středa 12. prosince 2012

Winter wonderland


Po včerejší maximálně vyčerpávající zkoušce můj mozek protestuje a odmítá se pustit do dalšího veledíla a tak sem se rozhodla v rámci prokrastinace konečně napsat drobný článeček, na který se chystám už asi...(tak tisíc let:D)

14 dní do Vánoc! yep! Já se na ně těším už tak hm od října? Protože pro mě budou znamenat pár dní vytouženého klidu a nicnedělání, což letošní semestr maximálně ocením...taky si úžívám chvilky, když se hrabu v drobnostech, co mám připravené pro své blízké (z původního nedávám dárky nikomu se mi to kapku zvrhlo na kupuju dárky všem:DDD) a už se moc těším na to, až je dotyční rozbalí:)) a nebudu lhát, těším se i na to, co dostanu, ač většinu mám vybranou na základě domluvy:DD Takže můžu prozradit, že se můžete po Vánocích určitě těšit na spoustu kosmetických recenzí:)) 

Prozatím Vám chci dát jeden drobný tip, pokud ještě někde uvidíte (nejspíš ve výprodeji anebo s novým obalem) tento balzám od avonu, skočte po něm, neboť je velice příjemný...sice mi vždycky dá zabrat dolování z tubičky a venku v mínus deseti to bylo opravdu o hubu, ale na "takové to domácí mazání" je dokonalý a dobře hydratuje:)))



Vzhledem k tomu, že venku krásně sněží po dlouhé době jsem si udělala pár fotek, a to sice s mou oblíbenou a zubem času trochu okousanou šálou, kterou skoro nenosím, protože si k ní nejsem schopna pořídit adekvátní čepici:DD







P.S. jestli se v nejbližší době chystáte na delší cestu autobusem deku s sebou!!!! včera jsme s Efkou málem umrzly po cestě z Ovy, klepaly jsme se v rukavicích a plné polní celé dvě hodiny!!!!




2 komentáře:

  1. Šála náhodou vypadá jako nová a máš krásné oči, ty se budou malovat novou paletkou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) už se těším na líčení:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...