pondělí 5. listopadu 2012

Marnivá sestřenice




Jak jsem slíbila, chci Vám dnes ukázat část výrobků, které jsem během října vyrobila:) většinu se budu snažit udat dalším šperkuchtivým osobám, růžové náušničky jsou ale jen moje, ač růžová není zrovna barva, která by mi šla k typu....ale prostě mne okouzlily a už se těším jak si je vezmu, k nějakému hezkému zimnímu svetříku (který asi nemám:D)

A co vy, máte rádi hand made šperky? Nosíte výrazné kousky nebo se raději držíte při zemi? Necháváte se ovlivnit módními trendy, nebo šperk berete jako nadčasovou záležitost?:)))

Já osobně nosím snad všechny styly a módní trendy mne v této oblasti moc neovlivňují, ačkoli se jim nebráním:))









12 komentářů:

  1. Ty jsi ale ukrutně šikovná! Nejvíc se mi líbí pecky :-) Já při takových titěrnostech chytám nerva, jsem na to hrozný tele, takže v rámci zachování zdraví všech přítomných se do toho pouštím vážně jen zřídka :-D A jinak si sem tam nějakou tu serepetičku koupím, ale pak se přistihnu, jak většinu vrznu někam do krabičky a ve finále stejně zapomenu nosit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem velice zapálená a při těchto činnostech se uklidňuju...no a jinak jsem na tom podobně jako ty...díky své nadprodukci toho mám doma spoustu a absolutně to nestíhám unosit, zvláště, když některé kousky jsou natolik echt, že si zasluhují ladit outfit podle nich a ne opačně a na to vždycky není čas:))

      Vymazat
  2. Ahoj, moc se omlouvám, že jsem Ti neodpověděla na komentář na mém blogu. Měla jsem toho teď opravdu hodně a odpovědět na 180komentářů není nic jednoduchého. A tak jsem si řekla, že bych si na to udělala čas ve středu, kdy mě zrovna ve škole nečeká žádný zápočtový test.
    Nebylo to myšleno tak, že bych nechtěla odpovědět. :(
    Moc si cením toho, co jsi napsala.
    :-) Jsem moc ráda za Tvůj komentář.
    Věřím, že se to zlepší, třeba je to jen přechodné období. Kdybys chtěla ráda Ti udělám reklamu na mém facebooku :). Jen mi napiš. :)

    Jak píšeš, lepší než urážející komentáře žádné. Mám moderované komentáře, takže čtenáři moc nevědí, že mi denně chodí 5-15 urážejících nebo jen narážejících komentářů, které se mě mají dotknout. Vždy to zamrzí, protože pak přemýšlíš nad tím, jestli vážně není pravda, že jsem ubohá, trapná holka. A když pak vidím, že v podstatě nikdo další nekomentuje, tak je mi to o to více líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to bych ani nečekala, že budeš odpovídat na všechny komentáře jednotlivě, klobouk dolů. Myslela jsem, že odpovíš nějak souhrnně, třeba v dalším článku, a tak se nestalo, tudíž to vypadalo, že to zůstalo bez odezvy:) ale takto je to rozhodně fajn:) jinak já nebloguju dlouho, takže mám opravdu zatím problém s tím, že mi spíš nepíše nikdo, než že by mi chodily negativní komentáře, tak si vlastně ani nedovedu představit, jak je to nepříjemné...přesto si myslím, že se to asi dá čekat...čím, je blog známější, tím víc se najde "milých" lidí. A s tím, že uvažuješ, že jsi ubohá či trapná.... jsi prostě jiná, jiná než většina ostatních lidím, svým zjevem, možná i svým vystupováním a lidi jinakost prostě neodpouší. Buď je z nějakého důvodu uráží, nebo jim příjdě směšná apod...anebo jim prostě chybí kust taktu a nedokáží vyjádřit kritiku (byť konstruktivní) slušným a neurážejícím způsobem. A to je pro blogera zničující, stejně jako je zničující jen neustálé pochlebování. Bohužel se budeš muset smířit s tím, že jsi známá a negativní komentáře budou...ale musíš mít na vědomí, že lidí, kteří tě mají rádi, nebo jim tvůj blog něco dává je mnohem více. Neříkám ti, nepochybuj o sobě, protože to děláme všichni, říkám ti buď silná a jdi si za svým cílem a drž se toho, co tě baví bez ohledu na okolí!!! Hodně štěstí:))

