úterý 5. listopadu 2013

The BEST of - Říjnová edice

Už máme pár dní listopad a to znamená, že přichází na řadu druhý článek z edice The BEST of:) Přibližně v půlce měsíce jsem měla trochu obavu, co tu budu za říjen psát ale nakonec jsem to v druhé půli dohnala a mám tu pro vás pár aktuálních oblíbenců. Asi bude lepší uvařit si hrnek čaje a pustit se do toho, obávám se že to bude opět příšerně dlouhé:)

1. Zdravý životní styl

No abych pravdu řekla, že bych se úplně někam tento měsíc posunula tak říci nemohu. Podařilo se mi vyzkoušet ale několik dalších zdravých receptů, brzy se můžete těšit na recepty na super sojové maso či seitan. Minule jsem si dala cíle více pít a jíst hodně zeleniny. Dařilo se mi tak napolovic - nemám problém s vařenou zeleninou, snažím se jíst i více čerstvé ale pořád to není ještě podle mého gusta. Piju hodně nejrůznějších čajů, s postupujícím ochlazením mi to nedělá žádný problém, pořád ale piju málo vody!!! Je to nevyhnutelné, musím si udělat rozpis a čárkovat si kolik vypiju!!! 

S nastupujícím zimním období jsem se taky rozhodla podpořit svou imunitu, naordinovala jsem si preventivní kůru 3 x denně 20 echinaceových kapek - pro ty z vás, kteří trpí na podzimní nachlazení doporučuji to samé:) a na základě článku od Meduňky, jsem se rozhodla pro užívání pupalkového oleje. Dosti bojuju s premenstruačním syndromem a vkládám do oleje veliké naděje. Určitě vás budu informovat o svých výsledcích. Zatím můžu říci jen to, že je chuťově megahnusný:D

zdroj 

2. Kosmetika

Tento měsíc jsem si oblíbila hned několik produktů. Protože mé chabé letní opálení začalo těžce blednout, občas si dopomůžu Samoopalovacím mlékem od Alverde. Zaujalo mě jeho šetrnější složení a s výsledky jsem byla více než spokojena. Opálení bylo přirozené, na mé pokožce nechytal nijak do oranžova a je vhodný i pro použití na obličej. Posledních 14 dní jsem se také pustila do boje proti celulitidě a mým pomocníkem je masážní olej Celulinie od Saloosu, který patří mezi mé oblíbence. Mám už asi 3 lahvičku, žel jsem nebyla schopná jej nikdy používat delší dobu v kuse a neviděla jsem výsledky. Ale v této oblasti je potřeba především vytrvalosti a tentokrát jsem rozhodnuta testovat pořádně:) Testovala jsem také několik produktů s tea tree olejem v hlavní roli, recenze bude brzy.


Co se týče dekorativky, v líčení jsem nenastolila žádný nový trend, tak nějak jsem se líčila pokaždé úplně jinak. Ale stejně jako minulý měsíc jsem kladla důraz na rty. Dnes jsem zase po roce vytáhla svůj rudý baret a k němu sladila rtěnku. Snad mne nebudou mít za revolucionářku:) Vyzkoušela jsem také asi 2x starší trend galaxy nehtů a musím říci, že na zimu budou prostě perfektní!


3. Filmy + TV 

Ještě na samém konci září jsem narazila na jeden z filmových restů, které už delší dobu plánuji zhlédnout a to sice The Perks of Being a Wallflower/Charlieho malá tajemství - to zas překládal kdo!!!!!) Film je skvělý nejen kvůli výjimečné Emmě Watson, ale bude blízký každému teenagerovi, který se potýká s bolestmi onoho hořkosladkého věku. A my starší zas rádi zavzpomínáme:) Nutno říci, že se nejedná o nic prvoplánového ani podobného klasickým teenagerským snímkům. A píseň Come on Eileen se vám prostě zaryje pod kůži...Dalším příjemným snímkem je The Reader s Kate Winslet, která čím je starší, tím je mi jako herečka sympatičtější. 

