pletených věcí a třeba háčkované šály nejsou tak měkké jak ty pletené:)

      Vymazat
  3. Má milá, konečně tu od tebe zase mám článek. :-) Nasaď echinaceové kapky a ať jsi zase brzy fit. :-) Obdivuju tvé vyrábění, pletení a háčkování a můžu jen závidět. ;-) Konvička na ty pytlíčky je super vychytávka, ale taky mě irituje ten plast. :-/ Snad se sousedi zítra neobjeví s účtem za novou kuchyň :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad už nemoc ustupuje:)) a na naučení se čehokoli kreativního není nikdy pozdě:)) člověka to prostě musí jen bavit:)) a pak se dostaví i vůle a trpělivost:) Noo, plast je to fakt strašný, doufám, že brzy seženu něco v hezčím designu, protože je vážně moc praktické:)

      Vymazat
  4. Máš můj velký obdiv. Všechny ty korálky jsou nádherné a dokonale provedené. Na tuto mravenční práci už nemám trpělivost. To si raději ušiju kabát. Zrovna dokončuji! Jen musím ještě došít v ruce podšívku a to mne moc neba...

    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas obrovsky obdivuju šití, to mi v mém portfoliu ještě chybí:)) doma máme jen starý zlobivý stroj, s kterým umí jen mamka a kdykoli jsem k němu sedla a nevěděla jak nato tak se zasekl:D jednou z toho bylo dvoudenní vrtání ve stroji, než jsme to daly dohromady. Tak moc nemám odvahu to na něm zase pokoušet. Ale časem rozhodně plánuju něco nového pořídit a zkoušet. Ale vidím to tak na plátěné tašky na nákup místo igelitky:D Ale tak třeba se vypracuju, ostatní věci jsem se taky naučila, tak proč ne toto:)) Taky přeji hezký víkend a díky za milý komentář:))

      Vymazat
  5. Máš super blog. Děkujeme za follow a také tě následujeme:). Jsi moc šikovná, že takhle tvoříš. Doufáme, že zůstanem v kontaktu vzájemnými komentáři a těšíme se na tvůj příští příspěvek.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu i sledování:)) tak snad se vám některý z dalších článků taky zalíbí:))

      Vymazat
  6. Pletení je fajn relax. Já bych zas ráda háčkovala, ale ještě jsem se do toho ani nepustila. Konvičku z porcelánu určitě seženeš. Já ji mám v sadě s hrnečkama a s potiskem slunečnic. ;) Móóóc hezký. ;))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...