neděle 4. ledna 2015

Jaký bude 2015?



Nevím jak to máte vy, ale já jsem typický adept novoročního nadšence. Jedna etapa je za námi, nové číslo v kalendáři - čas na nový začátek. A ty já prostě miluju, i když to vždycky znamená, že jsem něco pos... a proto musím začít znovu:) Ten příval nadšení je prostě k nezaplacení.

A neb jsem tušila, co si dám za cíl do dalšího roku už dávno před Vánoci, docela se divím, že ta novoroční euforie i přesto přišla. 

Co tedy budu odškrtávat v modrém životě letos? 

  • Velký comeback ke zdravému životnímu stylu - vracím se k němu neustále, protože je to to nej, to bez debat. Ovšem podzim v tomto ohledu nebyl moc úspěšný a já se cítím tak na 90:D nejvyšší čas najet do ověřených kolejí.
  • Žít víc ekologicky - nebojte, přivázanou u stromu mě asi nepotkáte, ale dlouhodobě vážně uvažuji, jak můžu přispět aspoň malou troškou do mlýna. Igelitky jsem dávno vyměnila za plátěné tašky, ekologické čističe si díky svým skvělým vlastnostem u mě taky dávno našly své stálé místo, ale tak nějak tuším, že toho můžu udělat mnohem víc. Třeba si nenapouštět vanu x-krát týdně (ehm... ale, když je vám zima, co je lepšího jak horká vana?) Dobře, můžu si místo toho zacvičit:D 
  • Nahradit postupně všechnu svou kosmetiku přírodními alternativami. Přírodní rtěnky asi shánět nebudu, ale po skvělých zkušenostech s celou řadou produktů jsem dospěla k názoru, že tato kosmetika funguje mnohem lépe než chemka. Ale bez mučení přiznávám, že stejně si občas něco mega navoněného a chemického asi koupím:)
  • 1 les týdně - a to nejen proto, že toulání po lesních zákoutích je něco, co zbožňuji od dětství. Důvod je prozaický, u nás všechny cesty do lesa vedou do hrozného krpálu = víc námahy, míň tukana - jak prosté. Myslím, že 1x týdně seberu odvahu a nějaký z těch kopců pokořím. Prostě musím:)
A pokud z toho nic nesplním, ať mě v tom lese liška užere!!
  • 1 odpoledne bez PC - jak skoro každý z mé generace nedám bez PC ani ránu. A mockrát se přistihnu jak zbůhdarma klikám od sociálních sítí, před bloglovin a youtube, všechny blogy přečtené a čekám nevím na co:D Takže bych si ráda naordinovala jedno odpoledne/večer už čistě bez PC (8 hodin v práci jistě stačí), kdy dám ve volném čase přednost nějakým jiným aktivitám. Třeba četbě - viz následující bod
  • Více knih a rádia - já starý knihomol poslední dobou lehce/těžce upadám. Během podzimu jsem docela četla, ale teď jsem zase laxní. Čtu sice dost na PC, ale to jsou obvykle blogy nebo fanfiction (aspoň že v aj:), takže nic prudce intelektuálního:D Ale dostala jsem letos v mém skvělém personalizovaném diáři (díky Kočko) mnoho tipů na knihy, takže inspirace je více než dost:)A co se týče rádia, asi 2 dny nazpět jsem znovuobjevila ameriku:D Vždyť oni tam hrajou krásnou klasiku, a čtou tam knížky a hrajou rozhlasové hry a ty to vlastně všechno máš hrozně ráda (blik cvak). Takže jsem stáhla do mobilu aplikaci iRadioČRo a už jsem zvládla 2 krásné koncerty a 2 čtení z knih a jsem z toho totálně happy. Takže rádiu zdar. Fajn zábava na večer bez PC:D Jo, asi bych tam měla zahrnout i surfování na mobilu, že:D
  • No, to by už mohlo stačit, že? Napadá mě ještě pár věcí, ale nebudeme divočit, příliš velké cíle se velice rády zvrhnou v žádné cíle. 

    Tak co, vyvolává ve vás nový rok potřebu nového začátku a taky plánujete? Nebo se motivujete průběžně? Já potřebuju obojí:)takže čím víc příležitostí se nad sebou zamyslet tím líp:)) 

    A co jste si předsevzali letos vy? 

    Tak vzhůru za lepšími zítřky:)

5 komentářů:

  1. Máme to hodně podobně, tak se těším, jestli budeš čas od času referovat :). Držím pěsti, ať se přání plní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji, já sama jsem zvědavá jak se mi bude dařit, ale vzhledem k tomu, že to jsou věci, ke kterým se dlouhodobě vracím, tak snad jo:))

      Vymazat
  2. Hehe, v tom bodu o vysedávání u PC a bezduchým klikání se úplně vidím, taky si musím naordinovat alespoň jeden den bez počítače (ale co když se zrovna stane něco životně důležitýho, žejo! :D)

    eklekticka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych pravdu řekla, minulý týden jsem to asi jeden den zvládla, ale jináč se moc nedařilo:D resp. počítá se film? to není bezduché klikání:DDD ale snažím se po práci (dělám z domu na PC, takže je to obzvláště těžké:D) PC prostě vypnout a věnovat se jiným věcem, jít se hýbat apod. a zapnout to třeba až večer a s daným účelem, podívat se na video, přečíst články apod. ale ne, že nevím co by:) ale určitě je, co zlepšovat:) tak, že by dneska?:D

      Vymazat
  3. je skoro konec roku, dařilo se?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...