zdroj
To nejlepší, co mě ale potkalo v říjnu je seriál Downton Abbey /Panství Downton. Hodnocení na ČSFD bezmála 90% hovoří za vše:) Seriál sleduje osudy šlechtické rodiny Crawleyových od počátku první světové války až po léta poválečná, která přinesla velikou revoluci co se týče poměrů ve světě i v Anglii. Svět se mění a my s ním, některé postavy se s tím vyrovnávají lépe než jiné. Jedním z velkých lákadel seriálu je postupná povahová proměna některých postav a měnící se poměry doby, které vám znemožní nudit se po dlouho dobu. V seriálu se proplétají lásky, nenávisti, v dalších řadách (celkem 4 - 4. akutálně) jsou zápletky někdy malinko předvídatelné, ale přesto kouzelné. Kromě osudů šlechtické rodiny se nám nabízí podrobný pohled do řad služebnictva a jejich vlastních problémů. Zvláštností je nadstandardní vztah pánů domu k jejich zaměstnancům, který možná není příliš reálný, ale na filmovém plátně velmi příjemný. Stoprocentně doporučuji ke shlednutí, každý z vás si najde svého oblíbence a všichni budete milovat hraběcí babičku, která háže jednu sakrastickou hlášku za druhou! 

zdroj
No a nakonec ještě něco aktuálního z tv. České století je televizní cyklus, který by si neměl nechat ujít nikdo, komu není lhostejné odkud tato země vyšla, a které události jí formovaly (což by neměl být nikdo). První díl sleduje osudy Masaryka, další jeho nástupce Beneše, přes události druhé světové po nejrůznější komunistická zvěrstva. Nejedná se o další klasický historický dokument jak by se mohlo zdát, ale o hrané pohledy na významné postavy oné doby; tak trochu sonda do duše velkých zvířat i těch menších posluhovačů. Já jsem po prvních dvou dílech (najdete ve videoarchivu) maximálně nadšená, pomohlo mi to o něco lépe pochopit Beneše a zvýšilo můj obdiv k Masarykovi. Rozhodně se nemůžu dočkat dalších dílů. České století dávají každou neděli ve 20 hod. na ČT 1:)
zdroj
4.) Hudba

Tento měsíc byl velice chudý na hudební objevy. Hudební kulisu totiž z velké většiny nahradila čt24 a před(po) volební debaty:) Stále občas poslouchám své zářijové oblíbence The Booth Brothers. Ale přeci jen se s vámi podělí o své momentálně velmi oblíbené písně.


Come on Eileen z The Perks of Being a Wallflower


Would you go with me od Joshe Turnera (och jaký bas!)

5. Knihy

Na poli knih stále jedu v sáze Píseň ledu a ohně (Hra o trůny) a prokousala jsem ke druhé knize - Střet králů. No v prvním díle (ano každá kniha má 2 díly) mě čeká dalších 390 stran:D a kdoví kolik v tom druhém. Takže nejpíše několik dalších měsíců vám v této rubrice nic jiného než tuto sérii nedoporučím:)

6. Internet

Nejen tento měsíc se vždy těším na nový článek od Káti z My little spotted blog. Mám odtud spoustu plánů na výrobu broží a šperků:) Dnes jsem objevila také stránku Jíme jinak. Zatím jsem neměla čas ji prozkoumat úplně podrobně, ale naleznete zde spoustu receptů a návodů pro zdravý životní styl včetně nejrůznějších tipů pro zdraví. Zdrojem zajímavých článků se zdá býti i mnou nově sledovaný blog Pelíšek písmenek od Domči:) 

