pátek 28. prosince 2012

Nature secrets - Hand cream - Oriflame

Poté, co jsem strávila příjemné dvě hodinky (uf!) tvořením nového záhlaví na blogu a jinými úpravami (které se teda nepovedly:DD) měla bych si naštudovat nějaké fígle:)) se pokusím vytvořit skutečnou přidanou hodnotu:))

Chtěla bych se s Vámi dnes podělit o tip na velmi příjemný krém na ruce, kterých v zimním období není nikdy dost. Předesílám, že naštěstí nepatřím k těm, kterým ruce s prvním mrazíkem hned šustí a většinu roku bych si ruce vlastně vůbec mazat nemusela (kdyby mě to teda nebavilo:D), takže nemohu posoudit jak krém funguje na hodně suchou kůži. Nicméně pro normální pokožku, kterou vysoušení trápí průměrně je výborný. 

Jedná se o krém pro citlivou pokožku z řady Nature secrets - Jojoba a mango od Oriflame. Koupila jsem ho v letních slevách tuším kolem 50 Kč, ale v katalogu stále je, nebojte, cena se různí - naposledy jsem ho viděla tuším za 70 Kč. Balení je klasická plastová tubička se šroubovacím závěrem s obsahem 75 ml a já naprosto žeru design obalu, který na mě působí hrozně pozitivně a radostně:)) Ovšem jedno mínus má, pro toho kdo si to hlídá obsahuje parabeny (jaké překvapení, že:D)



Krém má hutnější konzistenci, jak můžete vidět na fotce, nestéká, a hlavně okamžitě se vstřebává - bez problémů můžete za chvíli psát na klávesnici, aniž byste ji měli celou upatlanou. Momentálně mě nenapadá, žádný krém s kterým bych mohla srovnat tak rychlé vstřebání. Ruce zanechá hebké a krásně provoněné. Parfemace je velice příjemná, nevtíravá, cítím ono avizované mango:)) Co se týče hydratace pro mé ruce je dostačující, hodně suché budou nejspíš potřebovat těžší kalibr. Ale myslím, že na léto neurazí vůbec nikoho:))) A koho by tato vůně okouzlila tuším, že ve stejné parfemaci seženete toaletní mýdlo, tělové mléko apod:)



Takže všichni kdo chcete za málo peněz hodně muziky a jste příznivci, krémů, které se rychle vstřebávají, bude pro Vás tím pravým:))) 
Za "smrtící" kombinaci účinek x design x cena uděluji maximální počet chrochtíků:))


4 komentáře:

  1. myslím,že si maximální počet chrochtíků zaslouží!:)
    a musím pochválit nový design - líbí se mi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:))) no bylo to dílo vychytat tu koláž, aby nebyla přes půlku blogu, neměla sem uřízlou půlku hlavy apod:DDD

      Vymazat
  2. Týjo, ten vypadá skvěle! Jinak ja s designem blogu taky vždycky bojuju, je to pro mě něco naprosto nepochopitelného, vždy mám představu, jak to má vypadat, ale nikdy to není podle mého. :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žee, pak vždycky příjdu k někomu a heleme se taková krása...a já to nemůžu za nic na světě zplichtit:))) ale tak časem na to třeba příjdeme:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...