      Vymazat
  3. Nojo, on se vždycky najde člověk, který než by se snažil vymyslet nebo udělat něco sám, raději haní práci nebo snažení jiných. Ono je to mnohem pohodlnější. Takže: kašlete na takové chudáky, mějte je zdravě v paži, protože to opravdu není o ničem jiném než o závisti. Přece když se jim na vašich blozích nelíbí, net je velký pomallu jak Rusko - můžou si jít číst něco jiného jinam, aniž by tu zanechali svou stopu. Nenechte se prostě znechutit, ona i na tom netu funguje Gaussova křivka, čili výsledek je často jako podle toho úsloví "Žádný učený ještě z nebe nespadl, ale blbama jak kdyby bombardovali..."
    Korálkové náušničky jsou moc pěkné, k mé smůle pro mě nenositelné, protože jakmile zapíchnu do dírek v uších něco jiného než zlato, zanítí se a je to bolest, že bych ji nepřála ani nepříteli. K tomu jako bonus: na výrobu takovýhle titěrnůstek taky nemám trpělivost, já jsem spíš na ty jehlice a vlnu, a i u toho někdy kleju jako pohan. :)))
    Přeju, aby se povedlo sehnat někde svetřík, který by se k těm krásným růžovým náušnicím hodil! ;-) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milá slova!!! proti anonymům se nedá bojovat, člověk se s tím prostě musí smířit!:) Jinak alergie na obecné kovy je určitě nepříjemná, já zase bojuju s tím, že nemám píchlou dírku, tudíž musím nosit pouze klipsy (píchat uši si už ve svém věku nechci), takže jsem si prošla martyriem než jsem našla přijatelný způsob jak nosit náušnice:))) Jehlice a vlna se nikdy nestaly mými obzvláště velkými kamarády...na korálky mám tisíckrát větší trpělivost:)) maximálně tak háček ještě snesu...ale depresi, kterou jsem prožívala při pletení své první a poslední šály, tu nezapomenu nikdy:DDD

      Vymazat
  4. Já měla asi tu kliku, že jsem měla v sousedství spolužačku, jejíž tatínek choval angorské králíky. Když je ostříhal, poslal vlnu na spředení a obarvení, takže u nich pletly všechny ženské, včetně té spolužačky (to nám bylo tak asi 9 let). Pochopitelně, že jsem jí záviděla, že si uplete třeba svetr takový, jaký chce, a mořila jsem doma mamku jak umanutá, že to chci taky umět (mamka plést uměla). No tak koupila pár klubíček, vrazila mi do pacek jehlice a já začínala taky tou šálou. Pamatuju si, jak mi vzápětí lezlo na nervy, když jsem o prázdninách každý den musela povinně umotat 10 řad (a mamka si to uměla spočítat, jestli to neflákám), protože když jsem si to vymyslela, tak ať se teda mořím. To první pletení bylo tak usmolené a upocené, že to byla hrůza kouknout. No ale posléze jsem se to naučila a v 11 letech jsem si už upletla i první halenku. Asi to fakt chce začínat s tím od mala, člověk se to naučí snáz, a mít nad sebou rodiče, který trvá na tom, že "když jsi to chtěla, tak to taky doděláš". :-))) (m.)

    OdpovědětVymazat
  5. PS: Jeden kámoš byl ze tří kluků, maminka rozvedená. Chtěl po ní uplést svetr a ona mu na to řekla: "Si myslíš, že je to taková sranda? Že to je jako 'hop na krávu-už je tele'? Zkus si to sám, když jsi tak chytrej." No a on se zabejčil, že přece když se to naučí kdejaká baba, že to nemůže být přece nic tak těžkého, aby to nezvládl taky. A fakt se naučil a ten svetr si upletl sám. A nakonec to měl jako drogu - bez pletení večer u TV usínal, pletl i ve vlaku, když někam dál jel, no a okolí na něj zíralo jako na dvouhlavé tele. Mj. ty svetry měl velice originální, chlapský přístup byl úplně něco jiného. Ale upletené fakt kvalitně. (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. och závidím tobě i kamarádovi...věčně nemůžu najít svetr jaký bych chtěla, nebo za cenu jakou bych chtěla :D takže není nadto uplést si vlastní, hezky z vlny hřejivý:)) snad mě zachrání některý z místních sekáčů a konečně se mi tam zjeví nějaký s norským vzorem!!!

      Vymazat
  6. Na norské vzory si taky moc netroufám, to už je kus kumštu (aby to nebylo buď moc stažené nebo naopak moc volné), navíc je to fakt náročné na pozornost a chyba je strašně vidět, chce to opravdu zkušenou a velmi zručnou pletařku. Ale irské dělám poměrně často a ráda, je to něco jako "za málo peněz hodně muziky". Námaha to zase tak strašná není, pokud nejde opravdu o celou plochu hustě pokrytou vzorem, a výsledek vypadá vždycky dobře. (Irský vzor - z křížení ok, tj. i různé copany.) (m.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si snad u tebe někdy objednám svetr jak to tak poslouchám!!!

      Vymazat
  7. Šikula.. Taky miluju korálky.. Koukni ke mě...
    http://www.facebook.com/pages/Kor%C3%A1lkov%C3%A1n%C3%AD-bi%C5%BEuterie-Maloria/212944385455882

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...