Tááák, to by bylo snad vše podstatné, co se v říjnu událo:) Podařilo se mi dokončit několik restů z oblasti mé tvorby, velká šálová zakázka je hotova, můj druhý pár ponožek, které budou vánočním dárkem taky a já se v listopadu pustím do výroby rukodělných dárků, které chci dávat k Vánocům jako pozornost k těm kupovaným (ty už mimochodem téměř všechny mám, heč:D) Pokusím se v následujících dnech (pokud tedy ještě někdy výjde slunce) nafotit říjnovou tvorbu a taky všemožné lahvičky pro další díl spotřebováno:)) 
   

Mějte se krásně! A budu moc ráda, když mi dáte v komentářích vědět, co v říjnu zaujalo či bavilo vás:)


10 komentářů:

  1. Echinaceové kapky a Pupalkový olej mě hodně zaujaly. :-) Podzimní nachlazení a premenstruační syndrom jsou u mě jako doma, bohužel. :-/
    Děkuju za zajímavé tipy.
    A musím taky poděkovat za uvedení mého blogu. Potěšila jsi mě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Echinacea je má dlouholetá stálice, je dobré koupit si kapky z kořene echinacei, to je nejúčinnější, některé se dělají i z jiných částí rostlin, ale nejsou tak účinné. Jako prevence je fajn to dávkování, které jsem popisovala 3x denně 20 kapek. Pokud na tebe příjde nachlazení nebo nemoc tak se dá udělat i intenzivní kůra každou hodinu 10 kapek první den, další dny třeba každé 2 - 3 hodiny, opravdu to zabírá a pomůže tělu se nastartovat:) Na pupalku jsem sama zvědavá, ještě je brzy dělat nějaké závěry, léčení přírodou vždy zabere více času:))

      Vymazat
    2. Děkuju moc :) Musím jí koupit a vyzkoušet! Snad mě to konečně zbaví neustálého nachlazení. Můžu se ještě zeptat kde echinaceu seženu a kolik asi stojí? :)

      Vymazat
    3. Já kupuji tuto http://www.lekarna.cz/echinaceove-kamky-imunit-100ml/ mají ji v každé lékárně i za podobnou cenu, těch 100 ml vydrží na dlouho, ale dělá se i balení po 190 nebo 50 ml. Existují i levnější od jiných výrobců, ale jak jsem říkala, je potřeba se přeptat jeslti je z kořene, pokud ano, jsou ok i jiné značky:)))

      Vymazat
  2. Já tě fakt obdivuju, jak do toho všeho jdeš (zdravá strava, pitnej režim atd.). Já bych strašně ráda, ale jsem na to děsnej lajdák a ve výsledku vždycky všechno jenom flákam.

    Jo a musim se pochlubit...minulej týden jsem naživo viděla Brendana Coyle z Panství Downton ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od přírody taky hrozný lajdák, však mi taky trvalo několik let dopracovat se k tomu jak jím teď:D ale asi ještě pár bude než budu spokojená:D má vytrvalost spočívá pouze v tom, že jsem ochotna vždycky začít znovu když to podělám:))) Jééé a to ti velice závidím Brendana, to je jeden z mých oblíbenců:)) takový příjemný pohled má:)))

      Vymazat
  3. Já jsem obvykle dost líná se pořádně líčit, ale spočítala jsem si, kolik mám doma rtěnek, a řekla jsem si, že je přece musím používat, jinak by to byly vyhozené peníze... Takže kolikrát se vůbec nenamaluju, ale rtěnku se snažím použít vždycky. Mám výrazné oči, takže je ani nepotřebuju moc líčit, a navíc je jednoduší nanést rtěnku než si stínovat oči. Tento hit letošního podzimu je mi velmi sympatický. :)
    A ten britský seriál mě podle popisu docela zaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, jsem jedině pro rtěnky, spousta žen se je bojí nosit a úplně zbytečně, pak na mě na ulici každý kouká jak na zjevení:))) Downton si určitě pusť!!! nebudeš litovat:))

      Vymazat
  4. Your nails look so shiny and pretty.
    I love them very much :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...