čtvrtek 20. března 2014

Yarn Along n.2



Po asi dvoutýdenní vynechávce jsem tu opět s rubrikou yarn allong, tedy s tím, co zrovna čtu a tvořím:) Několik posledních měsíců jsem opět začla číst...sice už to nejsou celá nedělní rána zvolna přecházející do poledne, kdy jediným vyrušením bylo volání mámy k obědu, ale sem tam půlhodina při jídle (můj nešvar) nebo večerní chvíle před spaním. A když mi čtení začne připadat jako příliš neproduktivní činnost, vezmu do ruky háček nebo jehlice a relaxuji zas trochu aktivněji.

A čemu jsem se věnovala tentokráte? 

Knížky od Jane Austen jsou sázkou na jistotu, zvláště pokud milujete viktoriánskou anglii a britské autorky té éry...Persuasion, neboli v češtině Pýcha a Přemlouvání sice nedosahuje kvalit profláklé Pýchy a předsudku, ale skvěle vykreslené charaktery, nějaké to milostné toužení, které bude naplněno až na samém konci a poutavé popisy krajiny zde naleznete jakbysmet. Já jsem shodou okolností asi týden před zapůjčením knihy viděla filmovou adaptaci. To že se jedná o to samé dílo jsem pochopila asi po 20 stranách:DDD uznávám začátek filmu i knihy jsou trochu zmatené:D Nicméně film patří k těm slabším adaptacím klasiky a rozhodně doporučuji nejdřív přečíst knihu...potom vám i jednotlivé vztahy a souvislosti budou připadat jasnější. P.S. první polibek hlavních hrdinů je něco tak příšerně protahovaného a divného, že vás po 5 minutách otvírání a zavírání pusy hlavní hrdinky Anne ponesou nohama napřed....ale oddychovka dobrá:))


No a protože jsem sice čekala nástup jara (ale ne zas takové vedro, jaké bylo dnes) tak jsem si uháčkovala fešnou růžovou čelenku....nechápu proč růžovou, když mám rezavé vlasy a šíleně se to bije...už vím, to ta růžová rtěnka...která mi vlastně taky moc nesedí...ale vem to čert:) Háčkovala jsem mušličkovým vzorem tedy jestli se tomu tak říká:D podle návodu, který ted samozřejmě nemůžu najít...až ho dohledám tak ho doplním:) Nakonec jsem vyhrábla vintage knoflíčky z máminy skrýše a violá:) Přízi jsem použila Hawai od Toptexu...no četla jsem někde, že se výrobky z ní po chvíli vytahají a že pomůže jedině opětovné vyprání...No co vám budu povídat....čelenka po několika nošeních padá na nos a ponožky co z ní teď pletu se vytahávají do půl hodiny...a to je prosím pletu schválně o číslo menší...kašlat na to:)





P.S. Nechápu jak to některé blogerky dělají, že dokážou napsat do článku jen pár vět...já si vždycky říkám, že napíšu pár slov a končím a ona z toho zase litanie...

Loučím se s Vám ještě fotkou dokončeného výtvoru z minulé yarn allong...sice s křížkem po funuse..tu už ted asi potřebovat nebudu..ale na příští zimu jsem vybavena:) Čepku jsem poté ještě doplnila háčkovanou květinou.


2 komentáře:

  1. Je to parádní :), moc povedené! A chce se mi teď tak číííst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená je dokonalá. Čelenka má úžasný vzorek. Nádherné!
    Já si zase vždy říkám, že něco napíšu a nic mne nenapadá. Raději mluvím a to mi jde fakt dobře.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...