středa 7. listopadu 2012

Oh muse, tell me your story...

Chcete vidět mé múzy? Řecké músa je odvozeno od slovesa maomai, usilovat, toužit...a přesně to já dělám, když prohlížím a čtu tyto blogy, které musíte vidět než zemřete!

Nově objevená Channah i dlouhodobě milovaná Zu mají krásný ženský styl a hodně tíhnou k retru...přesně nad čím mé srdce plesá. Zu mne naučila milovat vlněné věci a kůži ještě víc než dřív a Channah mě možná pomůže překonat podzimní oděvní krizi....










A jako třešnička na dortu, obě blogerky jsou nejen krásné ale hlavně inteligentní a jejich mluvený projev je pohlazením na duši:)))

Koho obdivujete Vy?

8 komentářů:

  1. První blog znám, druhý jsem nalezla až díky téhle informaci. U Channah se mi nejvíc líbí ty červené pletené šaty - to je prostě nádhera! Mít na to kostru, tak neváhám ani pikosekundu a začnu shánět. (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, moje řeč!!! přesně tento typ šatů mi bohužel nesluší:/ ale jinak se ráda nechám na obou blozích inspirovat:))

      Vymazat
  2. Channah jsem zrovna před chvílí viděla na módním pekle, teda jako přispěvatelku, ne jako oběť :D Já mám ráda Gábinu Musilovou Nikol z My Fuchsia nebo Terezku z jejího blond blogu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezku naprosto adoruju za její kuchařské umění (a za hadříky samo taky:)) My fuchsia nějak nemůžu vygooglit:/ myslíš, že bys mi sem mohla hodit odkaz, prosím?:) ať mrknu:))

      Vymazat
  3. Děkuji, jsem poctěna, že jsem múzou :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je to Le Simple (lesimple.sk) pro její simple.) outfity s mužskými prvky, které se k ní hrozně hodí (a trochu závidím, že kě mně ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu paní takovéto outfity sedí jako prdel na hrnec!!!! no u mě by něco takového taky nepřicházelo v úvahu:)) to chce holt chlapeckou postavu:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...