čtvrtek 12. prosince 2013

The BEST of - listopadová edice

Tak trochu s křížkem po funuse ale přeci, přicházím s listopadovými oblíbenci. S nástupem do práce (po poměrně nechutně dlouhé době strávené doma) bylo nutno přeorganizovat spoustu činností a na blog nějak nezbýval čas:) Navíc jsem si nějak (ehm, ehm pletení apod.) kousla krční páteř a migréna je teď můj každodenní parťák, takže po šichtě strávené na pc jsem se pobyt u obrazovky snažila eliminovat na minimum:) Tolik k neplánované pauze, kterou jsem dle návštěvnosti přežila snad beze ztráty kytičky, a konečně hurá na to:))p.s. jako obvykle to bude nejspíše nechutně dlouhé:)

1. Zdravý životní styl

Ani nevím, co všechno jsem na listopad plánovala, ale musím říci, že se mi podařila jedna věc, a to konečně jsem se naučit pořádně pít. Můj drahý se jal iniciativy - spočítal mi podle hmotnosti kolik mám ideálně vypít a vyrobil roztomilý rozpis, kde si za každého půl litru mohu vybarvit sklenici. Naprosto dokonalé řešení! Mé vnitřní dítě jásá s každým dalším barevným půllitrem a mé tělo s každou další dávkou tekutin:) Jinak dávkování echinaceových kapek a všemožná podpora imunity se docela vyplatila a já jsem zvládla na poměrně slušnou dobu neochořet! Dokonce i teď, když se o mě něco pokouší, stále se držím. Kdyby to tak bylo celou zimu, tak bych se vůbec nezlobila:D Co se týče stravy, nějak jsem polevila, musím zase zabojovat a zapojit více zdravých receptů. Pohyb - ehm ehm nula nula nic, jsem ostuda. Tak snad příště to bude lepší! 

2. Kosmetika

V kosmetické oblasti jsem prožila snad nejvíce asketický měsíc ve svém životě:D Nejen, že nepřicházím s žádným oblíbencem, ale vyzkoušela jsem si měsíc téměř bez make-upu a často se veškerá péče o pleť smrskla na pleťovky od Hádka a jednou za čas nějaký ten olej večer. Po viróze na začátku měsíce, kdy jsem veškerou péči omezila (když jsem nemocná, nikdy nemám na nějaké mazání náladu) jsem v tomto módu plynule pokračovala skoro celý měsíc. Poznatky? Některé dny jsem si přišla hezká i nenamalovaná! Asi to nebyla pravda, ale zvykla jsem si na svou naturální podobu:D A mé pleti se kupodivu dařilo velice dobře i bez všech těch serepetiček. A asi přejdu na minerální make-up..stačil jeden den se silikoňákem s chutnou dávkou parabenů a osypaný obličej byl na světě. Nevěřila bych, že zrovna já se někdy dám cestou minimalizmu v oblasti líčení. Ale možná je to jen takové období a příště mě zas potkáte "zmalovanou" 

3. Filmy + TV

Tak, co se týče filmů - viděla jsem poprvé (ano jsem děsně pozadu) Hobita a jsem prostě nadšená. A už mám zamluvené lístky na druhý díl:) Nakonec jsem i to načasovala velmi dobře - nemusela jsem tak dlouho čekat na pokračování jako všichni ostatní. 

zdroj
 No zná někdo z vás hezčího trpaslíka?

Z počinů TV jsem si oblíbila minisérii Cirkus Bukowsky, která mne nejdřív vůbec nelákala, ale s dalšími díly si získala mou pozornost. Kdo má rád neočekávané zápletky a pátrání na vlastní pěst to bude srdcovka.
Co mě ještě chytilo byla Strachova třídílná Ďáblova lest (2009) a volné pokračování Ztracená brána (2012). V obou trilogiích se setkáváme s krimi zápletkou, která je okořeněna špetkou mystična. Výběr herců je vskutku vynikající, excelují zde Aňa Geislerová, Ivan Trojan a mnozí další. Budete napnutí do poslední minuty, to vám mohu slíbit. 

zdroj

4. Hudba

Jak nemusím Miley Cyrus (moc nechápu důvod, proč je potřeba, aby se zpěvačka musela houpat nahá na bourací kouli) tak jsem si oblíbila songy z The backyard session (možná to bude tím, že to jsou staré dobré, léty ověřené hity).



 stará dobrá Jolene - proslavila ji Dolly Parton




 Look what they done to my song...

No a poslední dobou u mě vede nefalšovaný redneck Alan Jackon, který je sice prototypem teplého kauboje ze středozápadu, ale hlas má pěkný a svůj žánr ovládá perfektně; nu a na své vidláctví je náležitě pyšen:)




ta holčička na začátku videa je naprosto odzbrojující!



Excuse me ma'am, I saw you walk in
I turned around, I'm not a stalker...


5. Knihy


Čtu toho hromadu a vlastně nic, mám rozečtenou hromadu knížek a nejsem schopna dorazit ani jednu. Game of thrones leží ladem, mám rozečtenou jednu knihu z nekončící série Slepičích polévek (tentokrát Slepičí polévka pro českou duši) - pro ty z vás, kteří hledají příběhy pro pohlazení na duši a takovou tu prostou krásu je to velmi příjemná oddychovka. Dočítám také pastorův blog, jehož články byly vydány knižně. A mám tu asi 6 dalších knížek, které na mne čekají:) tak třeba přes Vánoce s tím pohnu:)

6. Internet

Listopad byl nadmíru plodný, co se týče nově sledovaných blogů. Díky znovuobjevené vášni k pletení se pár takto zaměřených kousků objevilo mezi mými oblíbenci. Nejvíce mne asi ovlivnil blog Doma, který dýchá prostou ženskostí, pohodou a obrovskou vášní k pletení a kvalitním přízím. No mohla bych básnit dlouho, předlouho...možná postačí poznamenat, že díky tomuto blogu se u mě doma usídlily první klubka nádherné drops delight a já si užívám práci s tímto krásným materiálem. Podobně inspirativní je i blog o pletení The Purl Bee, nebo znovuobjevený blog Attic24 milovnice pestrobarevného háčkování z británie. Pohled z jejího podkroví vážně stojí za to!! A ten doslova obháčkovaný byt taky:))Pro ty z vás, které baví háčkovat nejrůznější drobnosti, skvělý blog sdružující nejrůznější návody najdete u Sáry z Tangled happy a určitě jich bylo více, které by stáli za zmínku, ale vy už jste jistě z tak dlouhého článku celí osypaní:))



Ták, ti vytrvalejší z vás, kteří se prokousali až na konec si mohou potřást pravicí:)) Co se týče listopadového spotřebováno, spojím ho asi s prosincovým, lahviček v koši bylo vskutku málo:)) Pro ty z vás, kteří ještě nemají všechny vánoční dárky možná o víkendu připravím článek s nějakými tipy:)) 

Mějte se prozatím krásně, užívejte adventního času a pochlubte se mi dole do komentářů, co bavilo a zaujalo poslední dobou vás:)) 










2 komentáře:

  1. Och, díky za tipy ze všech možných směrů :-). Pokud stihneš, ráda si počtu vánoční tipy :-). Hezký víkend :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co:) já si aspoň vždycky hezky zrekapituju celý měsíc:)) a vánoční tipy určitě budou:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...