čtvrtek 27. prosince 2012

Christmas presents

Tak se i já přidávám k zástupu (po)vánočních postů:))) Konečně mě přešly mrákotné chorobné stavy v nichž jsem strávila vánoční dny (aj smutno mi z toho bylo) a konečně se probírám k trošku normálnímu režimu:) Doufám, že jste na rozdíl ode mě pod stromečkem místo nemoci našli spoustu krásných věcí:))) a prožili hezké chvíle se svými blízkými:))) I mne moji milí obdarovali krásnými dárky a ráda bych se s Vámi o tu radost podělila:))) Nevím jak to děláte vy, ale já si vždycky všechny dárky schráním do jedné dárkové tašky celý vánoční týden si ji uchovávám blízko postele a rochním se v nich:) Tak mi ta radost dlouho vydrží, než kdybych si věci hned uklidila:)))

Už se těším jak mi nový diář pomůže naplňovat novoroční předsevzetí:)))


Budu testovat přírodní kosmetiku ve velkém:))


toto jsem si nadělila sama:)) Alverde tělová másla jsou bezkonkurenční:))


Nechyběla ani dekorativka a voňavice:)


a další kosmetika:))


Maximálně rozkošný hrneček a výborná káva, kterou jsme dostali společně s mým drahým:))


Jak tak koukám, tolik krásných dárku si snad ani nezasloužím:)) Určitě se můžete těšit na recenze kosmetiky, já sama se nemůžu dočkat až všechna patlátka a mazátka pořádně otestuju:)))






10 komentářů:

  1. parádní věci, líbí se mi hlavně hrneček, káva a freeman.. i když já jsem i na patlátka a krémy, másla a tak, prostě všechno bych brala hned! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky hodně potěšil hrnek a káva, protože to jsem nečekala:))) většinu kosmetiky jsem si sama vybírala a pak mi byla zabalena:) tak tohle bylo fajn překvápko:)))

      Vymazat
  2. Máš krásný povánoční zvyk, také mám většinu dárků stále na očích, i když bych si je už měla vážně uklidit, mám tu šílený bordel :-D A taková šupa kosmetiky se určitě hodí, takových Saloosů, to je paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jsem na ně velice natěšena:)))) snad mi poléčí vánocemi porachocenou plet:)))

      Vymazat
  3. "Uvnitř každého z nás žije několik rozdílných lidí, máme nespočet barev a tváří. V každém se bijí vlohy k tomu či onomu. Co jen si vybrat? Čím vlastně ve skutečnosti být? A není lepší hrát tu roli, která je zrovna srdci nejbližší?:)" to je moc krásné :)
    snad už jsi na dobro vyléčená, a dárečky jsou úžasné - hlavně ten diář

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:))) no mě baví spousta věcí a pořád tak trochu nevím, kým bych chtěla být:))) tak tohle je taková "omluva" za různorodost blogu:) protože psát čistě o jednom tématu, by mě zdaleka nebavilo:)) jinak na diář se hrozně těším, konečně jsem si minulý rok zvládla psát celý rok diář, což je pro mě úspěch!:))

      Vymazat
  4. tyjo fakt stejný hrnek :) ani nemám tušení, kde mi ho mamka koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo:))) možná papíráky? tam mívají takové blbiny:)))) ale rozhodně je miloučký a jsem za něj ráda:)))

      Vymazat
  5. Taky jsi byla hodná, jak tak koukám a olejíčky od Saloosu jsou skvělé používám odličovací olej a kapací olejíček na místo krémů a nemůžu si je vynachválit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žee, taky jsem na ně přešla z krémů a fakt mi prospívají:) po krému jsem neměla nikdy tak viditelné výsledky na pleti. Shodou okolností jsem se bavila s jednou paní co má u nás obchůdek se zdravou výživou a prodává kosmetiku od Hádka a ta mi vyprávěla, že některé složky ve krémech vlastně pokožku vysušují a odnímají jí přirozenou tukovou vrstvu. A tohle oleje nedělají, tak možná proto nám tak vyhovují:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...