čtvrtek 13. prosince 2012

Uááá, těšení se na MUA!

Taky máte něco, o čem víte, že budete obdarováni na Vánoce a nemůžete už dospat??? I já jsem podlehla trendu MUA paletek! Vybrala jsem si nečekaně neznámější Undressed (koho by nelákalo mít alespoň "dupe" slavné Naked) a taky Heaven and Earth:)) klidně bych šla i do barevnějších varinat, ale protože nejsem nějak schopna ani minimálně využít svou 120 colour palette, tak jsem zvolila přírodní odstíny, které se nikdy neztratí! Zvláště, když jediná basic paleta co máme je tato od essence:) 

Na co se letos těšíte vy???:)))


Heaven and Earth


Undressed


P.S. Objednávala jsem zde, kde jsou za přijatelnou cenu i poštovné (bohužel současná várka byla okamžitě vyprodána, takže je potřeba si to hlídat:))), ale pro ty z Vás, kdo se nekamarádíte s paypallem apod. je to rozhodně lepší než se trápit objednávkou z Británie:)))

P.P.S a zde máte momentálně možnost sehnat paletku dokonce se slevou!!!!

6 komentářů:

  1. Nedivím se, je to nádherná paletka plná skvělých odstínů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi přišly tak jsem nenápadně odzkoušela na ruku:DDD a zabalila:DDD už se těším jak prubnu první líčení:)))

      Vymazat
  2. To vypadá krásně, to by bylo něco pro mé hnědé oči - dáš to sem v praxi?:) Zdraví a zároveň Tě poprvé ráda poznává Iri.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Iri:))) taky tě ráda poznávám:))) nový čtenář vždycky potěší:))))) určo se pokusím něco brzy nafotit, jen se bojím, aby foťák nestávkoval...je to takový staříček a líčení velice špatně bere...já si snad někde pučím na nový:DDD

      Vymazat
    2. A ježíšek žádný nepřines? Tak příští rok musíš být hodnější.)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...